Yeah ik ga morgen naar boris!! +update

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Yeah ik ga morgen naar boris!! +update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 18:51

MOrgen is het dan zo ver, dan ga ik naar boris (mijn ex-verzorgpaard) hij staat super ver weg vandaar dat ik nog geen kansen heb gehad om naar hem toe te gaan.. maar nu (na een paar maanden) kan ik hem eindelijk gaan bezichtigen. Ze zeggen dat hij er ontzettend goed uitziet en dat hij veel meer spieren heeft etc. ben wel erg benieuwd! hij is nu 23 en hij heeft artrose dus het is wel heel gaaf dat het nu zo goed met hem gaat. ik mag ook op hem rijden dus dat word morgen een lekker dagje!
sorry, moest het echt ff kwijt. heb zo veel verdriet van gehad toen hij weg moest..
ik ben er dus heen geweest, hij ziet er echt hardstikke goed uit! We gingen hem eerst even poetsen enz. hij is veel drukker geworden en hij heeft een new-forest/kwpn (kruising) hengstveulen bij hem staan. heel gezellig dus. hij heeft een inloop-stal (of hoe heet dat) dus hij kan zelf kiezen waar hij staat. Ik kon jammer genoeg niet rijden omdat hij opeens iets aan zijn linker achterbeen had. Dat maakte me echt niet uit ofzo want het ging me echt alleen maar om hem zien enz. Ik heb niet het idee dat hij me écht herkende. ja een beetje wel maar toch.. Wel jammer.
Volgende maand (17 november) ga ik weer naar hem toe en dan ga ik op de veluwe met hem rijden!!! Party!!
Laatst bijgewerkt door Macario op 06-10-02 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 23:52

Lekker toch dat je dat nog kan.

Mijn pony is jammer genoeg verkocht naar een ver land, die zal ik dus niet meer weer zien, wat ik heel erg jammer vind.

De pony ervoor ging terug naar de eigenaren, het jaar erop was hij weg en nog wat later hebben ze alle pony's weg gedaan.
Heb toen overal achteraan gebeld, maar die pony niet weer kunnen vinden.
Hij was toen al wat ouder, zal dat nu helemaal zijn als hij nog in leven is.
Een stomme streek vond ik wel nadat wij de pony terug hadden gedaan, mijn moeder had gevraagd offie niet te koop was.
Nee, ze verkochten geen pony's en even later was ie toch weg.
Ik had hem zo graag nog een keertje weer willen zien.

Als ik mijn paard zou moeten verkopen, zou ik graag in contact willen blijven, maar tja, dat kan niet altijd, de nieuwe eigenaren zijn er niet altijd zo van gediend.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, Esperanza, xamberr en 41 bezoekers