Rosworld

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Rosworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 18:53

Hoi

Wie van jullie is er wel eens op kamp geweest bij Rosworld of rijd er geregeld? Hoe vonden jullie het daar? En op wie hebben jullie gereden?

Groetjes van Fleur

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 19:06

ik ben er wel 2 keer geweest maar dat was bij de vorige eigenaren!! was toen op ponykamp met de ijslanders vond ik wel erg gaaf!! vooral het zwemmen met de paarden!!!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 19:07

Ik ben er wel eens geweest.
Op zich was het leuk georganiseert, maar het rijden was niks aan. We reden bijna alleen in stap (vanwege 3 beginners die nauwelijks konden draven) Bovendien zat ik op een paardje wat ik best wel saai vond (whitefoot) De les die we in de bak kregen (2x) was echt slecht met te veel in de bak en nauwelijks aanwijzingen. Het zwemmen met de ponys was wel leuk, maar ik zou geen tweede keer gaan, het was wel erg gezellig.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 19:51



Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 20:21

ja ik ben daar nu 3 x geweest 2x op ponykap en 1x 3weken daar op de camping gestaan Haha!
mijn eertse ponykamp heb ik op white foot gerede vond het echt een heele lieve pony en het kamp was ook erg gaaf
de 2e x moest ik eerst op little man maar die vond ik niet echt leuk daarna mocht ik op maroucha maar die werd kreupel Verdrietig ( was zooon leukerd Lovers ) en toen mocht ik op Sorli Lovers en daar heb ik de rest van het kamp op gerede Lachen
In de vakantie heb ik ook op sorli gerede afentoen en ook nog op bruna,fenja en een paar andere pony`s
Ik vond het in elk geval erg leuk daar en had het suppppper naar me zin Lovers

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 21:04

Hoi

Leuk hoor, al die foto's het is zo herkenbaar. Ik ben 2 keer op westernkamp geweest.
In 2000 toen heb ik op Black lady gereden. en in 2001 heb ik op Princes gereden.

Keilieve pony's waren dat hoor! En leuk dat daar nou net veel foto's van bij staan.

Er waren wel veel pony's in de bak maar ik vond het wel relaxed rijden zo. Ik ben ook met Black lady in de vijver geweest. En omdat die niet zo groot is, kwam het water zo hoog dat ie echt ging zwemmen!

Maar wanneer zijn jullie op kamp gegaan? Als jullie in 2000 of 2001 zijn geweest ( datum van 2000 was eind juli volgens mij en van 2001 was 8-13 juli) kunnen julie wwel op kamp bij mij hebben gezeten.

En op wie reden jullie daar?

Groetjes van Fleur

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 21:13

Ik ben in 2001 ook bij Rosworld op Ponykamp geweest. Super leuk! Weet niet meer precies welke datum.
We hadden elke dag wel een buitenrit gemaakt van zeker 2/3 uur, en we hebben ook 2x gezwommen in de vijver.
Ik reed op Blid!! (ijslander) Lovers

Het was echt heel leuk en wie weet ga ik ooit nog wel een keer Lachen

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 22:18

Steffi schreef:
Ik ben in 2001 ook bij Rosworld op Ponykamp geweest. Super leuk! Weet niet meer precies welke datum.
We hadden elke dag wel een buitenrit gemaakt van zeker 2/3 uur, en we hebben ook 2x gezwommen in de vijver.
Ik reed op Blid!! (ijslander) Lovers

Het was echt heel leuk en wie weet ga ik ooit nog wel een keer Lachen


Dan had jij zeker goed weer die week! Wij hebben in 2002 niet gezwommen omdat het gewoon te koud was. We hebben 1 rit ook niet kunnen rijden omdat het gewoon te hard regende. Dat was wel jammer toen.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 22:20

wat leuk ik reed mijn eerste keer ook op whitefoot!!!
heb de 2e keer een nieuwe pony gereden maar met de buitenrit moest ik op bimbo!!! twas ook echt een bimbo


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 23:16

Fleury schreef:
Wij hebben in 2002 niet gezwommen omdat het gewoon te koud was.


Nee fleury we hebben in 2002 niet gezwommen, omdat we er in 2002 niet zijn geweest Haha! Dat wzs 2001 weet je nog Knipoog

Oh Rosworld was echt zoooooo vet.....

Ik heb bijde keren op Ranger gereden. Het beste paardje van stal hadden ze gezegd... echt een super leuk beestje. Het zwemmen in de vijver was toch wel het gaafste van allemaal!.....Is kijken of ik al een paar foto's geupload heb staan van de kampen, anders een ander keertje....

Sorry, de msn community doet moeilijk, ander keertje dus.....

Zo snel mogelijk hoor, beloof ik!

Oh het was echt super leuk. Die foto's waren ook echt kei leuk om te zien. Vooral de omgeving is heel goed te herkennen, met die velden waar je dan tussen door rijd en zo. Ik ben alleen wel benieuwd naar een paar paarden.... Ranger, staat die er nog, en Rex, was dat blondie die ik bij de eerste deel foto's op de achtergrond in de stal zag? En headline, sugar, benny? En stond die enorme witte hengst ook nog steeds in die paddock. De ijslanders waren ook best schattig inderdaad. Die ene lichtere die licht vos met die lichtere manen, ik dacht dat ik nog wist hoe die heette, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Sorry vergeten. Ik zal eens kijken of ik nog foto's heb....

Dit was weer genoeg geluld van mijn kant... ik zou best nog wel eens terug willen, toch jammer dat we dat dit jaar niet gedaan hebben fleur....

Oh ja, die piano in de saloon, heb ik trouwens ook menig uurtjes achter gezeten, was best gaaf!

Nou ja, nu is het echt genoeg geweest

doei

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 01:12

Ik heb er vorig jaar augustus een paar proeflesjes western genomen van Alida van der Hoff. Ik heb 3 lesjes genomen, en gereden op Rex (red roan typetje). Waren naar mijn idee niet super lessen qua niveau (misschien was dat de bedoeling ook helemaal niet), maar toch veel geleerd. Heeft mij in ieder geval helemaal doen besluiten western te gaan rijden Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 09:34

Shiloh schreef:
En stond die enorme witte hengst ook nog steeds in die paddock.

Nee, helaas is hij door een ongeval op zijn nieuwe stal omgekomen.
Ik neem aan dat je Madar bedoelt, de Lipizzanerhengst van Margreet??

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 09:37

Ik zat met de boktrit op Bonnie, en als ik Fleur niet had gehad zou die kleine drummel zo onder mijn jas mee naar huis mogen hoor!

Wat een megapaardje.. heb ik nog heel wat nachtjes over gedroomd Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 09:59

Ok, msn communities doen het weer, dus tijd voor een paar foto's als jullie het leuk vinden kan ik er nog wel een paar scannen, maar eerst maar de weinige paar die ik al geupload heb!

Afbeelding

Ons groepje van 2001. Voor de bunkhouse. Helaas staat alleen robin hier niet bij.... Ik ben het linkse meisje op de achterste rij en flear zit op de voorste rij helemaal links..... niet iedereen keek dezelfde kant op, want die foto werd 4 keer tegelijkertijd gemaakt, dus niemand wist waar ze heen moest kijken Pling

Afbeelding

Dit was dus robin die ook bij ons in het groepje zat. Maarre, die pony was van haar zelf, Gianti, machtig beestje man, echt mega mooi.

Afbeelding

Sorry de foto's zijn een beetje slecht gescand..... maar dit is dus Fleur met Princess...... lief zijn ze he.....

Afbeelding

Dit is dus het groepje op de kamer.... Haha!

Eigenlijk hoord er nu een foto van de groep in de bak te volgen, maar die is echt te onscherp gescand sorry....

Afbeelding

En dit ben ik met Ranger... was echt een super lief en fijn beestje Haha!

Nog twee vraagjes... Loopt Eelco er nog rond Haha! (sorry als ik me de naam verkeerd heb onthouden, of als ik hem verkeerd geschreven heb) Die had ook zo'n kei lief bont paardje....

en voor zij die op Black Lady gereden hebben.... nog last gehad van containers langs de kant van de weg.... Fleur namelijk wel.... elke keer als we er eentje tegen kwamen ging iedereen er keurig omheen, maar black lady liep er gewoon tegenaan... weet je dat nog fleur?

Dit was het dan maar weer even doei...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 22:02

IK REED OP MINIC ECHT EEN SUPER PAARDJUH *LOL*

'Iedereen gunt je van alles zolang je het maar niet hebt'

capopjekop

Berichten: 30646
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:21

ik was er op westernkamp. ik vond ut wel leuk vooral ut zwemmen en ik reed op malback.
wel vond ik dat de meeste paarden niet echt verkeersmak waren (tractors huifkarren)

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 00:24

Dit is een heeeel oud topic Haha!.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, jazzejam en 122 bezoekers