Lunterencity Boktrit 2002 topic 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Lunterencity Boktrit 2002 topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 10:44

Oh men, had ik net een hele lap tekst getypt over de rit, is alles ineens weg.... Huilen Dat gebeurt me nou elke keer! Maar Iloon geeft niet op.... again... Dan maar niet naar de paarden Frusty ....

Eindelijk het langverwachte en beloofde topic over de Lunterenrit part two. }>

Ten eerste een opsomming van alle mensen die dit jaar meewillen:

De RIT:
Lachen Joleen
Party!! Nimber
Lachen (kennis van ikke)
Party!! Maaike
Party!! Steef
Lachen Wjerdo
Party!! Naoompje
Lachen Obsession
Lachen Karin
Party!! Romkabouter
Lachen Eveline_B
Party!! Lobbes
Lachen Jilleroo
Party!! Snowdon
Lachen Laura
Lovers SuperJurga

het GROOM-DREAMTEAM van dit jaar:
Party!! ghislaine
Lachen Pregini
Party!! Mike (komt alleen voor de erwtjes Vingers aflikken neem ik aan...)
Lachen ikke
Party!! Mayo
Party!! Yentl
Lachen Jippie
Party!! Julke
Lachen Merilyn
Party!! susan
Party!! Maarten
Lachen Sypheron (zoooh nu moet ie wel mee... Tong uitsteken )
Party!! Tomm
Lachen Death_Squad
Party!! dynamiek
Lachen Akerna

De twijfelgevallen:
Lachen Sonja en aanhang (please Son!!!)

Wijzigingen aan mij doorgeven ajb.

Pannenkoeken eten:
ghislaine, Pregini, Nimber, Mike, ikke en kennis, Mayo, Yentl, Steef, Jippie, Wjerdo, Naoompje en Julke, vader en broertje Wjerdo, Maarten, Merilyn, Obsession, Laura, Karin, susan, Romkabouter, Eveline_B, Lobbes, Sypheron, Tomm, Death_Squad, Jolanda (vriendin Iloon), Akerna, Maaike, dynamiek en SuperJurga.

We hebben al een grotere club dan vorig jaar, hopen dat er niet teveel afvallers zijn dan maar! Haha!

Nu over tot de laatste dingen die in overleg nog geregeld moeten worden:

de TIJD:
Ik dacht zelf aan een uur of tien/half elf verzamelen, ook al zijn er mensen die van wat verder moeten komen. Als we dan om een uurtje of elf wegrijden, komen we tenminste niet in de knoop met de lunchpauze, anders wordt deze wel erg laat. Voordat iedereen een paard onder zijn kont heeft Extreme duivel en de grooms vaarwel zijn geknuffeld }> .... Gaan we dit redden????

de PLAATS:
We verzamelen dus met zijn allen bij mij thuis/op stal. Het adres is Goorsteeg 56 te EDE. Ik neem aan dat iedereen de weg naar Lunteren van de kaart af kan lezen en daarna is het helemaal niet moeilijk meer. Routeplanner van internet halen is het makkelijkst. Ik zal zorgen dat het hek van de wei open staat, daar kan geparkeerd worden. We gaan duimen voor mooi weer, zodat we Wjerdo Knipoog niet meer aan hoeven te duwen met zijn allen. }>

Wie moet ik nou afhalen van het station???? Laat me maar ff weten dan...

de RIT:
Oftewel hoe lang gaan we rijden en waarheen?
Ik ken een hele mooie route over de hei, maar die komt niet uit met de tidj en de lunch ed, en we willen het uiteraard ook leuk houden voor de grooms.... (zal ik een toeristische wandelroute uitzetten Tong uitsteken , er ligt een nieuwe steen op het middelpunt van nederland grinnik) Mijn idee is om een uurtje of twee, tot een uur of een te gaan rijden voor de lunchpauze, te lunchen in het Zandgat en daarna nog een uurtje terug naar huis. Totaal dus een uurtje of drie. Dit moet goed te doen zijn voor alle paarden, aangezien het tempo niet achterlijk hoog zal liggen *kwek kwek kwek*. De paarden en pony's die het niet volhouden kunnen na de lunch ook meteen door naar huis stappen, geen probleem. En misschien halen we die drie uur wel helemaal niet hoor, ik roep maar wat.
Degenen die mijn heideroute nog eens willen meemaken, zijn altidj van harte welkom hier voor een priveritje... (Maarten het is die route waarbij we wedstrijdje deden met die draver van Sonja Cool )

We kunnen hier wel alle kanten op. Ik kan kijken of ik een route uit kan zetten die het eerste deel door het Edese Bos gaat en een stukje heide en eindigt in het Zandgat en deel twee door het Lunterse Bos terug. Maar dat moet ik ff bekijken, is ook afhankelijk van:

Rijden we in een groep of splitsen we op? Verward We zijn met een grote groep en op zich moet het te doen zijn om met zijn allen te rijden (veel gesprekspartners Tong uitsteken ) omdat we toch rustig rijden. We kunnen echter ook opsplitsen als jullie dat willen. Dan moet de andere begeleider wel een eigen route bedenken .

En zijn er dingen waarmee rekening gehouden moet worden? Zijn er paarden met spoorlijnangst of die niet langs een verkeersweg kunnen? En hoe zijn de paarden in gezelschap? Welke willen er perse voorop en welke lopen het liefst achteraan? Laat me effe weten, zodat ik er rekening mee kan houden. En bovendien: zijn er veel paarden zonder ijzers? Ik zal daar zowiezo rekening mee houden.

de LUNCH:
Wat doen we dit jaar? Gaat Ilona weer broodjes smeren of neemt iedereen zijn eigen lunchpakketje mee? Grooms genoeg om alles te sjouwen haha. }> Laat het me maar weten, ik wil best weer tegen kleine vergoeding voor een lunch zorgen. Gelukkig zal ik nu ook zelf rustig kunnen eten (at least hope so...), ik heb die pingpongbal van vorig jaar niet onder mijn kont....

de PANNENKOEKEN:
Wat doen we? Gaan we weer naar hetzelfde pannenkoekhuis als vorig jaar of willen we naar een ander? We stemmen nog wel gewoon voor pannenkoeken neem ik aan?

HELP ME!!!!
Ik wil iets mafs doen met deze rit, een thema ofzo, weet ik veel. Iemand een gek idee om deze rit apart te maken? Schijnheilig Of gaan we op saai? Knipoog

Ik kan zo verder even niets verzinnen.... Ik wil graag over de dingen in dit topic jullie mening en ideeen hebben, zodat ik verder kan met de voorbereidingen. Voor alle vragen en opmerkingen kun je bij mij terecht. Ik zet alles op een rijtje en regel de rest. Groetjes....
Laatst bijgewerkt door Jurga op 17-10-02 23:06, in het totaal 25 keer bewerkt

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 10:59

Zozo wat een topic.
Als eerste gefeliciteerd met jullie verkering!! Echt tof voor jullie!
Oke ff over Danny ( rijdt joleen op) die is heel braaf heeft voorijzers en kan in grote groep mee, geen probleem. Is verkeersmak voor alles treinen, drukek wegen enz enz.
Obsession staat vierkant op ijzers , is superbraaf, kan in een grote groep, is verkeersmak met alles. Wil weleens vrolijk zijn met galopje ofzo...

Verder met eten, als iedereen voor zichzelf lunch meeneemt is het makkelijkst denk ik. Scheelt jou een hoop gesmeer en geregel met geld enzo.
Pannenkoeken is super! Ben vorig jaar niet meegeweest dus of we naar dezelfde gaan laat ik aan de anderen over!

Ik heb er heeeel veeel zin in!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 11:22

Dank je wel Jes!!! Ik ben echt weer helemaal heppie, Iloon wil be back...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 11:29

Dat wordt tof!
Mijn paardje is wel rustig gok ik. Zo'n grote groep ben ik nog nooit geweest, dus dat blijft een beetje afwachten. Voor de lunch is idd het makkelijkst, maar wat moeten de grooms dan doen:))

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Re: Lunterencity Boktrit 2002 topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 11:30

Jurga schreef:
Party!! Mike (komt alleen voor de erwtjes Vingers aflikken neem ik aan...)


Nee hoor, hopelijk zit er ook een schnitzel met wat friet bij! Haha!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 11:32

Hihi, Mike, ik ben ook blij jou weer te zien..... *buh* Leuk hoor...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:19

Er is een kans dat ik niet kan. aangezien wij een geheel nieuwe show gaan geven op P&K en de voorbereidingen neit ideaal zijn. is er een kans dat ik die dag moet oefenen en dus niet mee kan naar lunteren. maar dat hoor ik pas de week van te voren.
groomen lukt dan wel maar rijden en pannekoeken eten niet.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 12:27

We zien het wel Marjo, ik hoor het tegen die tijd wel. Zo zijn er meer mensen...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:29

Is Sonja dit jaar weer een twijfelgevalletje? Tsssk, verleden jaar ook al!

Maar, ik ben er ook bij, wordt wel vroeg opstaan want ik moet dan 'smorgens vroeg nog wat rijden denk ik.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:29

Ik weet het nog niet, Iloon, ligt een beetje aan mijn starttijd van zondag.
Als ik vroeg moet starten ben ik niet van de partij, anders wel.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Re: Lunterencity Boktrit 2002 topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:31

Jurga schreef:
Degenen die mijn heideroute nog eens willen meemaken, zijn altidj van harte welkom hier voor een priveritje... (Maarten het is die route waarbij we wedstrijdje deden met die draver van Sonja Cool )


Whaaaaaahhhh.... die route is cool!! Cool Jammer dat jullie dat niet gaan doen, maar je hebt gelijk... 't is nogal een afstand!

Ik houd die uitnodiging graag van je tegoed als ik weer een eigen horse heb Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:37

Jurga schreef:

Ik mis nog iemand in het rijtje: SYPHERON, mijn nieuwe oude liefde... bij deze: het is weer AAN! Lovers


Ja hoor ik ben eventjes niet op bokt omdat ik met mijn groep3 kindjes op kamp ben...
... mis ik dit weer!

Hé super zeg!!!! Iloon en Syp

Ik had al zoiets toen ik de berichten op BM zat te lezen, goh zouden die twee weer bij elkaar komen.
En nu het laatste berichtje wat ik lees op BM wordt mijn gevoel bevestigd.
Echt heel leuk!

eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Re: Lunterencity Boktrit 2002 topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:51

Jurga schreef:
Nu over tot de laatste dingen die in overleg nog geregeld moeten worden:

de TIJD:
Ik dacht .... Gaan we dit redden????


Je jaagt me lekker vroeg mijn bed uit. En dat in het weekeind.

Citaat:
de RIT:
Oftewel hoe lang gaan we rijden en waarheen?
...


Lucien vind alle paarden leuk. Maar niet ieder paard vind Lucien leuk, maar dat moeten we ter plekke even bekijken. Gezelschap is hij gek op. Gaat altijd vooral in het begin samen met gehinnik en geflirt. Drie uur lopen kan hij wel aan.

Citaat:
de LUNCH:
Wat doen we dit jaar? ...(


Zelf meenemen is prima. Maar broodjes van Ilona sla ik ook niet af!

Citaat:
:j de PANNENKOEKEN:
Wat doen we? Gaan we weer naar hetzelfde pannenkoekhuis als vorig jaar of willen we naar een ander? We stemmen nog wel gewoon voor pannenkoeken neem ik aan?

Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Citaat:
HELP ME!!!!
Ik wil iets mafs doen met deze rit, een thema ofzo, weet ik veel. Iemand een gek idee om deze rit apart te maken? Schijnheilig Of gaan we op saai? Knipoog


Ik stel voor dat jij de rit achterstevoren op je paard gaat maken.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:22

Nimm kan goed in n groep zolang hij voorop mag lopen Haha! Of iig een beetje vooraan. Anders wordt t zo'n geworstel.
Ik ben nog steeds voor t rijden in 2 groepen. *lastige ik* Verder ben ik niet erg moeilijk Lachen
Maarreh thema voor deze rit = love Haha! moeten toch een beetje blij zijn voor jou en roy en hoe kunnen we een nieuw/oud boktkoppel beter vieren dan met een hele rit in dit thema?? Tong uitsteken

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:31

Mocht er een verdeling komen dan bied ik me aan als begeleider van GROEP 2
(mhahaha lijkt er nl ook op dat ik naast sugarmiss de enige Lunterenkenner ben Haha! )
Iwaldo heeft geen problemen ... behalve met mensen die er zomaar vantussen schieten (dus dat gaan we niet doen mensen Haha! ) en galoperen in het zandgat wil ik het liefste vermijden omdat ik hem anders de komende maanden overstuur heb als ik die route pak *LOL*

Lunterse Boer = pannenkoekenhuis??

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 14:08

ik stond nog niet op de lijst maar ik wil graag mee mits mijn vader mij kan brengen!!! maar kan er van uitgaan van wel!! zal je voor de zekerheid ff en pb sturen jurga!!!
mijn tinker kan overal lopen (wat een gemakzucht toch weer) maar heeft geen ijzers by the way! verder kan ik best wel mijn eigen lunch meenemen...
het lijkt me handig om 2 groepen te maken !! gezien het aantal ruiters!!!!
thema rit he??
je kunt een raadselrit maken??
2 groepen tegen elkaar. en dan onderweg briefjes met raadsels die samen bij elkaar de oplossing vormen.
(tis maar een idee)
mar goed. ik vind het allemaal een prima idee. vraag me alleen af
hoe zit dat met de pannekoeken?
doen jullie dat na de rit en dan de paarden op de trailer laten staan????
want als dat zo is kan ik niet mee pannekoeken eten!!!
die van mij is een beetje paniekirig in de trailer als ie er alleen maar in moet staan!!!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 14:47

Wij laten de paarden gewoon op de trailer staan , geen probleem , moet ie op concours ook geregeld.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 15:06

ik MOET gewoon komen eigenlijk he... zal eens kijken wat er te regelen valt Verward

ps. waarschijnlijk lukt het wel Haha! enne Iloon? tijd te veel? Schijnheilig

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 16:06

Wanneer is het?? Lachen Of ben ik zo blind dat ik het niet heb gelezen Knipoog

Het leven is een gebakje!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 16:19

Sizzy schreef:
Wanneer is het?? Lachen Of ben ik zo blind dat ik het niet heb gelezen Knipoog


19 oktober...

btw iloon ik moet nog even kijken hoe we dat gaan doen aangezien ik anders zaterdag weer terug moet en dan maandag weer naar je op de trein kan Tong uitsteken Misschien een andere oplossing? Tong uitsteken

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 16:28

De verzamelplek is dus niet bij je opa en oma op stal? Tenminste dat adres is in Lunteren toch?

Ik hoop wel dat het daar is, dat kan ik vinden Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 16:32

dat is idd daar mayo Haha!
ik heb dr zin in mensen!!!! tralalalalaa

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 16:36

*auw* dat is 2,5 uur met de trein. Dus dat is niet even heen en weer, want ik moet 's avonds werken. Jammer! Anders had ik zeker gekomen

Het leven is een gebakje!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 17:39

Jilleroo, we laten idd de paarden op de trailer staan! Maareuh als je zeker weet of je meegaat, laat het me even weten. Oh ik heb zo'n zin!!!
En Laura, we gaan naar Kernhem waarschijnlijk.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 17:42

oliebol jah tis moeilijk uit te leggen
mijn paard is heel erg bang in de trailer en is net op trailer training geweest. hij staat nu wel rustig in de trailer met rijden enzo maar ik durf hem er nog niet lang in te laten staan. ben bang dat ie gaat flippen en dan kan ie weer naar training....
dus dat gedeelte moet ik nog zien.
maar ga er maar vanuit dat ik kom !!!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers