In Loving Memory; Mr Poco Straw

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

In Loving Memory; Mr Poco Straw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 07:31

In Loving Memory

Mr Poco Straw
March 3, 1979 – September 26, 2002


What a sad, sad day.
Mr Poco Straw’s Spirit will live with us forever. For this was not the passing of just a Horse, but a Friend, and the pure element of a Rainbow that keeps the Sun in our Hearts.
Mr Poco Straw’s blood flows strongly through His fine Heirs and Heiresses that surround us. His Legacy will continue for years to come.
God Bless and Thank You to all who Loved Mr Poco Straw as we did.

Ivy Lane Station
Paul, Anna and Sabrynn Dague
Monticello, Iowa – 319-465-3698

Mr Poco Straw was euthanized at 9:00 p.m. September 26, 2002 at Abraham’s Equine Clinic, Cedar Rapids, Iowa, due to a brief illness that resulted in an irreparable ruptured intestine. Thank you to Dr. Charles Abraham for his compassionate care during this very, very sad time.

(Mr. Poco Straw is de vader van mijn merrie Straw Miss. Hij is ge-euthaniseerd na niet te genezen inwendige verwondingen in ingewanden en/of darmen )

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 10:17

Ik weet nog dat je die merrie te koop had gezet, je had er nog een bruine quarter bij gekocht, maar daar lees ik niets over. Maar die merrie, Straw miss vond ik altijd al een gave bok.

De hond is de betere mens

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 11:08

Die bruine quarter heb ik ook nog steeds, hoor. Daar rijd ik geen wedstrijden (meer) mee, maar heerlijk door het bos en over de hei en af en toe een veulen erbij fokken. Beide dames hebben vorig jaar schitterende hengstveulens gekregen die ik ook aan blijf houden. Een hele stapel paarden inmiddels maar ik zet geen van allen meer 'te koop'. Da's slecht voor mijn tranen- huishouding.....Lachen Inmiddels begin ik ook genoeg ruimte en weide te krijgen zodat ik volgend jaar alle viervoeters thuis een plekkie en hun eigen weide kan geven. Ik heb de paarden een beetje fout bij elkaar uitgezocht qua karakter; de hengsten konden als 10 maanden oude veulens elkaar niet zien of luchten en dat geldt ook voor hun moeders, die hebben constant slaande ruzie.....

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 11:31

Heette die bruine niet iets van cody of zo? wel leuk hoor, al die paarden aan huis. Is ook mijn streven en als het eens zover is, fok ik ook een veulen.

De hond is de betere mens

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 12:47

Yep, Enterprise Cody op papier....Haar hengstveulen van vorig jaar heet A Rugged Enterprise, een mooie dun van de hengst Really Rugged Kid. Straw Miss heeft een schitterend sorrel overo hengstveulen op de wereld gezet en die heet Made in Holland. Mijn hemel...wat een namen allemaal. Maar goed dat we ze andere 'werk-namen' hebben gegeven. Zo heet Cody's veulen gewoon Frummel (nu inmiddels Lummel) en Straws veulen heet Kobus. Hollandser kon niet, toch? Als je op mijn site kijkt, zie je foto's van het paardenspul.

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 13:02

dat zijn mooie veulens zeg. je hebt het verder ook goed voor elkaar. nu ik nog....

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 11 bezoekers