onze manege verkocht (De Nieuwe Ark)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

onze manege verkocht (De Nieuwe Ark)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 15:52

Zondag kwam ik op de manege en ik had daar lag toch wel een grote verassing. Er hingen overal briefjes dat de manege verkocht was. Jan-Hein de eigenaar moet volgend jaar onder het mes. (nieuwe knie) en het revalideren kon wel een jaar gaan duren.

Maar ik heb de nieuwe eigenaar al gesproken en hij is echt heel aardig. Wil alles op dezelfde voet voortzetten dus dat is wel een opluchting. Mijn instructrice blijft Barley wel gewoon rijden. Dat is ook wel een opluchting.

En verder zien we wel.

We hebben ook een nieuwe instructeur. Ik ben vrijdag heel benieuwd naar de les. Ik heb al wat lessen gezien en hij geeft heel anders les dan de 'oude' instructeur. Even wennen maar absoluut niet slechter ofzo. gewoon anders.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 15:56

altijd spannend hoe het uitpakt zo'n verkoop...


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 17:03

ik hoop dat alles goed uitpakt, zou wel fijn zijn. Scheelt al wel dat de nieuwe eigenaar alles t zelfde wil blijven doen denk ik. Fijn ook dat je instructrice Barley blijft rijden, hoe gaat dat trouwens??

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 19:26

Ik rijd dus ook op die manege en ik schrok me echt een ongeluk toen ik het hoorde. Ik rijd er al acht jaar, bijna net zo lang als dat deze mensen eigenaar van de manege waren.
Gister heb ik les gehad van de nieuwe instructeur. Dat was écht wel effe wennen ja. En dan heb je natuurlijk al zo iets (ik tenminste wel) van `nou moet ik het wel goed doen´ en dan gaat het natuurlijk niet echt goed maar ja... Ik ben benieuwd hoe het zal zijn met de nieuwe eigenaar..

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:05

Dan heb je wel geluk, die nieuwe eigenaar kon er ook iets heel anders van gaan maken en iedereen eruit gooien!!
Nou hopen dat het heel gezellig wordt!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 22:56

Phoe, kan me voorstellen dat dat wel effe schrikken is, maar ik ben blij voor jullie dat de nieuwe eigenaar de manege op (ongeveer) dezelfde wijze voort wil zetten en dat de huidige eigenaresse (Ditte toch?) nog steeds op Barley blijft rijden.
Per wanneer gaat de manege officieel over in de nieuwe handen? Of is het al officieel?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:11

Toch moet dat raar zijn voor je zeg. je had namelijk nogal goede contacten met de eigenaars. En Fritsie, nemen ze die mee?

De hond is de betere mens

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 15:31

Ja het was wel vreemd ja. Ik had een hele goede band met Ditte en zal haar ook zeer zeker gaan missen.

En ja desiree. Fritsie gaat mee. Ze willen haar voor geen goud meer missen. het is zo'm lieve aanhankelijke kat.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 16:56

Het lijkt me idd weg raar voor iedereen.
Maar als de nieuwe eigenaar alles een beetje op dezelfde manier wil houden zou het wel fijn zijn.

Saskia

Berichten: 1639
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Somewhere nice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 11:13

miesie schreef:
Dan heb je wel geluk, die nieuwe eigenaar kon er ook iets heel anders van gaan maken en iedereen eruit gooien!!
Nou hopen dat het heel gezellig wordt!



In het begin zal alles wel hetzelfde blijven, mijn vraag is alleen...voor hoelang?? Hij wil zeker vier van zijn paarden op de manege stallen, er is echter geen plaats... Wie moet er dan uit?? Ach ja, het hoeft natuurlijk niet alleen maar slechter te worden. Het is inderdaad heel fijn dat de nieuwe eigenaar heel vriendelijk is (Mistral stond ook daar). Hij hield (ondanks het ruimte tekort) Mistrals stal nog even vrij (voor mij...???). Hoef ik niet meteen aan een nieuw paard op Mistrals plekje te wennen.

Heike, hoe ging trouwens de les vrijdag?? Ben ik gister helemaal vergeten te vragen!

Life feels better when I'm caffeinated.
Naar een quote van MindBodyGreen-Sarah von Bargen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 12:15

De les vrijdag ging erg fijn. De instructeur vond ik ook fijn. Helaas ben ik na een half uur gestopt want er werd een paard kreupel. Aangezien zij eigenlijk op britt moest heb ik mijn plaatsje afgestaan. Ik rijdt toch vaker en zij rijdt maar een keer per week.

Maar goed. maandag rij ik weer

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 09:16

Maar Heike, wat gaan die mensen nu doen dan? hoe krijgen ze dan hun inkomen? en nemen ze hun eigen paarden ook mee?

De hond is de betere mens

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 12:26

Desiree schreef:
Maar Heike, wat gaan die mensen nu doen dan? hoe krijgen ze dan hun inkomen? en nemen ze hun eigen paarden ook mee?


Ditte werkte al fulltime op een basisschool. Dus daar zal ze wel gewoon mee doorgaan. Pepper heeft ze iets meer dan een week geleden al verkocht. En Jimmy-nikki die houdt Jan-Hein op dit moment nog, en die blijft gewoon op de manege in pension staan.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 13:08

Maar waar ze dan wonen? in een huisje in de bebouwde kom?

De hond is de betere mens

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 13:16

Ze zijn druk opzoek naar een huis in Mierlo, of ergens in de buurt. Weet niet of ze ondertussen al iets op het oog hebben.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers