lieve help... ik kom op tv

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

lieve help... ik kom op tv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 13:06

Hoi,

Vanmorgen al vroeg op.... om 9.00 uur zou TV Gelderland komen filmen... Bloos
Ze zenden morgenavond uit (18.20 uur), een programma i.v.m. Dierendag... nee. ... niet over de paarden Scheve mond maar aangezien wij ongelooflijk veel poezen hebben, vonden ze dit leuk om in hun programma te doen...
Ze hebben dus het hele programma met (huis)dieren, wel leuk !!!

Nja... ik vanmorgen aan het 'ijsberen' Bloos iek... voor een camera...
Het ging op zich wel... zendertje aan je broek...microfoontje eraan... enneh... kletsen maar... (tussen de poesjes) Haha!
Ik heb geloof ik, constant, de presentratrice aan zitten kijken... durfde niet in dat loeigrote ding te kijken.... B) Scheve mond

ben dus heel benieuwd... hoe ik er morgen opsta.... Haha!
Ach...misschien is het wel zo beroerd, dat ze het toch maar niet uitzenden... *LOL*
dat wilde ik ff kwijt...

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!


Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:46

wat leuach joh je staat er vast leuk op! op welke zender is heT??

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 14:27

Wat grappig!! Morgen ben ik er helaas niet om die tijd, maar ik zal mijn vriend inseinen om de video aan te zetten. Als er een Bokker op TV is, dan wil ik dat zien!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 14:27

TV-Gelderland lijkt mij

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 15:12

he dat kan ik niet ontvangen volgens mij in Dronten... wel leuk dat je gefilmd ben!!! Maar hoeveel poezen heb je dan wel niet????

groetjes leon en snow

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 16:16

Leuk zeg, ik ga kijken.
Was me helemaal niet opgevallen hoor, dat er veel poezen liepen toen ik bij de clinic van Antione de Bodt was Haha!
Wel leuk katten, zoals je weet hebben wij er drie. Niets natuurlijk vergeleken bij jou. Maar als ik ook op een boerderij woonde wist ik het wel.

So_What

Berichten: 4
Geregistreerd: 03-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 16:41

fiets HEEY!!! Dat ontvang ik niet!!! ik had dat wel willen zien!!!

Hahaha!! Magic Yellow kan stijgeren!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 17:44

Wat euk zeg!! *LOL*
TV geldeerland herhaalt haar programma's toch altijd later op de avond?? Misschien dat je toch nog een paar keer voorbij komt op de buis :J

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 17:55

Jippie schreef:
Wat euk zeg!! *LOL*
TV geldeerland herhaalt haar programma's toch altijd later op de avond?? Misschien dat je toch nog een paar keer voorbij komt op de buis :J


ja.. ik geloof het ook dat ze 'herhalen' .... da's lekker dan Bloos Haha!

enneh... ja ... we hebben heel veel poezen... soms schaam ik me om het aantal te noemen... Bloos maar met de poezen van de buren erbij, die bij ons wél te eten krijgen en dus lekker bij ons blijven rondhangen, en dan reken ik de 2 nestjes mee, zitten we denk ik wel op een totaal van...
30 ...
En ja..... onze 'eigen' poezen hebben allemaal een naam... luisteren hier ook naar...
dus elke avond roep ik heel hard : poooooeeeeeessssjesssssss !
En zo zag je er misschien eerst 2 á 3... dan komen ze overal vandaan...
eten Haha! en aandacht... Knipoog
Elk jaar laten we weer wat moeders 'helpen' (asiels zitten toch al zo vol), maar ook elk jaar krijgen we weer wat nieuwe nestjes...
Sommige ervan blijven bij ons, sommigen worden geplaatst... en sommigen 'verdwijnen' of worden dood gereden...
Maar een lekker leven hebben ze dus wel bij ons...
en we hebben geen muizen Haha!

Paarden staan bij mij op nr. 1, maar poezen staat echt op 1,5 hoor Schijnheilig Haha!

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 18:22

Hihi, meen je dat nou dat er nij jou veel katten lopen??? Grinnik, je hebt ze toch wel allemaal gekamd van tevoren he? Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:47

stoer eeh, ik zou ook wel zo'n "kudde" katten willen Lachen Eerst maar eens sparen voor een tweede tinkertje Lachen

groetjes leon en snowdon

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 22:07

Jammer dat het alleen op tv gelderland komt!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

tv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 22:16

miesie schreef:
Jammer dat het alleen op tv gelderland komt!


hoi,

ja... ben niet zo beroemd dat het op RTL 4 komt Haha! Bloos

In 1e instantie dacht ik toen ik ze aan de telefoon had, "Omroep Gld." dat het om een radioprogramma ging... dus reageerde zo van; goh jaaa ... leuk Clown tv...? ehhh... oke... Scheve mond Bloos

Maar goed; wij hebben ook geen tv Gelderland.... krijg wel een band opgestuurd... en morgen ga ik maar eens op visite bij iemand die TV Gld. heeft Haha! Knipoog

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 22:40

lijkt me superspannend hoor... je zal vast veel op gezelf aan te merken hebben Knipoog zo van 'had ik nou maar dat gezegd' of 'oh nee wat doet poes daar nu net voor de camera Bloos '

maar over het algemeen: Haha!

Enya - Daya :-)

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:14

Colinda schreef:
Elk jaar laten we weer wat moeders 'helpen' (asiels zitten toch al zo vol), maar ook elk jaar krijgen we weer wat nieuwe nestjes...
Sommige ervan blijven bij ons, sommigen worden geplaatst... en sommigen 'verdwijnen' of worden dood gereden...
Maar een lekker leven hebben ze dus wel bij ons...


Het spijt me zeer, maar dit komt op mij toch een beetje cru over. Sommige verdwijnen, of worden dood gereden? Brrrr... ik zou dat toch niet op mijn geweten willen hebben hoor. Ik zou er toch voor proberen te zorgen dat er helemaal geen nestjes meer geboren worden.

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 13:21

Marieke22"]
[quote="Colinda schreef:
Elk jaar laten we weer wat moeders 'helpen' (asiels zitten toch al zo vol), maar ook elk jaar krijgen we weer wat nieuwe nestjes...
Sommige ervan blijven bij ons, sommigen worden geplaatst... en sommigen 'verdwijnen' of worden dood gereden...
Maar een lekker leven hebben ze dus wel bij ons...


Het spijt me zeer, maar dit komt op mij toch een beetje cru over. Sommige verdwijnen, of worden dood gereden? Brrrr... ik zou dat toch niet op mijn geweten willen hebben hoor. Ik zou er toch voor proberen te zorgen dat er helemaal geen nestjes meer geboren worden.
[/quote]

Hoi,

Zo'n reaktie had ik wel verwacht van iemand.... Scheve mond
Maar ik praat hier wel over de 'oudere katten'!

3 wkn. terug hebben we onze oudste boerderijkat moeten laten inslapen... deze was altijd buiten.... soms ook maanden weg (en dus heel wat auto's overleefd), maar is wel 25 jaar geworden !!!!!

De jonge katjes gaan bij ons al niet eerder naar buiten, voordat ze 3 mnd zijn... en dan nog alleen bij ons op het 'voorpleintje'... (sommige bokkers kennen het bij ons en weten dat dit een soort v. beschut terrein is), een aantal uurtjes, en dan weer lekker naar binnen.

Een kat niét naar buiten vindt ik geheel tegen de natuur in... sommige mensen (op een flat) kunnen niet anders... maar kunnen m.i. dan beter een raskat (bijv. een pers) nemen, deze zijn een stuk rustiger en hoeven niet zonodig naar buiten...

Maar als er dus 1 verdwenen zou zijn... (bijv. van 2 jr. oud)....
wat denk je hoe ik me dan voel Verdrietig Boos!
Ik zoek het hele terrein af... en loop met een 'steen' in mijn maag langs de weg... Scheve mond
Toch kun je ze dan beter vinden... als dat je het niét weet.... onzekerheid is dan nog erger en blijf je zoeken... weken, zoniet... maanden... Verdrietig

Maar nogmaals; een kat moet m.i. naar buiten kunnen...

De 'bokkers' die me kennen weten hoe ik met onze katten omga, er alles voor over heb en alles doe om het in goeie banen te leiden...
(zo ook met de paarden).

Maar helaas zijn niet alle dingen te voorkomen... en heb je verdriet... dit zou geen reden moeten zijn om dan maar geen 'dieren' meer te houden, toch? Knipoog
Of dan dieren houden, alles tegen de natuur in... want stél dat er iets gebeurt... Scheve mond

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 14:00

Jolanda,

Ik had het niet over de discussie "katten wel of niet naar buiten" dat moet iedereen voor zich weten.

Ik dacht uit jouw topic op te kunnen maken dat pasgeboren kittens ook gewoon buiten liepen, en dat het om de kittens ging toen je aangaf dat er wel eens een paar verdwijnen of doodgereden worden. Dat zou ik niet verstandig hebben gevonden, en vandaar mijn reactie. Gelukkig is dat niet het geval en zijn de kittens gewoon lekker bij je binnen en wennen ze langzaam aan het buitenleven.

