sir sinclair jullie mening?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

sir sinclair jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 15:06

wat vinden jullie van sir sinclair (v. lord sinclair)
de hengstenboer waar ik werk is (1/2?) eigenaar van deze prachtige hengst...
ik persoonlijk vind het een mooie hengst met veel front en kan super sjouwen aangezien die nog jong is denk ik dat die best veel voor de sport dadelijk kan gaan betekenen

wat vinden jullie ervan?

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:45

Mooie hengst en extreem goed lopen, maar voor ggk hengst vind ik dat ie teveel bemerkingen op zijn exterieur heeft, maar ja who cares als ze zo over de benen gaan

Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:03

Citaat:
wat vinden jullie van sir sinclair (v. lord sinclair)
de hengstenboer waar ik werk is (1/2?) eigenaar van deze prachtige hengst...


Dat was toch die veiling-fake van een miljoen ?

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:17


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 19:49

Troef schreef:
Citaat:
wat vinden jullie van sir sinclair (v. lord sinclair)
de hengstenboer waar ik werk is (1/2?) eigenaar van deze prachtige hengst...


Dat was toch die veiling-fake van een miljoen ?


vertel eens wat je precies bedoelt

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:52

Dat het veilingspelletje een beetje gefake-d was. Hij was vantevoren al verkocht dacht ik zo.

Belachelijk veel geld maar ja, is er in het echt dat ik ook niet voor betaald...

Vind het een goed paard maar niet echt een vaderdier en exterieurmatig schiet hij flink tekort.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 19:58

nou bij mij weten is hij nog steeds van de hengstenboer....
hij heeft hem geloof ik als jaarling of 2jarige gekocht van een jurylid hier uit de buurt.

want vinden jullie dan zijn tekortkomingen in zijn exterieur? ben ik wel heel benieuwd naar heb er ook niet zo heel veel verstand van als jullie Knipoog

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 20:37

Hij kan goed lopen, maar is op de kop gebouwd. In Den Bosch vond ik hem persoonlijk best tegenvallen.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 22:37

Troef schreef:
Citaat:
wat vinden jullie van sir sinclair (v. lord sinclair)
de hengstenboer waar ik werk is (1/2?) eigenaar van deze prachtige hengst...


Dat was toch die veiling-fake van een miljoen ?


Ha ha je zegt het ook gewoon he?!!

net als vorig jaar dat was op voorhand ook al beslist...

tja, dacht dat toch wel overduidelijk was?

En over Sir sinclair, hij is gefokt door M. Drohm, ten tijde van de hengstenkeuring was ie in eigendom van dhr Jonker en dhr Geessink, hij is bij de slect sale gekocht door Ed Constant.

En voor wie werk je ingrid?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 22:41

Voor Anton Geesink lijkt mij zo, trouwens die is nog 1/2 eigenaar hoor Wouter.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 22:49

sarabande schreef:
Voor Anton Geesink lijkt mij zo, trouwens die is nog 1/2 eigenaar hoor Wouter.


inderdaad anton daar werk ik voor... achja werken... ik heb er de hele zomervakantie gewerkt en kom daar nu zo af en toe wel... heb het ook druk met school...

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 23:11

Hij viel me persoonlijk wat tegen in Den Bosch. Maar goed toen was hij nog geen 3. Ik vond hem erg frans voor, beetje korte croupe. Kon wel gruwelijk goed draven. Maar nee, een vaderdier vind ik het ook niet. Ben benieuwd naar de eerste veulens!

Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 08:42

Citaat:
En over Sir sinclair, hij is gefokt door M. Drohm, ten tijde van de hengstenkeuring was ie in eigendom van dhr Jonker en dhr Geessink, hij is bij de slect sale gekocht door Ed Constant.


In de catalogus waren hun de eigenaren.

Maar Jonker was er al uit op de hengstenkeuring en Constant was al mede eigenaar.

Het KWPN heeft dit spel opgezet.

Een echte controle in de boeken zou niet verkeerd zijn.
Of de commissie-afdracht werkelijk heeft plaats gevonden aan het KWPN. Knipoog

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 12:21

Nou die veilingen vindt ik opzich al vaag Verward Helemaal als het allemaal fack blijkt te zijn Verward . Het is dan gewoon reclame voor het KWPN...leuk uhm uhm..
Maar wat betreft die hengst!! Ik vondt hem op de video beelden van de veiling super kunnen lopen...ECHT EEN BEAUTY Lovers

Neeltje

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 16:09

Vriendin van me heeft haar ferro merrie drachtig van hem. Leuke combi denk ik. Ik vind Sir sinclair een geweldig dier. Kan echt extra bewegen.

