Verslag van de Dierenshow 2002

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Verslag van de Dierenshow 2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 18:40

Op vrijdag haalde ik Assie van het Station af.
Ik kreeg als verjaardagskadootje vast 3 muisjes zo onwijs cute!!!
Om half 7 zouden we op stal zijn waar Maaike ook kwam groomen ( thanx maaik Lovers )Maarja voordat assie alle ham van d'r pizza afhad geplukt waren we dus al een kwartier te laat.
Lodewijk uit de wei gehaald en daarna gaan wassen.
Na het wassen werd het al donker maar in het donker hebben we er toch nog knotjes in kunnen knuppen.

Vervolgens rond een uurtje of 9 alle kippenhokken dichtgedaan en maaike thuis gedumpt.
Daarna naar huis en toen zouden we op stal slapen alleen ik kreeg de boer niet te pakken.
Die belde later toen ik onder de douche stond dat ze naar een verjaardag waren geweest en dat we lsnog mochten slapen maarja het was al half 11.
Dus naar bed en de wekker 3 kwartier eerder gezet...

Zaterdag ging om 4.00 de wekker Gaaaap Goed spullen bij elkaar gezocht en op weg naar stal.
We waren echt de enige op de hele wereld die wakker waren geloof ik.
Lodewijk stond om 5 uur ook erg duf te kijken toen ie z'n brokjes kreeg *LOL* nadat ook alle zooi van Lottel ingeladen was hebben we zijn voeten nog een keer gewassen en toen om 5.45 opweg naar rosmalen.
Ik was nog te duf om te poetsen en het was heeeeeeeeel koud!!!!
Om kwart over 7 kwamen we daar aan tijd genoeg dus om de stand op te bouwen want het ging pas om 10 uur open voor publiek.. euuh ook pas om 8 uur voor ons.
Nouja we zijn vast gaan ontbijten in de auto hebben een beetje liggen luieren en vast een dikke laag make-up opgesmeerd.
Toen we het park inmochten hadden we dus 2 uur om Lodewijk fijn neer te zetten (mooi laagje zaagsel in de box en een baal stro)
en de stand op te bouwen tegen half 10 waren we helemaal klaar en hebben we vast een rondje gedaan.
Onze stand zat meteen naast de ingang naast de flamingo's en naast The Blackriders.
Ik vond de beurs heeeeeel gezellig veel leuke beestjes etc.
Na een boel meetings en een dag later was het mijn beurt voor de show.
Lodewijk liep heel fijn bij het losrijden.
In de ring ging hij alsmaar fijner lopen en hij gaf gewoon een super gevoel tijdens mijn kur.
lang geleden dat ie zo fijn aanvoelde.
We hebben nog een eind te gaan maar we zijn aardig opweg uit onze dip!
[ITP] Nimber tijdens Dier&Show!

Om 5 uur sloot de beurs dus zijn we met marianne van de blackriders naar de Mac gegaan. We hebben een boel lol gehad in de auto en het was heel gezellig later bij hun in de stand gegeten.
's avonds was het echt geweldig!de nachtdieren kwamen tot leven en het is dan echt heel leuk als je met een zaklamp bij hun kooi gaat zitten.
Bovendien kregen de meesten hun voer.
Assie en ik mochten knuffelen met een wasbeer en hebben ook nog de rolstaartbeertjes geaait, vlak nadat we waren aangevallen door een stinkdier *LOL*
Zoiets maak je alleen maar 'achter de schermen' mee.
Uilen aaien is ook zo leuk zacht dat die beesten zijn zeg!
Maar goed we waren echt dood en doodmoe toen we om 10 uur in onze slaapzak rolden..
teminste dat dachten we.
Die mooie rose flamingo's veranderden in vreselijke krijs en gak beesten (de hele nacht door)om nog maar over de tropische vogels te zwijgen.
Na een redelijk onrustige nacht (uurtje slapen, weer wakker, omdraaien en weer een uurtje slapen)werd het 5 uur en begon er een haan te kraaien.. Op zich niet zo erg ik ben een boerderij gewend maar 20 hanen om 5 uur bijna naast je bed is echt NIET leuk!!!!
Wat doen die sukkels :als we de lampen aan doen denken ze dat het dag is en houden ze hun kop.. ja vergeet even de paar honderd parkieten,duiven,kippen,eenden en als die tropische vogels niet.
Binnen 10 min was de gehele hal gevuld door kwetterende , fluitende en krijsende vogels (en vergeet niet de kraaiende hanen die natuurlijk gewoon door gingen)
Lips are sealed Nouja het was dus heel vroeg Zondag
Ik mocht al vrij vroeg mijn eerste kur doen.
Helaas een beetje te vroeg want ik zat er geen 10 min op.
Toch liep ie nog steeds erg fijn(vast omdat Astrid al zoveel met 'm was wezen wandelen)Wel was hij al behoorlijk heet maar ach ik vind het wel fijn rijden.

