lynn naar andere stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

lynn naar andere stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 16:09

Eindelijk hebben we de knoop doorgehakt. Lynn verhuisd a.s. zondag naar haar nieuwe stal. Na meer dan twee jaar niet echt tevreden over de huidige stalling gaan we verhuizen met Lynn. Ze komt van een stalletje van 2,25 x 2,5 in een zaaltje van 4 x 3,60 terecht, er is weidegang (hadden we ook niet) een binnenbak van 20 x 65, een buitenbak van 20 x 60 een trainingsmolen en super mooie lichte stallen en de grap is dat we ook nog minder gaan betalen. Voor maar 125,- euro in de maand gaan we genieten. Ja ik weet het wij hebben in de achterhoek mazzel, hier is alles iets goedkoper dan in het westen.

Gratis af te halen mooie jonge katten


gigelo

Berichten: 281
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Son en Breugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 18:46

beter zo zal voor lynn ook wel fijner zijn dat ze nu weidegang heeft nou veel plezier daar en laat even weten hoe het bevalt

Mijn eerste kindje is geboren... en ze heet ROBIN!!!!!!!!!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:08

tja ik heb stroombroek altijd al een niet zo'n beste plek voor een paard gevonden,maar ja ieder moet zelf weten wat hij doet,maar vertel,welke stal gaat ze dan naartoe?

soms is het beter om te zwijgen

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-02 09:38

Ze gaat naar Stal Hofs in Westendorp, aan de grens met Doetinchem bij de Slangenburgse bossen. Dus niet zover van de plek waar Tinkerbell heeft gestaan. Hoe is het trouwens met Tinker? knapt ze al weer op?

Gratis af te halen mooie jonge katten

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 10:30

Hee ik wist niet dat je weg wilde bij je oude stal?
Veel geluk bij dit nieuwe 'paradijs'! Knipoog

Klinkt heel goed, grote binnen- en buitenbak enzo, ik dacht trouwens dat je bij je oude stal wel weidegang had?
Het was namelijk zo'n mooie omgeving, maar jah.

Nogmaals veel plezier bij deze stal, en een mooie toekomst gewenst! Lachen


hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-02 12:10

De omgeving zal ik wel missen, maar het geroddel, de achterklap en het vergeten te voeren, nee dat zal ik niet missen...... Misschien eens een Boktmeeting bij Hofs, wie weet....

Gratis af te halen mooie jonge katten

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:34

stal hofs,zegt me zo niets eigenlijk maar was idd wel dichtbij de oude stal van tinkie
het gaat goed met tinkie!
ik ben wel heeeeeel voorzichtig nog maar hopelijk blijft een ontsteking uit,als het goed is moet de wond nu goed dicht zitten en er geen vuil meer in kunnen komen...

soms is het beter om te zwijgen

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 17:47

Stal hofs staat wel goed bekend. Maar ik geloof dat ze wel flink gaan uitbreiden en dat er veel stallen bijkomen voor pensionklanten. Heb er toen ik weg moest bij mijn vorige stal ook over gedacht hem daar neer te zetten, maar het is het toch niet geworden. Veel succes daar en ik hoop dat je pony het daar goed naar zijn zin heeft.

Sprakeloos

Anoniem

Re: lynn naar andere stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 18:27

Grrrrrrr, ik wordt gek!! Ik sta in Arnhem, minder dan een half uurtje van Doetinchem vandaan en betaal E285,- voor een stal. <isschien moet ik er toch maar eens aan denken weer terug te keren naar de Achterhoek Haha!

Als ik alles zo lees heb je het daar super voor elkaar!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 21:41

uhhh kleine prijs verhoging in het westen laat me niet lachen! voor het geen wat jij nu krijgt voor € 125,- moet je hier al gauw €250,- of 300,- voor betalen als het al niet meer is.

Wodan en ik onderweg in de M2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gaby, Linde_C, rien10, Vagabondo en 111 bezoekers