Ach en die select sale, ik was er bij en vond die bedragen echt idioot hoog hoor. Of het echt was of niet zou ik echt niet weten.
En volgens mij is sir sinclair gefokt hier in de buurt in vasssen als ik t goed heb, Ik weet niet hoe die man heet eigenlijk.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 18:32

hij is gefokt door monica drohm
een jurylid hier in de buurt
en zij heeft hem verkocht aan dhr geessink en .......???

ik vind het gewoon een goed dier met super mooie bewegingen
die draf is gewoon om te kwijlen

ben daarom ook zeer benieuwd hoe zijn nakomelingen zijn/ worden

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 18:41

obsession schreef:
Ach en die select sale, ik was er bij en vond die bedragen echt idioot hoog hoor. Of het echt was of niet zou ik echt niet weten.
En volgens mij is sir sinclair gefokt hier in de buurt in vasssen als ik t goed heb, Ik weet niet hoe die man heet eigenlijk.


Ha, ik was er ook!
Vind Sir Sinclair een paard met mooie bewegingen (maar ja, dat zegt iedereen). Maar niet een paard waar ik op val. Ik vind zijn vader aantrekkelijker maar die is dan ook ouder. Ik vond Sam Sam (toen Sergio) erg leuk.

Als het echt waar is dat het een voorbedacht spel is vind ik het behoorlijk incorrect, neemt toch wel de charme weg van zo'n "spektakel".
Ik zou niet snel een paard op een veiling kopen maar vind het erg leuk om het mee te maken. Dit haalt het toch wel een beetje naar beneden.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 11:19

Wij wilde een merrie van ons dekken, en werden door een bekende van het kwpn geadviseerd om sir sinclair te nemen. Vond het kwa beweging een heel erg mooi paard, maar beetje jeugdig. Ik weet niet of die hengst het wel gaat maken. We zullen zien. Wij hebben het in elk geval niet gedaan. Het was een soort keuze tussen hem en sanremo. Later is het geen van beide geworden.
Ben trouwens erg benieuwd naar de eerste veulens!

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 12:22

Wat zal Pieter Heidema over deze hengst gezegd hebben? Hij was altijd heel duidelijk, was het lang niet altijd eens met de jury's, riep ze ook geregeld op het matje. Een echte kenner was ie. Helaas zullen we het nooit weten.

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 19:55

Sir is echt een schatje..
Hij staat bij ons op stal (stal Wijdewormer) Tussen alle friezen.
Ed Constant is dus eigenaar (voor hoeveelste deel weet ik niet..)
Persoonlijk vind ik het een schitterende hengst, schitterende gangen! maar kwpn'ers hebben niet echt mijn voorkeur (de meeste dan, qua uiterlijk!)
Maar hij heeft ook echt een heel lief karakter, wel een bijdehand (is bijv. zeer goed in kruiwagens omgooien *LOL* En tijdens het longeren even stiekem een sprong maken, even je jas "lief" vast pakken)
Als hij zijn karakter door fokt komen er volgend jaar een hoop leuke veulentjes bij..

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-02 09:10

Romy schreef:
Sir is echt een schatje..
Hij staat bij ons op stal (stal Wijdewormer) Tussen alle friezen.
Ed Constant is dus eigenaar (voor hoeveelste deel weet ik niet..)
Persoonlijk vind ik het een schitterende hengst, schitterende gangen! maar kwpn'ers hebben niet echt mijn voorkeur (de meeste dan, qua uiterlijk!)
Maar hij heeft ook echt een heel lief karakter, wel een bijdehand (is bijv. zeer goed in kruiwagens omgooien *LOL* En tijdens het longeren even stiekem een sprong maken, even je jas "lief" vast pakken)
Als hij zijn karakter door fokt komen er volgend jaar een hoop leuke veulentjes bij..


idd hij is echt een heel braaf dier. toen hij bij ons op stal stond voor een show moesten wij hem wassen. nou ik ken echt geen een hengst die zo braaf en lief blijft staan.
ik hoop dat hij iig zijn karakter wel doorfokt

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

reactie:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 11:01

Hey,

Ik heb hem op de veiling gezien en ik vind het een heel mooi beest, het enige wat mij een beetje aanstaat is dat hij op 2,5 jarige leeftijd al gewoon echt gereden werd om hem te showen!! Ieder voor zich natuurlijk maar ik zou het gewoon lekker rustig aandoen. Maar dat is mijn mening!

xxxies
Syllie