Resultaat "paardendipje"

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Resultaat "paardendipje"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 20:34

Naar aanleiding van me andere topics wil ik jullie toch even op de hoogte stellen.

Heb veel tips gebruikt maar weinig mocht baten.Na veel praten,Denken en doen heb ik besloten om me haf weg te doen.Begon in te zien dat het echt niet ging tussen ons.
Rijden ging wel beter maar omgang niet,terwijl ze bij me vriendin al heel anders was.

Ik had haar bij een handelsstal vandaan waar je zo wie zo 6 maanden inruil garantie had en heb haar ingeruild.Klink hard maar is ook hard om haar te houden omdat ik rijden wil.Terwijl het niet klikt.Is niet leuk voor haar en niet voor mij.

Ik ben vrijdag wezen kijken daar en liep tegen een leuk beessie aan.En heb die zondag opgehaald.En haar daar achter gelaten.Had het wel even op me heupen hangen zo gezegt maar toen ik de laatste keer naar haar toe liep waren me gevoelens benadrukt.Ze deed gelijk haar oren naar achter en kwam niet eens bij me kijken.Dus toen heb ik het gewoon afgesloten.

Hopelijk ga ik met me andere paardje de goede kant uit.Heb hem echt puur op de gok gekocht.Heb wel gereden en zelfs op de weg was hij braaf en dat vind ik erg belangrijk.Weet niet hoe oud hij precies is en wat dan ook maar heb nu zo iets van ik zie het wel.Dalijk ga ik mijn andere paardje beleren en misschien kan hij dan wel met pensioen.Wie zal het zeggen?En kan ik ze beiden door rijden dan is dat helemaal mooi mee genomen.You never can tell.

Nou bedankt voor jullie tips en verhalen maar mocht helaas niet baten.Toch fijn dat er zulke mensen als jullie zijn.

BEDANKT.

Groetjes van Ilona

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 20:37

Wat een ontzettende moedige stap van je.

Ik hoop dat je nu weer heel veel plezier aan de paarden zal beleven.
Wat een voor een paardje heb je nu gekocht?

Veel succes met je nieuwe paardje.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 20:42

Moedig:Wat is moedig? Ik denk gewoon dat dat het verstandigst was.

Ik heb nu een e pony gekocht.Is mager heeft weinig spier en is denk ik ouder dan dat hun zeiden,maar is onwijs lief.Ik moest en zou dat beest een kans geef want er zijn maar weinig mensen die daar op vallen.Hij is gewoon standaart bruin met zwarte manen,maar ja kleur zegt niks.


Ik hoop het ook dat het allemaal goed gaat.Ga nu rustig met hem op bouwen en dan zien we wel verder.

Bedankt.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:07

nou meid ik hoop voor je dat je met dit paardje veel plezier zult beleven
het is dan maar beter zo he
vertel eens,hoe is tie?en hoe ziet ie eruit?

soms is het beter om te zwijgen


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:14

Dipje neem een shipje Haha!

Nou toch een goede beslissing vind ik! Heb je een foto van je nieuwe pony, klik het wel tussen jullie? Is ze wel helemaal gezond enzo?

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 21:17

Het is een ruintje.Van ongeveer 1.55m hoog.Ze zeiden dat hij tien is maar denk ouder.Verkeersmak bereden maar moet wel een hoop aan gecorrigeert worden.Zit weinig bespiering aan maar daar gaan we aan werken.Hij gaat nu lekker aan de longe om wat meer conditie te krijgen.Aan de longe is hij heel braaf en luisterd goed naar je stem.
Qua omgang is hij heel rustig en lief.Laat alles toe en blijft rustig staan.Is wel oplettend.Overal waar ik naar toe ga volgen zijn ogen.

Hij is tegenover paarden ook heel vriendelijk.Laat wel zien dat hij de baas is maar trapt niet.Op stal is hij ok rustig.Maar ja misschien verandert dat nog.

Laten we hopen dat dit allemaal goed gaat.Duimen jullie voor me mee???

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:19

Tuurlijk erg fijn dat het tot nu toe toch lekker gaat he. Ik duim mee hoor, komt vast wel goed Lachen

En ander neem je dat shipje he Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:21

Ik duim voor je mee. Uiteindelijk moet jij plezier aan je paard beleven, en als het tussen jou en je Hafje niet klikte, vindt ik het een heel moedige beslissing dat je zegt dat ieder zijns weegs gaat.

Ik hoop dat je in die E-pony wel je maatje hebt gevonden. Geef hem voldoende tijd om aan je te wennen, maar ik voel gewoon dat het goed zit. Hier heb je een maatje voor het leven voor...

Heel veel success met zijn tweetjes...

Je suis Charlie.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 21:22

Ja anders neem ik een shipje(of toch weer een Groen paard)

Verder is hij gezond in mijn ogen alleen wat stijf.Volgens mij komt dat omdat er weinig mee gedaan is.En ja het klikt wel hoor tussen ons.Gelukkig.

Foto's komen nog.Als ik een digi heb gevonden samen met een vriend die ze wilt maken.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:36

Ik ben zeer benieuwd. Hou je ons op de hoogte?

Je suis Charlie.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 06:40

Nou Loon,
Door ons is hij goedgekeurd hoor, maar dat wist je al. Tjo heeft gisteravond met hem kennis gemaakt en vondt hem erug interessant.
Sie joe toenait!
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-02 09:18

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte en zodra er foto's zijn komen die gelijk op bokt.

Ja je zei al dat tjo hem leuk zal vinden maar ze is niet de enigste hoor ik ook.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 21:43

nou ik zal ook voor je duimen!klinkt wel als een leuk paard!hoe heet hij?

soms is het beter om te zwijgen

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 07:59

Dank je voor het mee duimen allemaal.

Hij heet Carlo.Niet bepaald mijn type naam maar je krijgt het er maar bij he.Nou ga ik naar Amber en Carlo.Zo is het net of ik op visite ga.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 08:06

Bij mij klikt het ook niet met m'n pony, maar ik krijg gewoon rotreacties. Het is fijn als je dan de knoop doorhakt. Ik heb ook de beslissing genomen, alleen staat die van mij hier nog. Er komt ook een nieuwe, die hebben we wel al gekozen. Ik hoop ook op een betere band and een possitieve uitwerking op m'n veulen, want het veulen begon al mams 'r "oren naar achter als er tweevoeters komen" te imiteren. Ze is verder wel lief hoor. Een vrolijke vriend zal dit wel snel oplossen.
En ... al is je nieuwe paardje niet het ideaal, als het klikt, dat is het allerbelangrijkst, dat weet ik nu ook ...

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdagingā€¦ & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 2 bezoekers