Films/cd/MP3 d-loaden maar geen KaZaA welke site?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Films/cd/MP3 d-loaden maar geen KaZaA welke site?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-02 21:19

OMdat ik een nieuwe provider heb is KaZaA geblokeerd, nu moet ik alles downloaden van een site af dusmijn vraag aan jullie is of jullie daar goede sites voor weten? MP3 valt nog wel te vinden, CD's wat moelijker maar films......


STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 23:50

KaZaA geblokt? huh? 4 real?

Probeer m eens over een andere poort te laten lopen. Maar eigenlijk: switch maar weer van provider.

DIVX is verder illegaal, dus daar kan ik je niet mee helpen, het schijnt wel zo te zijn dat met een dikke verbinding Edonkey goed werkt, maar dat gebruik ik niet Haha!

Mocht je echt omhoog zitten: www.fxp.boogolinks.nl maar pubs zijn niet meer wat t is geweest (wederom van horen zeggen dan he)

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 15:46

STEN schreef:
KaZaA geblokt? huh? 4 real?

Probeer m eens over een andere poort te laten lopen. Maar eigenlijk: switch maar weer van provider.

DIVX is verder illegaal, dus daar kan ik je niet mee helpen, het schijnt wel zo te zijn dat met een dikke verbinding Edonkey goed werkt, maar dat gebruik ik niet Haha!

Mocht je echt omhoog zitten: www.fxp.boogolinks.nl maar pubs zijn niet meer wat t is geweest (wederom van horen zeggen dan he)

Van provider switchen lijkt me eig neit zo'n goed idee. Dit is nl. gratis en zonder telefoontikken over de satteliet via het werk van mijn vader. En daar is dus KaZaA en ICQ en nog wel meer geblokt.

LiNniE_blaat

Berichten: 95
Geregistreerd: 09-04-02
Woonplaats: Sint Maarten N-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 17:31

probeer kazaa lite? http://www.dowload.com gewoon daar downen...of is hele kazaa geblokt? en voor icq kan je weer trillian voor gebruiken das alles in 1 msn en icq

Please help! My brain is Hurting!!! Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 12:22

IK heb al meerdere programma's geprobeerd dus ook WinMX en Limewire, maar et werkt allemaal niet, beveiligd, MSN ben ik nog niet achter of ie et nou wel of niet doet, ICQ niet, en nog wel meer dingen niet.

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 15:45

Welke provider is dat Steef ?

PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23407
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 19:05


kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 21:26


The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 00:20

Steef heeft proefinternet via de Sataliet, daar is alles van geblokt ken het,op onze school hebben ze ook een proef gebeuren, maar de snelheid is 1,5 MB P/S

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 00:49

Steef schreef:
IK heb al meerdere programma's geprobeerd dus ook WinMX en Limewire, maar et werkt allemaal niet, beveiligd, MSN ben ik nog niet achter of ie et nou wel of niet doet, ICQ niet, en nog wel meer dingen niet.


msn kan je ook via sprint doen.
http://www.sprintbiz.com/icc/app/sim/

je moet je daar wel even registreren, maar dan kan je je msn lijst importeren en kan je webbased msn gebruiken. handig voor op school Schijnheilig Lips are sealed

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 17:20

dingen als kazaa en msn enzo 'geblokt' kan ook instellings fout zijn... Dat het via 'n bepaalde poort moet... Zou je anders ff na moeten vragen
Enige nadeel van satteliet is dat je amper voordeel hebt in je upstream (weet neit of dat tegenwoordig ook nog is)
Maar downstream is zeker wel genieten Knipoog

Maar goed, 't gaat al de betere kant op in NL Haha! nu Zon-net met familie- pakket komt waarmee je via ADSL 2x zo'n hoge up- + downstream hebt!

nog ff ontopic, ik zou dus eerst nog ffkes kijken of er bepaalde instellingen bij zitten voor je poorten


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 19:27

Poorten zou in principe goed moeten zitten maar ik heb nagebeld hoe en wat en daar werd me vertelt dat KaZaA en ICQ geblokt zijn.
Het gewone internetten is niet zo heel bijzonder snel, uploaden is ook niet bepaald snel, maar grote bestanden downloaden gaat echt loeisnel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers