Bokt "Snuffelmarkt" 30 NOVEMBER!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 14:47


vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 22:22

zet mij ook maar op t lijstje....(met een vraagteken erachter...)

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 22:26

Ik kom denk ik ook wel.

M'n portemonnee vindt het vast minder plezierig dan ik, maar ja, daar komt dat ding ook wel weer overheen Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:55

Ik weet ook nog niet zeker of ik kom,ga 2 weken ervoor ook al naar tentenkamp bij Hyporama, dan zal mn portomonnee ook wel een stuk leger zijn Tong uitsteken

Dus zet ook bij mij maar een vraagtekentje.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 22:50

Zooooo, daar ben ik weer!
Nieuwe update van de lijst:

1.Dorine
2.Orry
3.Batje
4.Linda250
5.Anya
6.gaia
7.alane
8. Nimber
9.Yankeestar
10.Nathalie
11.Karin
12.Esme_27
13.Cody
14.jamylover
15.Honybee
16.Parouscha
17.Lizzy
18.Celinde ?
19.Irisjuh
20.Annemieke21
21.Marije
22.phoenix4ever
23.Sjuimpje
24.Richtje ? Moet waarschijnlijk werken.
25.Ikke
26.Donja
27.jerai lover
28.Billy
29.Hayley
30.Belker (vraagt Napoleon, Prima en Margreet nog)
31.Prakkie
32.Merel
33.Kitty
34.Marieke_14
35. Kais
36. lielle
37. margaret
38. verana
39. rieja
40. Naz
41. Jura
42. Tallie 1979
43. Dees
44. Maarten
45. merilyn
46. berdientje
47. Samantha 5
48. marleentjevb
49. melissa
50. concorde
51. Chrystal-gek
52. ilindra
53. yootha
54. Sundancer
55. Anneke
56. minkieboy
57. lovemidnight
58. Germie?
59. obsession
60. Clautje
61. *volcano*
62. vlieg?
63. Mayo
64. Ik zelf Haha!

Ik begin mij ineens te realiseren dat er wel eens een parkeer probleem zou kunnen ontstaan, daar ga ik nog even diep over nadenken.....

Even voor alle duidelijkheid, ik reageer erg laat op veel berichten want ik heb door de week geen computer.
Mensen die komen hoeven niet de hele dag te blijven (mag natuurlijk wel, alles mag!) de meeste van ons hebben een paard of verzorgen er 1 dus daar heb je ook tijd voor nodig, zie het als een soort braderie, daar ben je ook niet de hele dag dus trek er zelf de tijd voor uit die je nodig hebt.
Start tijd is 10 uur in de ochtend en we stoppen er tegen 6 uur in de avond mee (ik heb zelf ook nog 4 monsters die mij ook willen zien)
Een route beschrijving zal ik proberen te maken mits ik tijd heb, ik zit nu midden in de troep die bij een verhuizing hoort en heb dus niet echt veel tijd, misschien is er iemand handig die het voor mij zou kunnen doen? dus een route beschrijving vanuit alle hoeken van Nederland Haha! ik ben daar dus echt niet goed in.... Haha!
Verder, je mag iemand meenemen, wel graag iemand die ook echt interesse in paarden heeft o.i.d. want anders heeft hij/zij er ook niets aan.
Ik heb liever dat er alleen Bokkers komen omdat het anders niet meer een besloten iets is en daar krijg ik echt problemen mee, nogmaals, het gaat zonder een vergunning dus ik moet erg oppassen. Het wordt verschrikkelijk druk, ik heb erg veel ruimte maar eens raakt het wel vol, ik hoop dus dat er een beetje een spreiding over de dag is......

Verder ben ik nog op zoek naar iemand die met een standje voedsel zou willen gaan staan, ik heb mij er lelijk op verkeken, wilde het eerst zelf doen maar ik trek het niet. Ik sta zelf al met spulletjes en heb geen tijd om ons nodige voer en drinken er ook bij te doen, wie o wie wil dat voor zijn/haar rekening nemen????

Nu ga ik even het andere topic opzoeken om aan te geven wat ik allemaal wil verkopen.

Groetjes, Tanja.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 22:53

Ik wil die routebeschrijving wel maken, als jij mij je adres ff PB't en de aanvliegroute vanaf de A28? Dan verzin ik de rest er wel bij. Lachen

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 07:11

ik wil ook wel komen mist ik wat kan regelen meet vervoer Haha!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 18:25

Als je 60 flessen cola haalt en je verkoopt t voor 75 ct per glas heb je ook behoorlijk wat winst hmmm.... Extreme duivel
(Ik sta trouwens al met wat paardentroepjes...)

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 19:00

als ik kom T@anja neem ik dan wel de drinken en voer kraampje over en als iemand me dan nog wel ff aflost kan ik j epaardjes ook wel meehelpen zoals we hebben afgesproken maar moet ff kijken hoe ikk dat doe weet niet precies hoe dat zit met de clubkampioenschappen als dat in dat weekend valt anders pb me maar ff

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 19:52

is er mischien iemand die langs lelystad komt of hier redelijk in de buurt woon met wie ik mee kan rijde Verdrietig Lachen

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 23:20

Sorry, sorry, sorry, heb een hele tijd niets laten horen, zal kijken of ik kan, maar daar heb ik nu geen tijd voor, moet stoppen!!

