Toscar en ik --> DIER&SHOW

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Toscar en ik --> DIER&SHOW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-02 20:14

Jaja, vandaag was het dan eindelijk zover... Tos en ik gingen naar het Autotron...
Ikke was super zenuwactig, en daar werd Tos ook een beetje druk van!
Haha!

Ze kwamen ons om half 10 ophalen, dus ik was al vroeg op om beentjes en staart te wassen, manen uit te pluizen enzovoort...
Meneer liep zoals gewoonlijk zo de trailer op, vond het wel gezellig zo, met een andere pony erbij (die was niet zo van Tos gedient... aaah }> )

Daar aangekomen, hem op stal gezet.
Nou, die stal heeft veel te verduren gehad met Tos erin...
hem wat hooi gegeven en op het blaadje van P.c. De Cowboys zijn naam geschreven en toen zijn we rond gaan lopen.

Kür van Nimber Kim met Lodewijk gezien en Assie Astrid gezien...
en toen we na een uurtje terug kwamen en Tos gebandegeerd moest worden was er wel veel interesse voor hem.
Verschillende handelaren hadden al mensen van onze club om informatie gevraad, dus meteen stonden er wat mannnen vanalles te vragen "hoe oud" welke papieren...
*nee, niet te koop!*

weer op stal...
Hem instaan vlechten, en toen kwamen ze mij filmen!
Clown Van Dier&zo, en ze stelde wat vragen en filmde ff dat ik stond te vlechten en zo,.. en Tos vond de camera errug leuk!
Nou, toen kwamen er nog een hele tijd echt mensen voorbij gelopen, mij aanstarend:"wie is dat? dat ze gefilmd wordt?" erg grappig, maar toch ook wel een beetje voor L*L! Haha! * Clown
en rond 1 uur moesten we bij de black-beauty-show vlaggen dragen Gaaaap

daarna meteen opzadelen en losrijden, *buitenzorg esther ontdekt!* en toen werd ik minder zenuwachtig, en Tos liep super relaxed!
Hij was super braaf en van de 14 was meer als de helft aan het flippen en gek doen, eentje begon te trappen enzo.... en Tos liep lekker nagevelijk! Lovers
De proef ging ook wel lekker en we hebben het overleefd! *sjonge, wel veel publiek!*
Daarna lekker uitgestapt, afgezadeld, weer op stal gezet en hij werd door iedereen ff geaait.
*hij had toch wel veel bekijks, tussen al die donkere paardjes!*

daarna nog ff rondgelopen,
met Esther staan praten en daarna alles in de auto gefrot...
en toen Tos geladen (nouja, eers de andere pony, maar die had geen zin om met Tos op de trailer te moeten... en de hebben we er dus in moeten helpen!)
Tos stond er weer in notime op (die vind dat wel leuk) en toen konden we aansluiten in de fille naar huis.

was een leuke dag, en Tos was gewoon super braaf Lovers
En Groom/mascotte/mentaal ondersteunende , Marleen, Hartstikke bedankt! Lovers

Foto's op ITP!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:24

hebbie mij nog gezien???? ik was er ook, ik stond bij Buitenzorg!

Jou haffie liep de beste van allemaal Haha!, echt wel!
Leuk dat ze jou gefilmd hebben, misschien kom je op tv!!

dit is mijn topic: [VvdD] Dier&Show

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:32


assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:56

Zenuwachtig?? Nergens voor nodig toch? Ik vond het echt SUPER eruit zien hoor! Tos liep geweldig mooi vond ik!

Ik was helemáál niet zenuwachtig Schijnheilig . Ik moest plotseling ook de ring in. Ik weet niet of je me hebt gezien, maar ik was die rare boerin met dat gekke kapje op en een zwarte groninger met groene en witte pompoentjes in de manen naast me. Was wel gaaf om te doen, maar ook heeeeeel eng Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 21:01

assie schreef:
Zenuwachtig?? Nergens voor nodig toch? Ik vond het echt SUPER eruit zien hoor! Tos liep geweldig mooi vond ik!

Ik was helemáál niet zenuwachtig Schijnheilig . Ik moest plotseling ook de ring in. Ik weet niet of je me hebt gezien, maar ik was die rare boerin met dat gekke kapje op en een zwarte groninger met groene en witte pompoentjes in de manen naast me. Was wel gaaf om te doen, maar ook heeeeeel eng Haha!


je was echt leuk assie!! ik hoop dat die foto van Buitenzorg is gelukt Knipoog Haha!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-02 21:07

Ik stond met de ijslandse vlag!
en As, Charlot was toch kei braaf!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 21:47

Klinkt echt heel leuk allemaal!
Had er ook wel bij willen zijn Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 08:07

Voor mijn gevoel was het ook meer een grote boktmeeting dan een beurs Haha!

Ik had trouwens wel wat meer standjes verwacht waar ik paardenspullen kon kopen! Helemaal NIETS van dat al!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 10:20

Nee, maar me proto was er wel blij mee!
Je kon het zo gek nie verzinnen ze hadden het voor de honden... maar niks geen paardenzooi! Haha!
En Esther, wel jammer dat dat veulen niet in je tas paste he? Tong uitsteken

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 13:24

Ja, k had dat veulen ook wel zo mee willen nemen, was echt zo'n schatje! Was echt wel leuk daar ennuh eva, vind het kei leuk om iedere keer mee te gaan, doe graag groome hoor Tong uitsteken !! Idd wel slecht dat je dr nie eens paardespullen kon kopen...tsss Haha! !

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 14:09

Buitenzorg schreef:
Voor mijn gevoel was het ook meer een grote boktmeeting dan een beurs Haha!

Ik had trouwens wel wat meer standjes verwacht waar ik paardenspullen kon kopen! Helemaal NIETS van dat al!

idd, maar ja, het is meer show daar he, daar gaat het om!!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 15:29

ja, maar dan zou iedereen komen voor de stands... nu kwamen ze voor de shows... *toch Haha! *
Nou volgend jaar zijn we er denk ik weer!