Tinka op de filmset

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Tinka op de filmset

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 19:35

Vandaag ging ik samen met mijn vriendin naar Tinka toe omdat zij ook wel nieuwsgierig geworden was naar die beesten waar ik zoveel tijd aan spendeer Lachen
Toen ik Tinka naar stal reed werd ik gebeld door mijn vader of hij even zou komen filmen, leuk me een leuk idee. Dus hij kwam naar stal.
Pffff komt ie in zijn cabrio aanrijden met twee meiden erin (mijn zusje en zus Schijnheilig maar toch Haha! ). En de filmcamera in de aanslag.
Ik ging Tinka uit de wei halen. Nee, ik moest aan de andere kant gaan staan met hoofdstel omdoen voor de lichtinval *LOL* Okeeee...
Dit was scène 1.
Toen hebben we bij de plas afgeproken waar hij met zijn mokkels Tong uitsteken heenreed met de auto en ik en mijn vriendin te paard en op de fiets.
Kom ik aanstappen van ver, staat ie al met zijn camera in de aanslag en roept ie van ver 'even draven!!!!' Dus Tinka en ik braaf draven Gaaaap
Dat was scène 2.
Daarna op een volgend punt afgesproken. Locatie had hij al uitgezocht en ook van welke kant ik aan moest komen rijden. (ivm licht, weet je wel )
Dus wij heel blij over het strandje rijden en hij gaf ook echt aanwijzingen met zijn armen van -die kant op- enzo Haha!
Na een tijdje stond ook dit shot erop
Toen moest ik nog een stuk door het water galopperen.
Helaas, meneer de regisseur, dat gaat niet door, zitten kuilen daar dus mij ietsje te link. Nou vooruit een drafje mocht ook wel...
Dat was dus scène 4 en toen had ik er al genoeg van. Ik wilde rijden, niet poseren }> Tinka heeft lekker uit protest zijn hele lens ondergebriest Extreme duivel maar we moesten de laatste scène nog even op de band zetten en dan mochten we verder.
Dus ik via de aangegeven route Schijnheilig door het water rijden.
STOP!!! hoor ik ineens (viel me nog mee dat hij geen "CUT" riep Haha! )
Was het zonnetje even weg Cool
Dus wij wachten tot het zonnetje weer scheen en toen mochten we eindelijk de scène opnemen.
Pffffff ik wist dat acteren veel wachten betekende en het is inderdaad een zware job Niets voor mij!
(hoewel ik stiekem natuurlijk wel benieuwd ben naar de film)
Daarna ging de filmcrew eindelijk naar huis en konden we rijden.
Mijn vriendin heeft nog nooit op een paard gezeten maar die heeft Tinka naar het land gereden. Ik zat op de fiets en had de longe eraan omdat Tinka anders de kortste weg naar huis nam Schijnheilig Verder ging het hartstikke goed, ze hebben ook stukken gedraafd!!! En zelfs het begin van het lichtrijden is er al. Leuk om te zien.
Mijn vriendin gaat via een soort studentenvereniging op paardrijles zodat we over een tijdje samen ergens paarden kunnen huren en dan gaan we een trektochtje maken. Lijkt me hartstikke leuk!


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:55

Hahaha, geweldig, ik zie het al helemaal voor me! Haha! Op naar Hollywood.
Wanneer krijg je het resultaat te zien?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 23:29

Haha, prachtig! Ga je het filmpje ook op internet zetten (eventueel in gecensureerde of 'gewoon' ingekorte versie) of moet ik er speciaal voor naar het verre Drenthe komen? Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 08:38

Zodra mijn vader klaar is met monteren Schijnheilig Knipoog zal ik eens proberen of ik het op de pc kan krijgen. Lachen
Natuurlijk mag je altijd een keer naar het verre Drenthe komen om Tinka in het echt te zien Knipoog

