kan nauwelijks meer zitten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

kan nauwelijks meer zitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 22:13

Want ik ben er voor de verandering maar eens over de kop afgevlogen. Had vanavond les op de manege, en ik ging op n ontzettend leuke maar net zo lompe fjord. Als t zand niet ligt zoals zij wil struikelt ze op zn minst en anders valt ze gewoon op dr voorbenen. Wat maakt haar t ook uit
Maar goed, het ging best lekker in het begin. Tot ik mocht galopperen. Jane lette weer ontzettend níet op en toen gebeurde t.... Ze viel op dr voorbenen, maar doordat we galoppeerden viel ze nog wat verder door naar voren. Zit dat maar eens uit *niet te doen*.... Ik vloog er dus echt over de kop af, weet niet eens meer hoe. Ik ben iig op mn onderrug terecht gekomen wat erg veel pijn doet, mn linkerhand is een beetje kapot en mn rechterbeen zat onder t zand. En dat allemaal terwijl we op de linkerhand aan t galopperen waren. Ik snap dus echt niet hóe ik gevallen ben en er is ook verder maar 1 persoon die het heeft zien gebeuren. Scheve mond Heel apart.
Maargoed ik overleef het wel weer, kan morgen vast niets meer (en heb dan net een hele lange schooldag Frusty ).
Ik ben trouwens na mn spectaculaire val er wel weer opgegaan en heb nog even gegaloppeerd. Jane is niet meer gestruikeld (was die val toch nog ergens goed voor, ze is wel wakker geworden Knipoog ). Helaas had ik zo veel last van mn rug dat ik na de galop alleen nog maar heb gestapt...

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:



assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:17

Aaaah snielige Maaike! Had je Jane niet per NH verteld dat jij de baas was en dat ze naar je moest luisteren Knipoog ?
Je bent wel heel snielig hoor! Heel veel sterkte

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:20

Aah snielige jij.

Volgens mij is dat een fjorden kwaal Verward dat struikelen......
Oliva heeft er ook nog wel eens last van Frusty ....lomperts Lachen

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 23:23

aaaaaaaah maaike
*hug*
en ze was snielig hoor. ik heb der gezien en t was echt snielie toof. nog een *hug*

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 07:48

aaaaaaaaaah gossie Maaike. Ja die fjorden kunnen echt levensgevaarlijk zijn!!!! Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 11:10

Die Fjorden ook altijd Boos!
Zo ben ik met IJsco onderuit gegaan.
Waren aan het draven in het bos en zij tilde d'r poten (op dat moment vond ik het poten Schijnheilig ) niet op en BOEM daar ging ze op haar knieën en neus. En ik ernaast. Lagen we daar samen op de grond Koe
Had ook last van mijn onderrug maar moest eigenlijk ook wel lachen omdat IJsco d'r snoet onder de modder zat Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 12:12

aaahhhh arme tovi.
zo zit je erop en zo lig je er naast.
gekke jane vroeger was dat toch een aardig skeurmonster?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-02 17:33

nou t is niet veel beter vandaag.... Nog steeds pijn in mn rug. Heb lang les gehad op school dus veel gezeten en dan opstaan doet echt veel pijn. Fietsen was ook niet echt geweldig om te doen dus ben blij dat ik morgen vrij ben.
Weet niet hoe Jane vroeger was Haha! Ben pas op dr gaan rijden toen ze n keer op dr plek gezet moest worden en das ook sinds ze zo achterlijk kan doen Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, KaasSouffle_, shaddy82, Tientjeblij en 122 bezoekers