De zwarte rassen parade mag assie allemaal vertellen haha.
Wel werd ik nog even gepest door meneer broekhuizen van de bit.
Zeg mevrouw is dat nou een Fries? De pest kop! iedereen denkt altijd dat Experiment echt een fries is en nou loop je met Charlotje en dan pesten ze me nog Huilen

Nog een boel lol met liberty gehad want ze reed 's middags een show voor mij en Linda is echt een leuke meid maar wel zo gek als een deur Lovers Mijn laatste show liep ie nog wel fijn maar kende ie helaas de kur weer uit z'n kop dus nog voor ik kon halthouden vloog ie al achterwaarts en ik kon bijna niet stappen omdat hij almaar aan wilde galoperen of draven.
ach hij is wel lief hoor *LOL*
Aan het einde van de dag ging ik heeeeeeeeeel moe (lees meer dood dan levend) naar huis veel mensen gemeet een geweldig weekend gehad en onwijs veel lol gehad.
Na 3 kwartier file was ik om kwart over 8 eindelijk thuis!!!!
niet veel later lag ik al in bed en sliep ik meteen.
Nog 1.5 maand dan 3 dagen paard&koets.
als het maar een klein beetje zo leuk was als dit dan kan dat weekend ook al niet meer stuk als is P&K nog veeeeeeeeeeeeeeel vermoeiender maar ook veeel gaver

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: Verslag van de Dierenshow 2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 19:20

Nimber schreef:

Nog een boel lol met liberty gehad want ze reed 's middags een show voor mij en Linda is echt een leuke meid maar wel zo gek als een deur Lovers Nog 1.5 maand dan 3 dagen paard&koets.
als het maar een klein beetje zo leuk was als dit dan kan dat weekend ook al niet meer stuk als is P&K nog veeeeeeeeeeeeeeel vermoeiender maar ook veeel gaver


blooooos Bloos , hihihi, maar het was ook heel leuk!!! Dat doen we met P&K nog ff over he Tong uitsteken Knipoog

Wel irri die vogels enzo, maar ja, de lol is leuker he! Het was ook heel gezellie en ben af en toe idd een beetje maf Tong uitsteken Wacht maar tot Paard&Koets Tong uitsteken

Wat had je nou van Maarten gekregen??

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 19:30

BADEENDJES!!!!!!!!
haha een mamma met 2 kindjes en hij piepte ook als je erin kneep! ga ze zo uitproberen *LOL*

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 19:34

Haha, veel plezier met in bad zitten, maarre, mijn verslag is toch wel 20 keer zo lang hoor Tong uitsteken

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 19:45

IID, assie's verslag is nog langer...
Maar allebij helemaal gelezen!
De Kür was erg gaaf!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 20:24

Zo te horen was het een geweldig weekend Haha! ! Ik ben wel heel erg blij na jullie verhalen dat er bij P&K geen vogels aanwezig zijn. Ik vind de verwarmingsbuizen daar al vervelend genoeg met dat gerommel Slapen .

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 20:44

verwarmingsbuizen met gerommel??