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 14:24

Wat een ontzettend leuk idee van je vader! Zo enthousiast is mijn vader niet hoor, over mijn paardenhobby...
Ben heel benieuwd hoe dat filmpje eruit zal zien, klinkt heel professioneel allemaal!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 16:13

wat ben je toch een gein-porem!

leuk stukje om te lezen!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 18:38

Komt me bekend voor. Niet persoonlijk hoor, Marc filmt zo'n beetje de hele rit en knipt en plakt thuis op de pc de leukste stukjes aan elkaar.
Maar de man van mijn vriendin is ook zo'n regisseur. Alsze bv op vakantie gaan gaat dhet de hele dag zo: kom nog eens uit de auto, ik heb iet gefilmd dat je instapte. Doe die deur nog eens los, je deed hem zo snel dicht, ik heb het niet op de band.... Volgens haar wordt je er dus helemaal krankjorum van!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 18:44

Hahaha herkenbaar Lips are sealed
Klapper was wel toen ik met zus en zusje samen met mijn vader op vakantie was en hij van tevoren ons script doorgaf.
Hij zou zeggen naast de Eiffeltoren "Is dit niet een geweldige afsluiting van de vakantie??" En wij moesten als miepjes in koor "Jaaaaa" roepen.
Ook staat mijn zusje vaak op vakantiefoto's wijzend naar een of andere bezienswaardigheid met een gezicht van 'wauw, kijk nou'
Dus ik vroeg laatst eens waarom ze altijd zo op de foto stond...

Dat moest...van papa... Lips are sealed Haha!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 08:47

Haha echt heel leuk geschreven! Wel lachen hoor, zo'n enthousiaste filmvader! Dat van de Eiffeltoren, ik zou dan echt niet zonder te lachen braaf ja kunnen zeggen!
Ben benieuwd naar de video van Tinka, als het lukt moet je een stukje op bokt zetten!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 09:40

Toch wel handig een vader die filmt!
Ik had dat dus nooit, mijn vader maakte foto's met zo'n simpele camera, maar was te onhandig om te filmen.

Tegenwoordig hebben Peter en ik dus zelf een videocameratje, een simpel fototoestel en... sinds kort werkt onze eenvoudige digi ook weer!

De digi komen niet zulke prachtige foto's vanaf, maar je kunt er wel veel mee schieten en dan ff op Bokt zetten.
Dus ik ga Peter binnenkort weer ff sharteren met de digi wanneer ik bezig ben met Cerise... *LOL*

Cody mooi paard hoor die Tinka!
Lijkt me echt wat voor jou, ben benieuwd hoe het de laatste tijd gaat?
Ik heb behoorlijk wat nieuwtjes gemist op Bokt door de chemo, maar ik kwam dus pas geleden weer een foto van Tinka tegen en ik dus meteen nieuwsgierig... Schijnheilig
Hopelijk is er gauw een filmpje van haar op ITP..


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-02 10:16

Ik ga vanavond het filmpje even kijken en wie weet kan ik het ook op de pc zetten, ik doe mijn best. Hoewel ik geen idee heb hoe dat moet.

Dorine, ik vind Tinka inderdaad heel leuk, het klikt heel goed. Ik mag lekker mijn eigen gang gaan en kan heel goed met de eigenaresse opschieten, is ook erg belangrijk!! Heb het dus echt getroffen en ben er superblij mee.

Als je nog meer foto's wilt kijken, Honeybee heeft er laatst een heleboel gemaakt tijdens een buitenrit:
www.honeybeezz.nl/tinka

Lachen

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 11:00

Wat leuk man, dat zijn leuke filmpjes voor 'later'.

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 20:11

hahaha... hoe komt het toch dat ik jou en Tinka toch zo goed kan visualiseren?? Haha! Tssss.... Kan me precies voor de geest halen hoe die film eruit komt te zien. Ik hoop dat je pa er een beetje gepaste muziek bij zoekt Haha! *stelt zich voor hoe Tinka door het water draaft onder begeleiding van een stevige mars oid* Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, GrapeshotBot en 9 bezoekers