Ben zenuwachtig voor morgen! (update GESLAAGD!)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Ben zenuwachtig voor morgen! (update GESLAAGD!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 19:12

Zaterdag heb ik al examen voor het ruiterbewijs! Lips are sealed
AAAAAAAAAAAAAAAh! Ik wil nu al niet meer! Ik heb oefenvragen gekregen van de manege en ik heb er net een paar doorgelezen want ik dacht dat ik heel goed geleerd had, wat blijkt? Ik had er maar drie goed! Verward
En nu is het paard waar ik steeds op geoefend heb en waar ik dus eindelijk 60 crentimeter op durfde te springen kreupel! Lips are sealed
Nu moet ik op Goliath, een paard van 1,75m! Hij gooit heel hoog op en ik kan er echt niet op blijven zitten , ik heb vandaag ok met hem geprongen, dat vond ik toch wel heel goed van mij want ik durfde het eigenlijk helemaal niet. Knipoog
Hij is wel lief, maar op Merlin kan ik het veel beter, zij blijft ook veel rusitger in het verkeer en met het van de groep weg rijden!
Ik ga van de week nog een keer op Goliath oefenen om aan zijn gangen te wennen, ik krijg dan ook te weten of ik op Merlin of op Goliath moet.
:wave:
Laatst bijgewerkt door Annetje op 28-09-02 19:15, in het totaal 3 keer bewerkt


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 20:22

veel succes hoor!!!!

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 10:36

Heel veel succes. Ik hoop voor je dat je niet teveel hoeft door te zitten!

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:36

hm je moet best veel doorzitten volgens mij, iig in draf en galop n rondje (of meerdere....)
Ik moet binnenkort ook mijn ruiterbewijs examen doen Scheve mond begin nou toch ook wel zenuwa8ig te worden, kmoet op n paard dat ik helemaal niet ken, rijd er nu wel een paar lessen op Lachen
hij gooit dus ook best wel hoog op, moet je gewoon heeel langzaam gaan draven, dan blijf je wel zitten Lachen Haha! Haha!
alleen dat van de groep weg rijden en springen moet ik nog maar heel goed gaan oefenen denk ik Scheve mond Lips are sealed
laat je ff weten of je geslaagd bent?suc6 Cool Lachen

Laatst bijgewerkt door fjordentinker op 23-09-02 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:38

Meiden, het stelt zo weinig voor!! Gewoon zorgen dat je je theorie goed kent en rijden zoals je dat nomaal ook doet..

Ik heb het ook gehaald en was stik zenuwachtig ( heb altijd examenvrees ) Dus ik heb makkelijk banketstaaf, maar het valt mee.. ( achteraf gezien *LOL* )

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:43

Tallie1979 schreef:
Meiden, het stelt zo weinig voor!! Gewoon zorgen dat je je theorie goed kent en rijden zoals je dat nomaal ook doet..


ja dat zegt iedereen tegen me maar ben toch zenuwa8ig Tong uitsteken Haha! hihi, komt gwoon omdat ik dat paard en die manege niet echt ken enzo... Lachen

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 17:55

Laat je het horen?

Zo eng is het niet hoor.Maarja ik stap ook op het eerste de beste paard Lachen

Veel plezier en suces!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 18:05

Bedankt voor al jullie berichtjes! Party!!
Morgen is het dan zover:Het EXAMEN!Ben eigenlijk nog niet echt zenuwachtig, best raar maar dat ben ik eigenlijk altijd een weekje van te voren wel maar de dag of een paard uur ervoor ben ik heel nuchter. Verward
Ik mag nu toch op Merlin want ze is niet meer kreupel Lachen .
Dinsdag hebben we proefexamen theorie gehad, en dat ging heel goed! Ik was namelijk de beste! Ik had maar 1 fout! Ik was zelfs beter dan de eigenaar van de manege en mijn instructirce. Cool Daar ben ik wel heeel trots op, nu maar hopen dat het morgen ook zo goed gaat, ik moet om tien uur theorie en daarna weet ik nog niet hoelaat.
duimen jullie voor me?

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 16:59

*duim*duim*duim* Heel veel suc6!!! Lachen

ik moet volgende week Scheve mond Haha!

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-02 19:14

Dank jullie wel voor het duimen!
Ik ben GESLAAGD!
Ik heb wel een matig voor het springen, maar daar ben ik heel blij mee, want toen ik op die hindernis afreed had ik echt zoiets van: ik wil niet meer, dan slaag ik maar niet! Maar ik ben toch wel blij dat ik het wel heb gedaan.
Ik had voor hanarchement een voldoende en voor galop,individueel en wegrijden van de groep en bevestigde zit en beheersing paard ook.
De rest heb ik allemaal goed, terwijl ze er in het verkeer vandoor schoot, dwars door een pas geharkt tuintje! En ze had nog wel van te voren gezegd dat je daar niet overheen moest rijden. Ze was met in het verkeer rijden ook helemaal niet aan het opletten, ze was de hele tijd aan het kletsen, daar ben ik eigenlijk wel blij over.
Voor de theorie had ik vier fouten.
Ik vond het echt moeilijk, veel moeilijker dan ons proefexamen.
Veel succes diegene die nog moeten! Zo heel erg is het niet!

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 11:28

GEFELICITEERD Pling
De examinator rijd toch mee in de auto?
en wat bedoel je met harnachement?krijg je daar dan apparte vragen over??
greetZzz

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 11:32

Het hanarchement werd ook beoordeeld of het geod paste en of je het goed had vastgemaakt.
Onze examinator reed mee op de fiets en de eigenaar van de manege ook en ze waren steeds met elkaar aan het praten.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 12:05

proficiat hoor! Kei goed.

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 14:50

hey wat gemeen!bij ons mag de eigenaresse niet mee fietsen en gaat de examinator met een auto mee Boos! Scheve mond
wij hebben in ons theorieboek geen zadel en hoofdstel staan wat we uit ons hoofd moeten leren, hadden jullie dat wel ?

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 18:33

ja, maar ze vraagt er niks over tijdens het rijden ze kijkt gewoon of het geod past, want dat moet je natuurlijk ook kunnen (tuig goed vastmaken en onderhouden)
In de theorie kreeg ik niks over het tuig.
Wie weet trouwens wat VRE is? Dat kreeg ik namelijk in mijn toets en i wist het niet.

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 18:41

verteerbaar ruw eiwit

Goedgekeurd onderschrift :)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 18:43

oh nou die had ik dus fout, ik had dat het temaken had met koolhydraten.


elske_

Berichten: 597
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 19:58

gefeliciteerd, ik moet volgende week en ik ben ook keizenuwachtig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Lugea, Rhinocornn, wend2009 en 25 bezoekers