Vervolg lang verhaal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 20:44

Wahhh, dit is helemaal te gek! Dit is een vervolg op "lang verhaal" over mijn lekker opstandige knollie. Ik ben via via in contact gekomen met een springamazone (Grand Prix noge wel!) en die wil Leroy uitproberen! Ze heeft een waslijst aan beroemde trainer waar ze allemaal bij gereden heeft (oa. George Morris) en is pasgeleden van Florida naar Texas verhuisd. Ze zocht nog wat getalenteerde springpaarden die ze kon rijden en mijn hoefsmid heeft ons in contact gebracht. We hebben een paar keer geE-maild en ik heb duidelijk verteld dat Leroy een moeilijk paard is maar ze is nog steeds geinteresseerd dus ze gaat hem uitproberen! Ik houd jullie op de hoogte


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 21:28

Dat is goed nieuws zeg Party!! !
Ik ga heel hard vor je duimen dat alles toch nog helemaal goed komt Pling . Die kans is er zeker hoor!! Ik heb wel eens verhalen gelezen over Abgar-nakomelingen en hun eigenaardigheden Schijnheilig . Ik hoop dat jouw Leroy ook zo'n Krack is Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 22:03

hoi,
GAaf man!
Was leroy nou die amor of was dat nou weer een andere en welke was dat nou weer?
Groetjes!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 00:08

Dat is mooi Pril!!! Ik zal duimen dat ze Leroy gewoon weet te overbluffen zeg maar...en dat Leroy dan ook weer zin krigt om te werken!!! *duim duim duim* Keep us posted! Haha! Haha! Haha!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 00:32

Thanx allemaal en ja ik hoop dat zij Leroy weer een beetje in het gareel krijgt! Ik heb hem vandaag voor het eerst weer gereden en in de roundpen. Hij gedroeg zich redelijk en bewoog beter dan normaal. In galop bokt hij nog wel veel maar niet zo hard dat je er meteen naast ligt. Steef, Leroy is een Damiro x Amor, dus bijna goed!


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 00:54

Nou, de afspraak is gemaakt! Aankomende zondag ga ik hem wegbrengen. Ik ben heel benieuwd. Leroy is namelijk heel goed in gratis vlieglessen geven aan ruiters dus ik hoop dat ze echt zo goed is als ze zich voordoet. Aan de andere kant, mijn vroegere instructeur in Nederland kon ook een aardig potje rodeo van Leroy uitzitten dus dan zou zij dat toch ook wel kunnen? Zelfs ik donder er niet iedere keer af. (Maar ja ik raak er aan gewend he Haha! )

Jet

Berichten: 11975
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 01:58

Hoi Pril,

veel succes met Leroy, ik hoop dat zij het met hem red. Ik heb zelf een Damiro x Goudsmid merrie en die is ook niet altijd even gemakkelijk. Gelukkig gaat het momenteel weer beter, maar ik heb tijden gehad dat ik er steeds achter elkaar af ging. Dat is geen pretje, dat begrijp je.
Nogmaals veel succes en groetjes van Jet.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 02:49

Succes! Ik hoop dat zij hem hem weer aan het 'werk' kan zetten!! Ben benieuwd...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 01:07

Ik heb Leroy net weggebracht. Ze gaat hem 2 weken uitprobereb en als ie bevalt blijft ze hem rijden en anderes komt ie weer naar huis. Hij staat daar hartstikke leuk! Hij mocht gelijk de wei in bij 2 van haar paarden. Was wel ff eng want hij probeerde meteen haar toppaard (ze vertelde net 2 minuten geleden dat ze er 30000 dollar voor had betaald) op een oplawaai te verkopen. Ze hebben elkaar een paar trappen verkocht en toen was het verder goed. Pfff, Leroy is namelijk ontzettend dominant maar dat paard dus ook en het is wel mooi zijn weitje. Toen heb ik haar alles over Leroy en verteld, waneer ie bokte en wat voor training allemaal gehad had enzo. Ik vertelde ook dat toen ie zo aan het etteren was vorig jaar dat Shane mijn trainer er niet op wou. Toen betrok haar gezicht wel even want volgens haar moet een paard zich wel heel erg misdragen wil shane er niet op..... Ik heb haar duidelijk verteld hoe Leroy tekeer kan gaan en ze zei dat erger gewend was dus ik hoop echt dat het goed gaat. ~~cross my fingers~~

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 10:47

Ik hoop het voor je.
Groetjes!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 11:43

We duimen voor Leroy! Hij is tenslotte nog veel te jong om met pensioen te gaan!

Groetjes Mieke

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 12:42

He wat cool voor je pril dat iemand het wil proberen!
Ik duim voor je!

Succes.


BTW Hoor ik hier de naam abgar?! bij ons op de manege staat ook een Abgar. Heet Abgar Junior. Is een lief paard maar aan zijn kop mag je niet komen.

:evaw:

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 19:32

Hee super Pril! Ik had eigenlijk niet verwachtr dat je een 'gek' zou vinden die Leroy zou willen rijden. Maar waarschijnlijk ligt dat in Texas anders dan in Drenthe Party!! . Standplaatsgebondenheid noemen ze dat.

Ik hoop voor je dat het allemaal goedkomt!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers