reportage maar niet voor een paardenblad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

reportage maar niet voor een paardenblad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-02 17:04

Vandaag werd ik om half 5 gebeld door een mevrouw die een foto reportage van fjorden paarden wilde hebben. Ze was vanmorgen vroeg al op de cruqius hoeve om daar een groep fjorden paarden in de mist te foto graveren.En zocht nu alleen nog iemand die niet te jong was om op het fjorden paard te rijden. Albert wezeman van het stamboek heeft toen mijn nummer doorgegeven. Waarom ik dacht ik nog,want ik heb een fjord die pas 1 jaar oud is. Op stal hebben we nog wel een aantal fjorden staan zij ik toen. Ze vroeg dan ook of het mogelijk was of ik op een van die fjorden kon rijden. eerst toestemming vragen aan de eigenaar en ja hoor dat mocht. Haha! . Lijkt me echt leuk. Even goed wilde ze ook nog foto's maken van mijn fjord dat is natuurlijk helemaal leuk Lachen Lachen . a.s zondag komt ze langs bij ons op stal.
Ze maakt deze reportage voor het blad home&garden. Ik vroeg gelijk was moet een huis en tuin blad nou met paarden? ja ze willen het uitbreiden . Laatst had ze een reportage met allemaal friese paarden.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 18:44

Hey mag Danno ook op de foto???

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 18:51

hey wat leuk joh!!!
ben benieuwd hoe de foto's eruit zien als ze klaar zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 02:49

Goh we krijgen steeds meer beroemde bokkers.
Nu maar hopen dat binnenkort een fotograaf graag Geldersen bij een schaapskooi op de Veluwe wil fotograveren Haha!
Ik ga het blad in de gaten houden.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 17:32

Geen idee wat ze wilt cowgirl. misschien wilt ze ook nog wel een foto met alle fjorden van stal erop? ik merk het allemaal wel.