Ervaringen Nijmeegse wandel4-daagse gevraagd...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Ervaringen Nijmeegse wandel4-daagse gevraagd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 15:32

Een collega van me heeft hem 2 jaar geleden gelopen en die zei na die 4 dagen "nooit meer" maar krijgt er nu toch wel weer trek in.
Ze heeft mij wel warm gemaakt met haar verhalen, maar toch twijfel ik nog wel hoor. Ik heb de hele site van de 4-daagse bekeken en trainingsschema enzo, maar ik zoek meer ervaringen!!!
Hoe vonden jullie het, waar hadden jullie het meest last van? Blaren??? Kramp??? Afstand??? Kortom; VERTEL!!!!


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 16:11

legionella bacterie?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 19:17

Ik heb zelf nooit meegelopen, ,maar mijn vriendin 2 jaar terug wel. Op zich loopt zij heel veel, dus was het heel goed te doen. Wat haar erg tegenviel was de drukte. je kunt niet op je eigen benen lopen, en in je eigen tempo, want dan loop je de volgende groep weer tegen het lijf.

Ze zei: als ik weer de 4 daagse ga lopen, is dat wanneer de rest van nederland iets anders aan het doen is (oftewel niet tijdens de 4daagse zelf).

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 20:14

Prima schreef:
legionella bacterie?


slechte ervaringen begrijp ik prima???

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 06:53

Nee hoor. Dat was alleen toen in het nieuws dat vier mensen die bacterie in een soort openbare douche hadden opgelopen. Verder zeggen ze dat het een heel leuk iets is altijd!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 08:03

ervaring van ijn oom: BLAREN !!!!! en inderdaad dat hij niet op zijn eigen tempo kon lopen. Dat vond hij echt vervelend., maar hij vertelde dat de sfeer alles weer goed maakte......
Dus als je er zin in hebt: Gewoon doen !!

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 11:53

verder dan helemaal geen (gestoorde) sportievelingen hier op bokt?

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:20

hmmmm denk het niet..weinig reacties he?

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]


baby_blue_ri
Berichten: 14
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:29

Ik vind dat je gewoon heel veel moet oefennen en het gewoon een x moet doen want de 4-daagse lopen is heel erg gezellig ik heb zelf NOG niet mee gelopen maar dat ga ik wel een x doen En met de drukte valt het wel mee hoor wat ik woon zelf in Nijmegen en heb de 4-daagse zelf heel vaak gezien omdat ze langs m`n huis lopen dus dat valt wel mee. En de meeste mensen zijn heel erg positief over de 4-daagse er zijn ook genoeg mensen die nooit geoefend hebben en de 4-daagse zo uit gelopen hebben (zoals een paar vrienden van mij).
Als je toch een x gaat lopen wens ik je heeeel erg veel suc6 !!!!

<font color="deepskyblue"><font face="comic sans ms">No matter what I do All I think about is you Even when I’m with my Boo Boy, you know I’m crazy over you !!!
Nelly Rulezzzz !!!</font></font>

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:06

MirageGidran schreef:
verder dan helemaal geen (gestoorde) sportievelingen hier op bokt?


hmm sportiveling schaar ik mezelf zeker niet over, maar waarom ik dan toch in dit topic post is........A ik studeer in nijmegen B ik overweeg met een vriend de vierdaagse te lopen komend jaar, maar ik ben dus echt compleet ongetraind enz dus wat dat betreft kan ik net als jij vooral tips gebruiken ipv geven

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Erik34

Berichten: 176
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 15:32

Volgens vele vierdaagselopers is het net zo verslavend als bokt.nl (en gezellig) Cool

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:41

Een vriendin van mij heeft 'm vorig jaar ook gelopen (haar hele familie inmiddels dus zij kon niet achterblijven Haha!) en ze heeft 'm prima doorstaan! Als je wilt, dan kan ik wel vragen of je haar even mag mailen? Ze vindt het vast wel leuk om over haar belevenissen te vertellen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 21:00

ja karin dat lijkt me wel leuk!
groetjes, ingrid

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 21:29

me moeder probeerde me op vakantie (waar we veel gewandeld hebben... toen had ze er zin in) te strikken...
ik stelde voor, dat ik dan wel op Tos mee zou lopen... Schijnheilig
Maar misschien kan hier iemand mij overhalen?

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 21:41

Mail naar vriendin is onderweg, ik hou je op de hoogte! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 21:43

haha ethelate ik heb nu al spijt dat ik heb toegezegd. ik ben namelijk al moe als ik naar de bus of trein rennen moet, maar misschien is het voor jou een extra steuntje in de rug dat je mij kan gaan zien lijden.

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 22:01

ruiterinrust schreef:
haha ethelate ik heb nu al spijt dat ik heb toegezegd. ik ben namelijk al moe als ik naar de bus of trein rennen moet, maar misschien is het voor jou een extra steuntje in de rug dat je mij kan gaan zien lijden.

Maar dan moet ik zelf ook lijden... Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Aard, AhrefsBot, AngeliqueB, Ann, Bielsje, Cowboy55, GrapeshotBot, H_W_, JitskeJeldau, Lalidan, LisanneMans, lizard, ManonGrr, misshester, mvdende, onpaard, Saaams, Siers83, wisja, xU_Blinghx en 60 bezoekers