klantonvriendelijk gedrag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

klantonvriendelijk gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-02 09:48

De dag begon goed, zonnetje scheen toen ik op stond niks aan de hand.
Een week of drie geleden hebben we stallen besteld bij de firma Corton,
ik heb een hele aardige meneer gesproken, hij was echt klantvriendelijk en kwam zelfs nog met een goede aanbieding.
Na een paar keer te hebben gebeld met deze meneer hebben we besloten om met Corton in zee te gaan.
Aangezien de stallen leverbaar waren uit voorraad, er moest alleen 1 deur op maat gemaakt worden, zouden ze het op 2 oktober komen afleveren. Op 1 oktober moesten we even bellen want dan
zouden ze even de tijd doorgeven hoe laat ze zouden komen, dat is wel zo handig Haha!

De aannemer is inmiddels langs geweest om te kijken wat er allemaal gebouwd en verbouwd moet worden, we hebben hem ook verteld dat alles op 2 oktober geleverd zou worden dus hij kon rekening houden met zijn planning. Ik heb mijn vader gevraagd of hij misschien vrij kon nemen van zijn werk, de hele bups word namelijk aan huis afgeleverd maar je moet zelf alles van de vrachtwagen tillen, oke mijn vader heeft vrij. Dus tot nu toe ging het perfect.

Vanochtend heeft mijn vriend Corton even gebeld voor de tijd. Hij kreeg een klantonvriendelijke mevrouw aan de telefoon met een zeer grote mond. Zij vertelde hem dat ze dus geen tijd hadden en dat ze volgende week misschien geleverd zouden worden, ze zou nog wel bellen.
Mijn vriend was zeer pissig en zei dat dit dus niet mogelijk was aangezien we al met een paar dingen rekening hebben gehouden, maar volgens haar was het morgen echt niet mogelijk.

Het lijkt mij dat je dit soort dingen ook wel van te voren weet en ik ben dus heel erg pissig. Inmiddels is er ook een klachtenbrief de deur uit, want ik vind dit geen stijl, sorry dat ik het zeg.
Maar ja, de zon schijnt nog steeds (sommige mensen bij sommige bedrijven hebben gewoon een telefoontraining nodig, of ze is met haar verkeerde been uit bed gestapt)
Ik ga lekker van het mooie weer genieten, ik ben mijn verhaal in ieder geval even kwijt

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 10:20

pff wat banketstaaf zeg
alles geregeld
krijg je dit....
ook sneu voor je vader!
kost hem een vrije dag,
hoop dat ze er wel een goede verklaring voor hebben.. tssk ook geen stijl zeg
ik zou ook boos zijn. Boos!

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 10:31

Idd, ik zou behoorlijk pissig zijn als ze mij zoiets zouden flikken. Je gaat er toch vanuit dat je het binnenkrijgt, neemt ervoor vrij etc.
ik zou dus nog een keer bellen en vragen naar de persoon met wie je de afspraak hebt gemaakt.

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 10:39

m'n verzorgpaarden wachten ook nog op corton boxen. Misschien dat ze over 2 maanden geleverd zijn. Tja, dan is het 1 december, tot die tijd staan de paarden dus buiten.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 11:27

Heb je al wat betaald? Anders bel je ze nog een keer en zeggen dat ze vandaag moeten leveren, dat je het anders niet meer nodig hebt!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 11:36

fabienne schreef:
Heb je al wat betaald? Anders bel je ze nog een keer en zeggen dat ze vandaag moeten leveren, dat je het anders niet meer nodig hebt!

AMEN! afspraak is afspraak, jullie hebben recht om de bestelling te laten vervallen omdat ze hun afspraak niet nakomen. POTVERDORIE!

De hond is de betere mens

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 14:15

Ik ga met Fabienne en Desiree mee. Als je nog niet hebt betaald zou ik ze hun spullen laten houden en op zoek gaan naar een bedrijf dat zijn afspraken wel nakomt.
Echt een slechte zaak dat ze niet van tevoren doorgeven dat de levering niet gaat lukken!

* To Belg, or not to Belg *

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 18:41

Wat een horkerig gedrag zeg!! Boos!
En ik ga met allemaal mee, Afspraak is afspraak!!
Laat even weten hoe het afloopt!!

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 07:55

Inderdaad, wat een rotstreek! Ik zou ze laten weten dat ze een klant kwijt zijn door dit gedrag.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 08:15

He maar hoe heb je het nu afgehandeld? heb je de bestelling afgezegd, hoe is het nu opgelost?

De hond is de betere mens


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 08:28

We hebben de bestelling niet afgezegd, er is een mailtje terug
gekomen van Corton daarin wordt gezegd dat zij niks weten
van de mondelinge afspraak die ze gemaakt hebben (nee natuurlijk
niet Boos! )
Inmiddels is er nog een mailtje van onze kant de deur uitgegaan,
de mevrouw die zo te keer is gegaan tegen mijn vriend is de
vrouw van de directeur (lekker reclame voor zijn bedrijf zo'n viswijf)
We hebben gezegd dat wij niet wensen om zo behandelt te worden
en we hopen dat dit alsnog op een nette manier opgelost kan
worden.

Oh ja, wij hebben nog niks betaald of aanbetaald, dat was ik
sowieso niet van plan. Alles word franco aan huis geleverd.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 08:41

Nou mooi dat ik de bestelling afgezegd zou hebben hoor. Goed dat je in ieder geval niet een (aan)betaling hebt gedaan. Dan had je er bij zulke mensen helemaal ingehangen. ook als je meubels of zo koopt, altijd proberen te betalen bij levering.

De hond is de betere mens

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 08:41

Franco aan huis betekent geen leveringskosten. Dat wil dus niet zeggen aflevering tegen contante betaling.
Ik zou als ik jouw was aandringen op girale betaling, na levering en jullie akkoord, en dan ongeveer dezelfde betalingstermijn aanhouden als hun leveringstermijn.
Je mag best beloven dat je wat eerder zult betalen, zij komen hun woord toch ook niet na...

Getsie he zulke rotfirma's die menen dat ze het maar kunnen maken. Ik wens zulke bedrijven een paar hele economisch moeilijke jaren toe, daar worden ze over het algemeen niet echt slechter van!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Mark0919, Saartjuh_b, wend2009 en 29 bezoekers