Dressuurpogingen op een regenachtig strand

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Dressuurpogingen op een regenachtig strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 17:41

Jaja. dit is dan de derde keer rijden op mijn gek en ze is weer als een duveltje uit een doosje Extreme duivel

Het was een beetje een druilerige dag, toch naar het strand. Ik moest nu toch proberen of ik haar ook een beetje soepeler kon krijgen.
Dressuurpogingen dus!

De eerste 20 minuten rijden heel veel losgestapt. Stelling, buiging, voltes, wendingen tot in den treure. Ik had nog niet eens zo veel gedaan, maar was al in de zevende hemel Lovers ze was zooo los! Echt verbazingwekkend hoe ontspannen in vergelijking met eerst!

Eigelijk had ik daar al zo mijn vraagtekens bij moeten zetten. Domme Tina! Lips are sealed
Er reed namelijk een klein tractortje over het strand. We hadden hem al een tijdje in de picture, maar ze bleef ontspannen.
Die eerste 20 minuten dus, toen barste de bom. Madame de koningin van het eiland vond dat dat tractortje op moest rotten. Woest was ze! Haha!

Eerst probeer je 20 minuten lang een beetje pruts-dressuur te rijden en vervolgens doet je paard oefeningen zoals passage, halve pirouettes en maakt ze hogeschoolsprongen Knipoog
Het enige wat je hoeft te doen is blijven zitten Haha!

Wij snel van het strand, in verzamelde galop Knipoog
Ik sla straks de L en M maar over, want we kunnen zo wel het Z in. Het enige wat we nodig hebben is een tractortje in de bak!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 17:46

Ik weet misschien nog wel een tractortje voor je... Haha! *LOL*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 18:53

Lachen Het weer was ook een beetje zo hier, ik ging vandaag buitenrijden met een springpaard en opeens kon ie allemaal hogeschooloefeningen Haha! Hij was dus erg vrolijk.

Anoniem

Re: Dressuurpogingen op een regenachtig strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:02

jantina schreef:
Ik sla straks de L en M maar over, want we kunnen zo wel het Z in. Het enige wat we nodig hebben is een tractortje in de bak!

Dat is te regelen hoor Haha!
Maar nu wel eventjes blijven trainen met tractortjes in de buurt natuurlijk he!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:10

Nou ja je bent blijven zitten, ik had wel verwacht dat ze weer even moest spoken na zo lang braaf doen. Lekker toch, je hebt je oude vertrouwde Isoldaatje terug!
Hier regende het ook, maar ik ben ook eens in de bak gaan dressuren ipv buitenrijden en het ging zo onwijs lekker dat we gewoon in de stromende regen zijn blijven rijden. Heerlijk! Lovers

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:50

Nou ja, zitten die knopjes er maar alvast op zeg ik altijd! Toch fijn dat het zo goed gaat allemaal!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 18:13

Misschien moet ik ook maar een tractor kopen....

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 18:17

mhh een tractor heb ik niks aan, irish is er op gegroeid.
en kat is veel enger Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 20:13

super zeg! dat het zo fijn gaat op naar de lessen en weer aan de bak met de wedstrijdjes Isolda is back en beter dan ooit!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 23:52

Ik heb enkel een kudde-tje koeien nodig! Knipoog

Wel knap dat je de humor en van in kan zien!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 11:26

Zooo gaaf geschreven Jantina!

Tja ze is weer helemaal terug he?
De dondersteen weet weer precies hoe ze haar trukendoos uit de kast kan halen. En zo te lezen zit daar elke keer wat nieuws in! Extreme duivel

Maar toch super dat ze zo soepel was.
Heerlijk gewoon, op naar de wedstrijden!
Ze zal iedereen daar nog versteld doen staan... want gáán kan ze blijkbaar wél! *LOL*