Hipporama

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Hipporama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 22:57

Wie is al eerder naar het tentenkamp geweest? Wat waren je ervaringen?
Waren veel spullen aanwezig? Alles uit de folder? Of juist veel uitverkocht??

De Hippo is Assen kennen jullie die? Hoe zit het daar met de kortingen?

Zijn er nog meer tentenkampen behalve die? Ook in het Noorden binnenkort?

Kom uit Groningen en heb geen zin om zo ver te rijden voor een winkel waar de meeste spullen al uitverkocht zijn.
Laatst bijgewerkt door annemieke21 op 04-10-02 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 23:00

ik vind het echt heerlijk om daar te shoppen, vooral 's avonds in het doker, lekker gezellig met al die lampjes Lachen
het is wel al lang geleden dat ik ben geweest maar ik kan me niet echt herrineren of alles snel weg was maar volgens mij vlogen de dekens wel de deur uit (of de tent Haha! )
en je komt ook vaak naar buiten met te veel spullen die je niet nodig hebt maar gewoon voor de heb en lekker goedkoop

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 23:03

Alleen maar bij hypo heb je tentenkamp voor zover ik weet!!
Ik ben al heeel vaak geweest woon er 10 min vandaan.
Tjah.... je hebt goede dingen en slechte dingen ertussen, de meeste dingen komen daar van zolder dat zijn restanten, maar je hebt er ook goede dingen tussen zitten!!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 00:13

Bij Hippo Assen hebben ze vanaf 7 oktober ook feestweek, minder grootschalig maar ze schijnen wel een aantal leuke aanbiedingen te hebben. Ik ga iig even kijken!

Bij Divoza hebben ze rond februari wel eens zoiets gehad, maar ik weet niet of ze dat nog doen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 07:24

De echt leuke dingen in mooie kleuren zijn wat later in de week uitverkocht. Maar ik vind altijd nog een heleboel wat ik graag mee zou willen nemen hoor! Haha!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 08:24

Mag ik even vragen dan wanneer er in Rotterdam het weer tentekampen is?
Ik heb nog wat dingetjes nodig die ik liever dan haal als normaal Haha!
Alltijd lekker goedkoop Knipoog

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 08:38

ben er vorig jaar geweest, aanbiedingen waren al uitverkocht. Overige 'aanbiedingen' waren gewoon te duur. Je moet er dus vroeg bijzijn. Ik heb er overigens wel m'n lichtbruine hoofstel met dubbelkopstuk vandaan, super mooi Haha!

Wat voor aanbiedingen hebben ze dan bij hippo Assen?

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:31

Angelique18 schreef:
Mag ik even vragen dan wanneer er in Rotterdam het weer tentekampen is?
Ik heb nog wat dingetjes nodig die ik liever dan haal als normaal Haha!
Alltijd lekker goedkoop Knipoog


16-22 oktober is mij verteld...

Maar let op met de prijzen. Sommige dingen zijn idd echt goedkoper, maar ze proberen ook bv dekens aan te prijzen (kosten bv normaal 100 euro) en dan zijn ze ineens in de aanbieding van 150 voor 100 euro! Frusty

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Hipporama

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:36

annemieke21 schreef:
Wie is al eerder naar het tentenkamp geweest? Wat waren je ervaringen?
Waren veel spullen aanwezig? Alles uit de folder? Of juist veel uitverkocht??


Hihi, wat ik nog weet van de tentenkampen ( wij noemen ze tentenrampen ) is dat vaak hetgene in de aanbieding in alleen circuskleuren verkrijgbaar is..

Maar de snoepies enz.. Die koop ik er dan wel.. En wat kleinigheidjes als sjabrakjes e.d. Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:05

*Gna* *Gna* }> ik heb vorig jaar per ongeluk 2 Pikeur jasjes voor 10 piek meegkregen, voor mij is het tentenkamp een leuke bijkomstigheid en ga ik er ook elk jaar weer gezellig even snuffelen Haha!

Raja

Berichten: 7160
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:44

Ik vind het tentenkamp helemaal geweldig!! heerlijk al die spullen!! En meestal is er nog wel vanalles hoor!! Ik heb eigenlijk nog niet meegemaakt dat het uitverkocht was ofzo....

