Druk dagje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Druk dagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-02 18:45

Ondanks dat er niemand kwam meeten heb ik me toch wel vermaakt hoor Haha! Was eindelijk weereens door de week vrij, dus dat nam ik er maar van!.
Rond een uur of 12 ging ik naar stal, Daar aangekomen stonden Poppeke en Coensharak in de bak. Coen lag lekker te pitten, jammer dat ik geen camera bij me had!, Zag er zo lief uit, helemaal plat!
Eerst hon maar op het weitje gezet, en toen Jamaica in de longeerpaddock even laten rennen. Jamaica gepoetst, gezadelt, en naar buiten gegaan. Gelijk toen we rechtsaf het erf af draaide stond ze aan de grond genageld! Ik snapte er helemaal niks van, dreef door, maar jamaica stond stokstil. Ik kijken, en nog eens kijken, en daar achter wat bomen vandaan kwam het koppie van Boyke, die Jamaica dus al gezien had Haha! Afijn, verder gereden, lekker in een brede berm een galopje getrokken, onderweg even gezeten, en weer verder naar stal terug. De terugweg gestapt, en ze is "maar" 3x in draf gegaan, dus we boeken vooruitgang!
Jamaica was zeiknat toen we terug kwamen, ondanks dat ik zeker de laatste 20 minuten enkel had gestapt. Dus even met dekentje op stal gezet.
Coen en Pop stonden nog steeds in de bak, en Coen lag weer, inmiddels op een andere plek.
Een meisje loopt naar het hek van de bak toe, en jaagt Coen overeind. Dus ik gelijk van Verward Laat toch lekker liggen joh.
Meisje: Nee, hij heeft koliek!
Nou, zo zag ie er echt niet uit, hij was vrij rustig, lag alleen heel veel.
Kreeg wel het idee dat het wat erger werd, omdat ie ook pogingen ging ondernemen om te gaan rolllen, en als ie stond mestte ie steeds hele kleine beetjes (1 keutel ofzo)
Ben dus maar met Coen gaan stappen, ruim een half uur, en ben toen naar huis gegaan.
Ik ga zo mijn meiden nog even binnen zetten, en gelijk ff kijken hoe het met Coentje is

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 09:05

Oei wel een lekker dagje, maar dat Coen koliek heeft is wel een eng idee. Ik hoop dat het beter is nu.