DIERENDAG

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

DIERENDAG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 08:05

Hallo bokkers wat doen jullie vandaag met dierendag???????Ik denk dat ik het maar bij een lekkere poetsbeurt hou en lekker wat extra's Lovers Lovers alleen voor de honden is het iets minder zij moeten vandaag naar de dierenarst voor hun jaarlijkse inenting, maar daar na een lekkere kluif Sigaar Sigaar

de tweede keer is veeeeeeeeeeeeeeeel beter


Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 08:19

Ik doe eigenlijk niets bijzonders met dierendag. Mijn katten worden iedere dag super geknuffeld en verwend, dus daar hoeft het niet 4 oktober voor te zijn. Vandaag zullen ze me zelfs liever zien gaan dan komen; ze moeten beiden weer een vlooienkuur. Ver-schrik-ke-lijk vinden ze dat!! En dat op dierendag............

Ook mijn bijrijdpaarden krijgen verder niets extra's. Er moet extra hard gewerkt worden vandaag, dat wel! Vanavond een clinic van een Grand Prix ruiter in Wenum Wiesel, dus helaas, ook geen verwennerij voor hen!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 08:31

Ik doe eigenlijk ook nooit iets extra's met dierendag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 08:33

Bij mij is het elke dag dierendag, vandaag dus niks speciaals in petto voor die van mij. Misschien hebben ze zelf wel baasjesdag ingesteld en zijn ze extra lief voor mij?

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 08:34

ik ga voor Jordy slobber maken en m'n cavia krijgt misschien een extra worteltje maar eigenlijk word hij elke dag al verwent!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 08:36

Ik doe helemaal NIETS extra's met dierendag. Mijn beesten worden elke daggoed verzorgd en dierendag is (net als moederdag etc) ter meerdere glorie van de middenstand!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 08:55

Nee ik ook ik die helemaal niks met dierendag.Ze hebben elke dag goede verzorging en ze hebben al hun verjaardag Tong uitsteken

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:10

Bij mij is het elke dag dierendag. Als ik ze vandaag allemaal wat extra ga geven dan ga ik failliet. Als de konijnen en kippen geluk hebben, krijg ik vandaag weer een grote zak brood. De kippen hebben gisteren al een leuke tractatie gehad. We hadden druiven over, dus lekker schranzen.
Lucien heeft vandaag vrij. Da's ook een grote tractatie voor hem.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:10

Heb gister een nieuw halster uit engeland binnen gekregen dus die krijgt Dennis vandaag.
Ik wil meestal wat lolligs voor hem doen. Vandaag krijgt hij een krop sla. Vooral om mee te spelen en natuurlijk op te eten.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:37

Mijn kat Tijgertje krijgt een nieuwe speelmuis (van nepbont dus!) en vanavond gaat er een sinasappeltje mee naar de manege. Verder ga ik van het weekend even kijken bij de open asiel dagen. Misschien komt er eerdaags dan wel weer een tweede kat in huis.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:16

Voor mijn dieren is het iedere dag dierendag Lovers Ik doe dus niets extra's met dierendag. Ik vind het belangrijk dat dieren iedere dag goed behandeld en geknuffeld worden en niet alleen maar op dierendag.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:17

Dennis schreef:
Heb gister een nieuw halster uit engeland binnen gekregen dus die krijgt Dennis vandaag.
Ik wil meestal wat lolligs voor hem doen. Vandaag krijgt hij een krop sla. Vooral om mee te spelen en natuurlijk op te eten.


Een krop sla Verward weer iets nieuws voor mij... lusten ze dat?? Misschien wel een goed idee *LOL*

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:39

Niks,hij merkt er toch niks van dat het een speciale dag is en mijn diertjes worden altijd goed verzorgd.
Ons hondje Babbes gaat vanmiddag mee naar de boerderij waar Maffick staat(vind ie geweldig!) maar dat is niet speciaal voor dierendag ofzo maar omdat we toevallig met de auto gaan en dan kan ie mee

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:52

Ze krijgen nog wat meer extra lekkere knaag dingetjes en lot een extra wortel maar ja dat krijgen ze zo vaak *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:03

Ik doe dus ook geen speciale dingen voor mijn dieren, ze worden letterlijk alle dagen verwend en zoals al gezegd is zou dit niet alleen maar 1 dag in het jaar moeten.

Ik kwam overigens dit plaatje tegen op het net
Ze ver gaan we toch niet he?! Haha!
hond op de bank
Hmm. kreeg plaatje niet direct naar voren dus dan maar zo via link.

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:38

Polleke mag nu juist niet mee vandaag naar de paarden. ze moet rustig aan doen omdat ze gisteren haar pootje verstuikt heeft. Ze sprong over een hegje en kwam verkeerd neer. Ze kwam meteen naar me toegelopen met hangende oortjes en droopy ogen om getroost te worden, grinnik. De paarden gaan vandaag de wei in, daarna komen ze terug in de stal waar een bak met lucerne en wortels op ze liggen te wachten. MAar dat is niets bijzonders, dat krijgen ze elke dag al. Ik denk dat ik voor POlleke maar een kluifje koop of zo.

De hond is de betere mens

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:57


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 14:54

Mijn moeder kwam vanmiddag thuis en had een lekkere zak wortels voor de pony's gekocht en die konijnen en cavia's kregen er natuurlijk ook een! Vinden ze harstikke lekker en zometeen ga ik ze nog eventjes allemaal lekekr poetsen en ga een mengelmoesje maken van biks, brood, appels... noem maar op!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 15:14

Dierendag is ter meerdere eer en glorie van de middenstand.

Mijn paarden krijgen wat ze nodig hebben, en kunnen gelukkig niet op de kalender kijken...

Ik hoef ook niet op de kalender te kijken als ik mijn paard iets extra's wil geven...

Je suis Charlie.

Koe

Berichten: 426
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 16:35

paardrijden Haha! Haha!

I just can watch it over and over again... It’s not just for days but for weeks you know!.. and then after a month.. it’s brand new again!.

lees hier mijn zelf geschreven verhaal!

Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 18:43

Ik geef mijn paardjes een taart, met wortels brood kuikenzaad hooi en stukjes appel.
Mijn katten lusten toch niks, geen kattenmelk of snoepjes dus die krijgen niks. En als ik ze een speeltje geef, eet de hond het op Frusty
Mijn hond krijgt een varkensoor Vork
En mijn konijn krijgt de restjes van de taart.

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 19:55

mijn pony's hebben niets extra gekregen. voor hun is het elke dag feest. voor mijn kat is het zelfs een baaldag, ze krijgt dadelijk een wormkuur! dat moet natuurlijk ook gebeuren!

alweer een jaar samen Lachen

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 20:04

Mijn pony krijgt ook iets extra's. Wat wortels maar iets meer dan ze normaal krijgt. Verder heb ik haar gewoon verzorgd zo als ik altijd doe, ik doe eigenlijks niks overdreven extra's voor mijn pony.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 20:46

hij moest eerst ff lekker rennen door de bak en daarna kreeg hij een lekkere wortel. Vanavond heb ik nog een hoofdstel voor hem gekocht. dus hij is wel weer genoeg verwend.

Wodan en ik onderweg in de M2

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 20:48

wel ik heb mijn paarden een wormenkuur gegeven }>

ik heb ze aan het werk gezet vandaag }>

en ik wou mijn muis nieuwe batterijen geven maar helaas, geen baterijen vooradig Extreme duivel Extreme duivel
Dus moet hij nog even honger lijden.

\Dus absloute dierendag voor mijn beesten Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, Celebi, dierenfan, gillian, Maanon_, Mark0919, pillow en 42 bezoekers