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:45

Ze noemen het toch niet voor niks het 'HypoDrama' ?? Lachen)

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:59

Ik heb er een keertje een hoofdstel gekocht ( dacht dat het een koopje was ) Hij kostte daar 50 gulden ( is opzich mooie prijs )

Maar met de eerst buitenrit vielen mijn teugels helemaal uit elkaar ( en ik trok geneens hard.. ) Mag ik nog blij zijn dat dat paardje zo goed naar mijn stem luisterde.. Schrok me kapot!

Uiteindelijk heb ik er dus nieuwe teugels bij moeten kopen die nog eens 20 gulden kostte.. Was ik nog redelijk duur uit! Bah..

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:11

Altijd leuk die dingetjes die goedkoop zijn, meenemen dus. Dit jaar ga ik voor bandages en dekjes. Ik zal vast wel meer dingen kopen als wat gepland staat Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:23

Wij gaan altijd naar tentenkamp. Ben er zeer tevreden over!
We komen wel altijd met veel te veel spullen thuis. Maar heb nog nergens slechte ervaringen mee gehad. Het enige nadeel is dat als je er iets in de verkeerde maat oid koopt moet je wel de volgende dag weer terug.
We gaan er ook dit keer zeker weer naar toe, is volgens mij idd in de herfstvakantie.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:25

toen ik vorig jaar ging was er nog zat. wanneer is het. je mag wel een tussen stop maken bij mij Haha!

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:39

Ik kocht er een keer een wollen deken welke volgens het maatkaartje geschikt was voor mijn (vorige) paard.
Ga ik hem passen, blijkt ie voor een pony te zijn..........., dus wel even goed op de maten letten en niet afgaan op labeltjes. Verward
Maar, feit is dat je altijd met een tas vol weer de deur (lees hek) uitgaat.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:42

he hallo
ik vind het tentenkamp in rotterdam altijd tegen vallen, de dingen waar je voor komt zijn er niet, of zijn lelijk.
alleen vorig jaar heb ik geluk gehad, er waren spullen van de anky collectie in de uitverkoop

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:11

Het tentenkamp is altijd leuk hoor, maar veel spullen zijn wel snel uitverkocht dus als je veel keus wil hebben dan moet je wel 1 van de eerste dagen komen.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:51

Zijn het bepaalde artikelen die goedkoper zijn, of is er op alles korting? Wil namelijk nog wel een extra paar laarzen..

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:56

nou, vorig jaar hadden ze oranje dekjes voor 10 gulden in de aanbieding, die waren er dus niet meer toen ik kwam. Alleen duurdere, die dus nog echt duur waren (30 gulden en meer). Ook de winterdekens waren op.

De hoofdstellen+gratis bit t.w.v. 19,95 gulden waren er wel. En wat kreeg je als gratis bit? geen bit van 19,95, maar een ijzervernikkeld bitje van 12.95
Dus let wel goed op.

Mijn hoofdstel heb ik nog niet veel gebruikt, maar dat ziet er nog goed uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 15:09

Is er omg. Delft eigenlijk ook zoiets? Wanneer???

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 15:34

Ik kom er heel vaak want 't is toch bij me in de buurt.. ik vind het wel leuk alleen je moet wel oppassen want met sommige dingen nemen ze je echt wel in de maling

Bijvoorbeeld: Dekjes.. normaal 30 euro en nu voor maar 20 euro zetten ze dan neer terwijl ze altijd al 20 euro waren maar dan willen ze gewoon dat 't goedkoper lijkt! (Dit was maar een voorbeeld he)

Maar verder vind ik er niks mis mee.. je moet alleen een beetje in 't begin gaan anders hebben ze sommige dingen niet meer!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 16:54

Ik ga er dit jaar voor het eerst heen en ik ben ook benieuwd. Ik ga woensdags de 16e dus mooi in het begin. Ik ga voor de thermolaarzen en de broek! Lekker warm...ik = koukleum. Ben ook erg benieuwd

PridesRanchJarig

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 17:09

Ik = ook koukleum! Bij de Utrechtse Paardendagen waren ook aardig wat kraampjes, is zo'n tentenkamp groter?