haha nog een idee voor bokt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 16:57

een 'koppelingsbureau voor paarden/pony's en verzorgers'? Party!!
Sinds ik bok ben ik al 3 keer benaderd door mensen uit Ede of ik nog een paard/pony voor ze wist. Ik doe mn best natuurlijk, hihi. Cool


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 17:01

Ja, da's idd wel een goed idee voor een apart forum. Een soort advertentierubriek voor als iemand een verzorger/-ster voor zijn/haar pony zoekt of voor als iemand een verzorgpony zoekt

Geen onderschrift.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 17:04

Ja vind ik ook een goed idee. Heb er al vaker aan gedacht. Maar ik vraag me af of dat een groot forum wordt, kijk maar eens bij die "te koop-rubriek" (uhm ik kan nieteens mee op de naam komen Verward kom hier elke dag Bloos ), daar staan niet ZO veel advertenties betreffende een verzorgpaard of -pony.
Dacht ik.


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 17:12

valt dit niet onder eenmaal andermaal? Misschein zou de titel dan moeten veranderen, maar ik zou daar zoiets plaatsen...
No offence, maar aangezien Bart hard zijn best doet het aantal forums klein te houden (anders ben je zo het overzicht kwijt, en ga je toch alleen maar in pp posten) denk ik dat dat wel een optie is.
Misschien wel een ander goed idee is om een aantal vaste pagina's te maken waar de beste verhalen worden geplaatst. Daar kan dan niet gereageerd worden, maar dan blijven ze bovenaan staan oid. Dat zou je dan ook met dit soort dingen kunnen doen, want heel eerlijk gezegd kom ik nooit op eenmaal andermaal. Je ziet vaak niet gelijk waar het over gaat en dat is jammer...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 17:36

"Eenmaal...Andermaal..." Haha! Dat was het! Bloos
Ja ik vraag me ook af of er een nieuw forum voor moet komen. Misschien een bepaalde regel opstellen hoe zo'n "advertentie" voor een verzorgpaard opgesteld moet worden. Ook zo dat je in de titel kan zien WAAR gezocht wordt naar een verzorger of verzorgpaard. En dan een slotje erop zodat de geinteresseerden kunnen mailen, pb-en, msn-en of icq-en.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, luuntje, SemrushBot en 125 bezoekers