Fc Utrect!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Fc Utrect!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 11:05

zijn er hier nog een beetje voetbal fans??? nou ikke wel hoor ik ga vanmiddag lekker naar Fc Utrecht - legia warschau ik zit nu op school en keb er echt heeel veeel zin in.

ik ben al wel eens eerder bij Fc Utrecht geweest dat was tegen de graafschap ik vond het echt gaaf toen die sfeer echt geweldig!!!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 11:54

En daar worden ze weer volledig afgemaakt. Nou ja ik hoop dat ze winnen hoor Haha!. Veel plezier. (hoop ik)

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:28

al die jongens gaan !
voor mij een kaart gehaalt moet ik naar school !!!
naja onder de les maar ff naar de radio luisteren Haha!
en Thirza welk vak ga je zitte ?

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:06

Tussen de ukkies op de bunnikside? Haha!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:07

Ja wel voetbalfan maar dus echt niet voor Utrecht he geef mij maar ajax!

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 14:18

ik ben gisteren naar psv geweest *huil* Ik wens jou meer succes en utrecht ook

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 16:31

hahaha ik zou het wel leuk voor ze vinden als ze een doelpuntje maken, maar redden doen ze het toch niet meer. veel plezier vannavond!

Neej dan mijn cluppie ajax: we liggen nog steeds op koers Sigaar

Ik hoop trouwens dat Raffie snel terugkomt want die mis ik echt wel Boos! Met hem hadden we gisteren wel 3 punten binnengehaald

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 17:08

jaja Utreg rulez!!!!!!!!

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:19

was t geen knokken tussen ADO ensow vandaag?

enne thirza.. het is utregggggggggggggggggggggggg Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 22:40

nou thirza, ik hoop dat je in niet in het verkeerde vak zat en de klappen hebt kunnen ontlopen

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 08:53

Gezellig was het wel! Haha!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:29

Zo zeg...noem dat maar gezellig...
Utrecht mag zich vandaag gewoon ronduit schamen.

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:38

Dees schreef:
Zo zeg...noem dat maar gezellig...
Utrecht mag zich vandaag gewoon ronduit schamen.


Sorry, totaal niet mee eens! Ik zou me ook niet voor m'n donder laten schieten met vuurwerk! Ziet er misschien niet leuk uit op TV, maar ik kan de reactie van het Utrecht publiek volkomen begrijpen!!!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:50

Utrecht op zijn best! Ik snap nu waarom ze zo goed met de Feyenoorders op kunnen schieten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:45

Kortzichtig gelul hier zeg..
ben met 5 man achterna gezeten door 300 polen.
Nee das leuk hoor Boos!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 13:24

Akke schreef:
Kortzichtig gelul hier zeg..
ben met 5 man achterna gezeten door 300 polen.
Nee das leuk hoor Boos!


In Utrecht?
Wat is er overigens kortzichtig aan?

Ik begrijp die voetbalsupporters niet hoor, maar ik ga er met mijn goede verstand dan ook niet tussen zitten. De lol is er immers door al die agressie al vanaf, al jaren geleden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 14:39

Als je het leest, snap je wat ik kortzichtig vind.
Even voor de duidelijkheid: er is geschoten op het neude
Ik ben de hele middag bij cafe Karel de stoute en meesters geweest. Op een gegeven moment liep iedereen richting HC. Wij liepen er achteraan, er bleken hagenezen op het centraal station te zijn.
Ineens draaide de hele groep om en stonden wij vooraan. De ME sloeg de hele groep terug naar karel de stoute en meesters. Wij zijn de v&d ingelopen en zodoende niet ingesloten.
De hele ingesloten groep is met bussen naar het stadion gebracht.
Om ongeveer 6 uur hoorden we op de politie zender dat er vechten was op het jaarbeursplein. Wij dachten dat het tussen die polen en utrechters ging. Niet dus; er stond een groep van drie honderd polen tegen de politie te knokken. Toen zagen ze ons (wij waren met 5, waarvan 2 meiden) kwamen ze achter ons aan gerend. Nou ik kan je vertellen, die polen zijn echt leip, het zijn allemaal van die skin heads, echt werkelijk helemaal de weg kwijt. Wij zijn keihard terug gerend dus naar HC, waar in een keer de ME te voorschijn kwam.
Werden we tegen gehouden en konden alleen terug richting die polen.
Ik, mijn vriend en een vriendin konden er tussendoor sneaken, die twee andere vrienden zijn vol geslagen door de ME, terwijl we niks maar dan ook niks gedaan hadden.
In het stadion, na de 1-0, werd er vanuit het Legia-vak van die grote rode fakkels richting het utreg vak gegooid. Ook beton strijkers of wat het ook was ging het vak in. Gevolg: een paar 100 man van Utrecht bestormde het uitvak, stoelen werden gegooid, vuurwerk werd terug gegooid etc etc.
Na een kwartier was het weer rustig maar in eens begon de ME op de utrechtsupporters in te meppen terwijl die nota bene voor hun eigen publiek op kwam! ZO escaleerde het dankzij de ME nog maals, gevolg een dikke 38 minuten staking van de wedstrijd.
Hierdoor mag Utrecht waarschijnlijk 2 jaar geen europees spelen.
Annie brouwer, de burgemeester is super pissed op FC Utrecht. Ze wil zelfs risicowedstrijden gaan verbieden.
De beste mevrouw in kwestie echter, is verantwoordelijk voor zowel politie als ME. Het is dan ook duidelijk dat zij verantwoordelijk is voor:
-het te volle uitvak. Als reden werd gegeven dat de politie deze zeer gewelddadige personen niet durfde te weigeren en iedereen door gelaten werd.
- de gebrekkige fouillering. Hoe kan het anders dat deze personen vuurwerk bij zich hadden
Deze `burgemeester` probeert zichzelf dus weer te redden.
DAT is een schande.

(sorry voor het onduidelijke verhaal maar ik ben een beetje boos)

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 14:59

Mike"]
[quote="Dees schreef:
Zo zeg...noem dat maar gezellig...
Utrecht mag zich vandaag gewoon ronduit schamen.


Sorry, totaal niet mee eens! Ik zou me ook niet voor m'n donder laten schieten met vuurwerk! Ziet er misschien niet leuk uit op TV, maar ik kan de reactie van het Utrecht publiek volkomen begrijpen!!!
[/quote]

Idd ben het helemaal met Mike eens

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 17:46

Mocht je bekogeld worden met vuurwerk dan wordt je echt wel even gek hoor, je kan geen kant op in je vak nl.

Tuurlijk spreekt een deel van Nederland weer schande over voetbal en alle Hooli's in Nederland, hoe vaak gebeurt het nou nog dat sups op het veld komen? (laatste keer was denk ik bij het afscheid van Dudek) of dat er uberhaupt echt wat gebeurd?

Verder hoef ik denk ik niemand te vertellen dat de ME vaak zo opgepept is dat ze zelf echt uit zijn op een opstootje, voor de mensen die het niet geloven:Vraag de niet versneden banden met video op bij Yorin, programma : Bij de politie en dan van de aflevering met @j@x-Feyenoord. Dit zal deels verklaren wat er in de stad overdag is gebeurd.

En verder was ik er niet bij, dus kan ik niet echt oordelen, maar het Nederlandse voetbal heeft weer eens van zich doen spreken Haha!

(en nu op naar as Zondag! Haha!) Mike, DHZ? Ik zal mn Bokt-petje op doen:)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 22:26

hmmz, altijd weer die hagenezen dus, lang leve ado.... hiep hoi

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 11:53

LOL, niets mis met Hagenezen toch? Echte Old-School boys.... maar nee, niet mijn club, niet mijn sups, niet mijn hart.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 13:34

Ik ben het helemaal met Dees eens. Voetbal is helemaal verziekt door de supporters. Is toch van de gekken dat bij elke wedstrijd de ME wordt ingeroepen Frusty

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 23:07

ME en alle andere randzaken eromheen worden voldaan door de supporters zelf, dus we vallen er niemand financieel mee lastig. Verder is voetbal ab-so-luut niet verziekt door de supporters, in de jaren 80 was het behoorlijk anders dan nu. Het enige wat nu gebeurd zijn wat spreekkoren en die worden (bij gebrek aan beter) breed uitgemeten in de media.
Er wordt niets anders gezongen dan er al jaren wordt gedaan, maar nu is het ineens een big issue voor heel Nederland en is elke supporter maar meteen een Hooli.
En ja, incidenteel gebeurd er dan iets als bij Utrecht, maar of dat dan betekend dat voetbal helemaal verziekt is? in mijn optiek niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 23:14

goh eindelijk iemand die er ook wat van snapt!

btw: vaak worden rellen veroorzaakt door de provocaties van politie en ME

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 02:02

STEN"]
ME en alle andere randzaken eromheen worden voldaan door de supporters zelf, dus we vallen er niemand financieel mee lastig. Verder is voetbal ab-so-luut niet verziekt door de supporters, in de jaren 80 was het behoorlijk anders dan nu. Het enige wat nu gebeurd zijn wat spreekkoren en die worden (bij gebrek aan beter) breed uitgemeten in de media.
Er wordt niets anders gezongen dan er al jaren wordt gedaan, maar nu is het ineens een big issue voor heel Nederland en is elke supporter maar meteen een Hooli.
En ja, incidenteel gebeurd er dan iets als bij Utrecht, maar of dat dan betekend dat voetbal helemaal verziekt is? in mijn optiek niet.
[/quote]

De media blaast alles op! Petje af voor Youri Mulder die direct zei dat we het nou niet direct moesten gaan opblazen... Dat de ME uit is op dit soort dingen is al jaren bekend ook al zullen ze het stellig ontkennen... De ME slaat zelfs onschuldige voorbijgangers (moeten ze er maar niet tussen lopen is dan hun simpele antwoord, zo ken ik er nog wel een paar) Misselijk

In het stadion gebeurt er echt zeer weinig!!! Maar als er een keer iets gebeurd, dan word het lang en breed uitgemeten door de media, en krijg je dus reacties zoals die van een aantal mensen in deze topic. Men heeft een keer wat gezien op TV, maar snappen verder dus totaal niet wat er speelt binnen de stadions... Als supporter kun je nog steeds een leuke middag hebben, ja ook ZONDER geweld! Voorlopig heb ik het niet minder naar m'n zin hoor, morgen weer heerlijk een middagje voetbal... Tegen die lui uit amsterdom... Eens kijken hoe lang het duurt voor de ME weer begint te slaan om eigenlijk niets... Men zou daar eens wat tegen moeten doen! Het slaan van onschuldige mensen, dat vind ik minstens zo erg!!!

[quote="STEN"]
(en nu op naar as Zondag! Haha!) Mike, DHZ? Ik zal mn Bokt-petje op doen:)
[/quote]

Hehehehe! Gaat ik dit keer niet redden! Moet een beetje op tijd op S staan anders lig ik constant beneden aan die trap! Haha! Maar komt vast nog wel een keer goed!!! *LOL*

[quote="Merilyn schreef:
Utrecht op zijn best! Ik snap nu waarom ze zo goed met de Feyenoorders op kunnen schieten.


Dat heeft meer te maken met ...en wie niet springt...