paard dat geen slobber lust/hoeft???!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

paard dat geen slobber lust/hoeft???!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 19:20

Nou vroeg ik me dus even af of iemand hier op bokt ook zo'n paard heeft dat geen slobber hoeft?
Ik heb het nog nooit eerder meegemaakt, mijn pony en de andere paarden bij ons op stal zijn er gek op! Maar ik zou een tijdje geleden mijn paard (haar heb ik nog nie zolang dus vandaar dat ik dat nog niet wist) aan de slobber zetten om vet te kweken... hoefde ze het niet Verward
Volgensmij vind ze het een te grote knoeiboel ofzo, ik weet niet, ze hoeft het iig niet.
Iemand die nog zo'n weirdo op stal heeft staan???

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 19:38

Kiss wou het eerst ook niet...
Gewoon de dag erop weer proberen, nou vindt ze het helemaal geweldig.
Laicka precies hetzelfde verhaal... Onze paardjes zijn ook iets of wat kieskeurig...

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 21:44

Tja de een lust het wel, de ander niet....

Isabeau en Fleur eten zowat de emmer erbij op.
Mander daarintegen trapt de emmer om, ruikt er aan, kijkt er naar een loopt heel hard weg! Haha! De sufferd! Tong uitsteken

hisseklis
Berichten: 146
Geregistreerd: 15-07-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 21:47

bij stevie zit het na afloop zelfs in zijn manen. Wat wortel/appel/musli erdoor en hij is helemaal gelukkig...

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 09:33

Pepper is er ook niet dol op, daar doe ik een klein handje biks door, dan eet ze het. Bill vindt het heerlijk. Allebei zien ze er niet meer uit na het eten Haha!
Maar mijn zak slobber is nu bijna leeg, en nu heb ik een zak muesli zonder haver gekocht. ben benieuwd hoe ze dat vinden.