Foto´s vragen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Foto´s vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 18:05

Hoi,

In mei 2001 ben ik met Navy naar de kliniek geweest om foto´s van haar benen te maken, zij liep inmiddels al weer geruime tijd kreupel. Daar is hoefkatrolontsteking vastgesteld, aan beide voorbenen.
Speciaal beslag, nooit meer een stap verkeerd gezet, en we rijden nu Endurance met goede resultaten en nooit afgekeurd op onregelmatig- of stijfheid.
Eigenlijk geen probleem dus, maar toch ben ik erg benieuwd naar de foto´s. Heb ik hier recht op? Kan ik deze kopen? Worden deze bewaard? Of eigenlijk vernietigd?

Groetjes Mandy

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:04

wij krijgen ze altijd mee naar huis! Gewoon ff naar de d.a bellen hoor!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:08

Je hoeft ze niet te kopen;je hebt ze namelijk al betaald!De vraag is alleen of ze de foto's bewaard hebben

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:28

je mag die foto's gewoon opvragen hoor!!!!!
enne als bedrijf (en daar geld ook de DA onder) hoor je je papieren en dergelijke minimaal 5jaar te bewaren en zeker als het om gezondheidszorg gaat horen ze dat te bewaren dus gewoon ophalen die handel hoor!!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 21:29

Bedankt! Ik zal binnenkort eens bellen dan!
Moet ik ook een bewijs hebben of iets dergelijks? Ik heb namelijk niks in mijn entingsboekje staan..

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 23:30

NaVy! schreef:
Bedankt! Ik zal binnenkort eens bellen dan!
Moet ik ook een bewijs hebben of iets dergelijks? Ik heb namelijk niks in mijn entingsboekje staan..


Nee hoor, als het goed is hebben ze nog wel een file van jouw paard in hun computer, dan kunnen ze zo zien hoe of wat, maar of die fotos er nog zijn?

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 00:01

Niet iedere kliniek geeft ze mee of stuurt ze naar je op. In Emmeloord doen ze het bv niet. Reden, geen gerotzooi met foto's en zo kunnen ze altijd info verstrekken aan bv een nieuwe eigenaar.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 07:59

Precies. Dat is inderdaad de reden dat ze bijv. in Emmeloord, maar in meer klinieken de foto's niet meegeven. Ik denk ook dat je ze wel mag inzien, maar niet mee naar huis mag nemen. Maar dat ligt aan de kliniek!
In elk geval gewoon proberen, recht op inzage heb je volgens mij wel...

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 08:27

Je kan altijd een kopie van de foto opvragen, daar moet je dan vaak wel voor betalen, maar een kliniek heeft niet het recht je dat te weigeren. Het is JOUW paard.