Groeten,

Marieke


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 14:01

Ik ben het wel colinda eens hoor. Want wat dacht je dat er met al die boerderij katten gebeurt? die lopen ook vrij rond. ( en terecht!) Maar die katten hebben lekker vrijheid en als er dan een paar bijzijn die niet goed uitkijken of toch de weg opgaan kun je weinigtegen doen. Om nou je katten daarvoor binnen te laten vind ik ook niet kunnen. En zoals ik het heb kunnen beoordelen toen ik daar was zag alles er heel netsjes uit hoor!
maareh ontopic:
Eng!! op t.v komen je moet het maar durfen.. ik zou erniet mee geconfronteerd kunnen worden.. zou er ook veelste kritisch naar kijken.. en alles wat ik doe is dan stom i.m.o. Haha.. maar ik wil die band wel een keertje zien! jammer dat wij geen t.v Gelderland kunne ontvangen..
zal er vast wel gek uitzien om zo jezelf te zien op je erf..Lachen

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

tv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 19:07

Hoi,

nou ... heb het net gezien ! Bloos vreselijk zeg Haha! Clown
Verder werd het 'ietwat' overdreven...zo hebben we tussen de 20 á 30 katten in totaal.... (ook van de buren, die hier rondlopen), dat werd op TV wel 40 katten IN HUIS ... haha... Ja ... je moet wat om de aandacht v. de kijker te hebben... Frusty Knipoog

Verder; met het filmen van de poesjes vond ik het wel weer erg leuk gedaan... het begon met een 'griezelmuziekje' en een kat (buiten) verscholen tussen de bosjes... een aantal 'spelende' poezen, en uiteindelijk ik in beeld Scheve mond
Als afsluiting liepen we naar binnen met een moederpoes, die naar haar kittens ging.
Ach gossie... wat had ze giga grote ogen zeg, met die grote camera erbij Haha! 2 v. haar kittens keken nog nieuwsgierig over de rand van de doos Cool

Heeft verder het iemand nog gezien?

[***]; idd.. niks aan hoor.. jezelf op TV zien... ik dacht altijd dat ik best wel een 'open' gezicht had... maar niet dus... 't lijkt wel of ik hele kleine oogjes heb enzo... en ... dit & dat & zus & zo bleh... nou ja.. laat maar Haha!

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 20:38

Was leuk, ik heb het net gezien, vlgs mij wordt het nog wel een keer of tig herhaald *LOL* . Wat een schatjes die kittens, trouwens de grote poezen ook. De ene zwarte die wat ouder is, heeft nog heerlijk bij mij op schoot gelegen. Ik vond dat je goed overkwam op tv, een echte dierenliefhebster.

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 00:06

favo schreef:
Was leuk, ik heb het net gezien, vlgs mij wordt het nog wel een keer of tig herhaald *LOL* . Wat een schatjes die kittens, trouwens de grote poezen ook. De ene zwarte die wat ouder is, heeft nog heerlijk bij mij op schoot gelegen. Ik vond dat je goed overkwam op tv, een echte dierenliefhebster.


die zwarte... ? als hij bijna helemaal zwart is, is dat "Zorro" Cool maar die komt niet zo gauw op schoot... ik denk dat je een zwart-witte bedoelt, dan is dat 'Flip' Haha!

het viel dus mee... ik op tv Scheve mond maar ben in ieder een dierenliefhebster ja Cool Haha!
Je kunt ze vaak beter hebben dan mensen he !? Knipoog

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 01:28

Wat gaaf, jammer dat ik hier TV Gelderland niet kan ontvangen, daarbij lees ik dit topic weer te laat.
Ik vond het heel gezellig al die poesjes. Toen ik bij je op visite was, de poesjes riep, en ze te eten gaf...geweldig! Haha! Eerst komen er 3, dan de rest...dan staat het vol met poesjes daar Lovers
Die kittens die ik en SM toen hebben gezien zijn zeker geen kleine kittens meer? Lachen Voor de nieuwsgierigen: toen ik bij Jolanda aanwezig was had ze 2 nestjes kittens, heeeel lief, en superspeels Lachen Meerderen tegelijk die in je handen hangen met die nageltjes Lovers

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 09:49

Hoi Jolanda
Vond het wel leuk al die poesjes bij jou.
Maar ik kan jou toch niet zien als een kattenvrouwtje *LOL*

Groetjes Janny

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 10:26

Citaat:
die zwarte... ? als hij bijna helemaal zwart is, is dat "Zorro" maar die komt niet zo gauw op schoot... ik denk dat je een zwart-witte bedoelt, dan is dat 'Flip'

Er zat ook wit aan die poes, dus dan zal het Flip zijn geweest.

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 11:21

Ik heb het gezien! Je stond er best goed op hoor, het valt altijd tegen om jezelf op video of zelfs op TV te zien.

Vond alleen weer een gemiste kans dat ze bij jou zijn en dan alleen de katten laten zien. Paarden zijn toch ook dieren, hadden ze toch erbij kunnen laten zien. Verward

Sprakeloos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Annash, Cjuan, DearDarling, IASCrawler, JosjeBE, MDWStables, Miiej, mirriejj, Nicky1963, Roosch en 115 bezoekers