Dag

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 23:32

Verana, is goed als je mijn pony's wil rijden (zijn er maar 2, andere kan niet gereden worden) dat hadden we idd. al afgesproken, maar wat betreft het voedsel en drinken ben ik op zoek naar iemand die het helemaal zelf wil regelen, dus ook de inkoop enz. Dat moet je dan dus wel voor kunnen schieten en daar loop ik dus op stuk, verhuizing van de ene kant van Nederland naar de andere kant kost meer dan ik dacht, ben volledig platzak dus ik kan het niet voorschieten......
Vlieg; zo zou je het kunnen zien maar we moeten het wel leuk en vooral goedkoop houden Haha! , iets winst maken is helemaal niets op tegen, je werkt er tenslotte ook voor maar het moet geen grove winst gaan worden, als ik het zelf had gedaan was alles verkocht voor iets boven de inkoop prijs.....
Dus, wie o wie wil dit voor zijn rekening nemen, dus ook de inkoop???

Groetjes, Tanja.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 00:26

T@nj@ schreef:
maar wat betreft het voedsel en drinken ben ik op zoek naar iemand die het helemaal zelf wil regelen, dus ook de inkoop enz. Dat moet je dan dus wel voor kunnen schieten
Dus, wie o wie wil dit voor zijn rekening nemen, dus ook de inkoop???


Is het niet vééééééél handiger als er iedereen gewoon zijn eigen hapje en drankje mee neemt? En verder misschien iemand die een koffiezetapparaat met koffie, suiker en melk en een waterkoker en theezakjes meeneemt? Dat is veel makkelijker en stukken goedkoper.
Tja, als je met al die paardenspullen kunt komen lijkt het me niet zo'n probleem om ook nog een broodje en een fles drinken mee te nemen.

Verder kan ik hier bij de groothandel evt. wel een doos koeken, marsen o.i.d. meenemen. Indien nodig kan ik wel meer meenemen zoals drinken enz., maar ik ben niet van plan om mij hier de hele dag mee bezig te houden aangezien ik ook nog wat anders te verkopen zal hebben. Wel schiet bij mij het idee te binnen om een extra tafeltje mee te nemen waar ik het één en ander neerzet, waarbij men zichzelf kan bedienen, maar ook eerlijkheidshalve een vastgesteld bedrag voor datgene wat hij of zij neemt in een potje stop.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 09:34

Dat vind ik eigenlijk wel een goed plan, er is mij een paar keer de vraag gesteld of er ook iemand met patat e.d. zou staan maar dat wordt toch te veel werk.
Als iedereen zelf zijn eigen eten/drinken meeneemt is dat probleem ook opgelost en wat je wil doen met dat tafeltje, vind ik ook een prima plan hoor!

Ik wil nog even weten welke mensen met veel spullen komen en vrijwel de hele dag willen blijven, alleen de verkopers met veel spullen dus.
Ik kan nl. een aantal auto's kwijt in onze garage (dat is een loods van 8.50 bij 17.50m) en die mensen kunnen hun auto dus binnen zetten (nou ja, een paar dus) die mensen moeten ook rond 9uur half 10 aanwezig zijn.
Laat het mij a.u.b. even weten.

Nu vertrekt deze comp. weer richting Valencia en ben ik tot Woensdag of Donderdag niet op Bokt.

Groetjes, Tanja.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 09:44

Goed idee Honeybee. En in Mantinge zal vast wel een snackbar zijn voor de liefhebbers.

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 11:59

Is t trouwens buiten???

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 21:59

oliebol!

Ik heb geen vervoer!
Dus helaas kan ik niet!
Alweer een grote meeting misgelopen Boos!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 14:22

ik wil ook wel, maar heb geen vervoer. is er iemand waar ik mee, mee kan/

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 14:31

Mensen zondre vervoer in de buurt van Rotterdam kunnen ze bij mij melden. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Kan maar twee mensen meenemen, moeten nl. ook nog spullen mee!!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 16:45

ik woon denk te ver weg of niet?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 21:31

prakkie schreef:
Mensen zondre vervoer in de buurt van Rotterdam kunnen ze bij mij melden. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Kan maar twee mensen meenemen, moeten nl. ook nog spullen mee!!


Ligt Stompwijk(Leidschendam) in de buurt van jou?? Schijnheilig

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 21:32

prakkie schreef:
Mensen zondre vervoer in de buurt van Rotterdam kunnen ze bij mij melden. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Kan maar twee mensen meenemen, moeten nl. ook nog spullen mee!!


*lief kijkt*
Mag ik met je mee? Pling

eveline_B

Berichten: 2831
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 10:48

Hoi, ik weet nog niet of ik kan, maar ik wil wel. Mag ik ook een routebeschrijving voor het geval ik wel kom?

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:48

heej, man, wat ben ik weer laat!
maar natuurlijk kom ik ook!
Heb niet veel te VERkopen, maar weet nog een heleboel dingen die ik wel zou willen KOPEN!

Overigens,
Tanja: ik zou ook lekker iedereen zelf eten laten meenemen hoor!
KLeine moeite en het scheelt een hoop geregel voor jou!
en als ze patat willen hebben dan ga ze na die tijd nog maar even langs de dichtsbijzijnde snackbar!

TIP:
in Hoogeveen zit een mac snack!!!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 16:24

Kan ik nog met iemand mee carpoolen? Dan wil ik ook wel heel graag komen Haha!!
Of gaat iemand nog met openbaar vervoer vanuit het noorden ofzo?