Hee, ik krijg toch ineens een goed idee ! Ik neem oordopjes mee En natuurlijk ook zo'n doekje voor over je ogen, dan kan ik tenminste ongestoord slapen. Dan moeten er natuurlijk geen fototoestellen mee zijn Schijnheilig

Het was idd echt helemaal geweldig superleuk Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:12

Ik heb voor dit jaar P & K een nog beter idee , ik neem een fles Beerenburger mee Haha! Dromen .

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:15

wow, ik wil ook mee doen *LOL* kom wel kijken denk ik bij P&K

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:40

Craignethan schreef:
Ik heb voor dit jaar P & K een nog beter idee , ik neem een fles Beerenburger mee Haha! Dromen .

kom je ook??? Leuk!!! Heb er nu al super veel zin in

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:55

Nimber schreef:
BADEENDJES!!!!!!!!
haha een mamma met 2 kindjes en hij piepte ook als je erin kneep! ga ze zo uitproberen *LOL*


en?? Hoe waren ze Tong uitsteken

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:08

ook al zo'n leuk verslag!!! Nu vind ik t nog jammerder dat ik niet kon... Enneh ik ben ook op P&K Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 07:07

Als alles verloopt zoals gepland, ga ik dit jaar als ridder rondcrossen op Bonnie (dus Nimber als je wilt, mag je ook weer een rondje hobbelen, wel in stijl he Haha! ?)

En we blijven ook weer slapen, dus als iemand een goed idee heeft, wat betreft het eten ??

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 07:16

wij zijn maar een dagje in P&K dus mogen we lekker in ons eigen bed slapen. (ook als we 2 nachtjes zouden gaan slapen we in ons iegen bed, nimmi ekan namelijke rg goed tinkers water geven.
maar lottel was wel weer fantastisch he. hij is zo schattig.

Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 09:10

Het was inderdaad een geweldig weekend! Ook wat mensen gemeet en besloten dat het voor mij nu echt tijd wordt om wat meer te posten..... *LOL*
Ik vond je kur erg mooi, Nimber en Lodewijk is echt een geweldig paard Vingers aflikken

Sonja

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 09:15

Leuk dat je eht weer zo naar je zin hebt gehad Kim. Leuk om te lezen, die verslagen van je beurzen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-02 12:18

hehe een boel stinkers water geven leuk jogh als de kraan een eind lopen is *LOL*
Jammer marjo dat jullie maar 1 dag gaat Lottel had graag willen ontbijten met lin!

Craig daar hou ik je aan! Ik wil nml heeeeeeeeeel graag even een rondje op bonnie ga jij dan een rondje op Lottie?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 12:22

Mag ik ook een rondje op Lottel?? Mag jij op Libbel Haha! Haha!

Linda

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 19:08

Ik help wel Stinkers water geven Lachen Ik heb al geoefend met 10 ezels, 2 merenzen, een appaloosa en een Lodewijk *LOL*

Ben wel benieuwd hoe zo'n grote shire zit! Dus als ik ook mag proberen.... *graag*

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 19:50

Als ik "Super-Lottel" uit mag stappen mogen jullie wat mij betreft op Bonniebeest. Alleen, het is niet mijn paard, maar de eigenaresse doet daar nooit moeilijk over. En het is erg goeie reclame voor de Shire Haha! .

Ik heb trouwens het gerucht gehoord dat het nog helemaal niet zeker is welke showteams er mee mogen doen Verward . Ze schijnen de plekken te verloten ofzo. Ze willen meer de nadruk leggen op het mennen, dus de teams die alleen maar een dressuurshow o.i.d. laten zien maken minder kans om mee te mogen doen. Hebben meer mensen daar iets van gehoord ??

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-02 20:38

nee niets van gehoord die van ons is al bevestigd we hebben zelfs al de stallen gereseveerd.
We hebben 4 aanspanningen en 3 onder het zadel dus dat zit wel goed bij ons gok ik

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 09:02

heb ik ook niets van gehoord, wij hebben een caroussel en een aanspanning. Meer aanspanningen kon ik niet vinden! Maar ik denk dat wij wel mogen, teminste, dat hoop ik! Anders kom ik wel kijken hoor Haha! Haha! Als het goed is krijg ik een dezer dagen een bevestiging.