Snuggere Steef...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Snuggere Steef...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 23:53

Toen ik vanmiddag om een uurtje of 2 net in de auto zat met mijn instructrice richting springwedstrijd, ging ineens mijn telefoon...

"Met Steef.. ik zit nu in de bus en ik ben bijna bij de halte in Lunteren!"

Oh? Verward

Wat was het geval... Steef zou komen meeten en Iwaldo komen bewonderen op de 12e oktober. Dus ik zeg al ... "huh.. we hadden toch de 12e afgesproken?" "Is het dat dan niet?" Nee Steef.. het was vandaag de 5e Haha!

Helaas... ik zat al in de auto op weg naar de wedstrijd.. en arme Steef stond dus in Lunteren... Haha! Ik geloof dat ie de eerste bus weer terug heeft genomen.. dure bezigheid, mij meeten....

Iwaldo en ik zullen de volgende week zorgen dat ie een superdeluxe show krijgt want dat heeft ie wel verdiend na zo'n dagje Lunteren-voor-niks (en de vorige geplande meeting toen kon Iwaldo al niet onder het zadel ivm singeldrukking.. Verdrietig )

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 00:01

Dat is echt op z'n 'Steefs'...
Gelukkig reed er nog een bus en hoefde hij geen ouders en/of zwager te bellen Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 00:07

haha arme Steef, wat een actie! Lachen

28-09-2007
Nothing compares too you...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 00:12

Hihi ik werd al gebeld of ik soms thuis was.... Helaas, nee dus. (Had je uiteraard graag weer eens willen meeten...) Ik zat ook op het asiel wegens de Open Dag, dus was ook niet in de buurt. Gekke Steef. *LOL* Wordt er weer ff lekker ingewreven hier... *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 00:28

hahaha gaat lekker steef Haha! hihi volgende keer toch even voor de zekerheid de kalender checken Tong uitsteken Hou gewoon de boktrit aan als orientatiepunt Knipoog

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 11:09

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat zielig voor Steef! Haha!

Maar Steef...
Was naar mij toegekomen... Boos!
Ik zit al een half jaar te wachten op een meeting zodat hij eens op Cerise kan zitten, mijn wipwap-knollie. }>

Steeheef we smachten naar jou! *LOL*

Fitzroy

Berichten: 25053
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 11:46

Ja Steef, wanneer kom je nu eens richting het 'Westen'?

Mijn aanbod om Fitz te rijden blijft staan Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:55

Nouhou Laura, ik had gehoopt dat je dit niet op bokt zou zetten! Dit is echt een actie voor mij, ik leefde gewoon een week later dan jullie. Ik was ook in de veronderstelling dat Lunteren komende zaterdag was en dat het dan de 19e was. En het allerergste was nog dat ik zaterdagmorgen om 7 uur begonnen was met werken omdat ik op tijd klaar wilde zijn. En die avond ervoor had ik nog een feestje, dus 4,5 uur slaap.... Verdrietig

En, mijn ouders/zwager bellen om me op te komen halen is nog maar 2 x gebeurt. (mag ook niet vaker gebeuren want ze halen me niet meer op Haha! )


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:28

Ik vond het echt een komische actie, hehe! }>

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 21:19

Ohhh.... en hij had vast z'n nieuwe roze gestreepte teensokken ook speciaal voor deze meeting aangetrokken, en nou moet-ie NOG een week wachten... Tong uitsteken

Of niet Steef? Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 22:53

Haha, rare Steef Haha! Da's nogeens een |ullige actie Knipoog
Dus jij hebt de hele dag in Lunteren rond gehangen.
Is maar goed dat Laura je op je plek heeft gezet, anders was je aankomende zaterdag (in de veronderstelling dat het de 19e was) naar de verkeerde plek gegaan Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 09:49

Gna gna.... klein béétje leedvermaak hier.... Nou ja, wat in het vat zit verzuurt niet.... toch?

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 14:58

Hahaha, wat lekker snugger zeg *LOL* .
Zoiets zou mij ook overkomen, of nou, ik ben meer iemand die het vergeét... Bloos Haha! Dus niet op kom dagen onbewust.

Steef, kom je ook eens op Pompidou rijden dan? Clown Je zal het nog druk krijgen, iedereen wilt je op zn paard! Haha!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 19:56

Ooooooooooo!
Haha! Kijk je nooit ff op een kalender ofzo voordat je ergens naar toe gaat? Verward Haha!
Go Steef!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 21:47

Ik leefde gewoon een week later!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 23:30

whaahha hoeboel je ik ben blond! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, GrapeshotBot, Selente, Skye93, Vagabondo, VosjeN en 5 bezoekers