Leuke crossfoto's+update door missy m

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Leuke crossfoto's+update door missy m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 10:37

Zelfs op het hoogtse nivo gaat er nog weleens (bijna) was mis....
Dit is mijn zus op het EK afgelopen zomer:

Hier lijkt alles onder controle:
Afbeelding


Hier moet er even flink meegedacht worden door de pony Lovers
Afbeelding


Hier gaat ie bijna mis
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Tijdens de keuring alles weer helemaal in orde Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding


Foto's van de excellente dressuurproef (74 Ziek komen nog, die zijn ook erg leuk...

Foto's zijn gemaakt door Dirk Caremans: www.hippofoto.be Bloos
Laatst bijgewerkt door SGWuppie op 30-09-02 22:15, in het totaal 2 keer bewerkt


parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 10:38

jeetje wat een verschrikkelijk rare boom.
als zon beest daar over struikeld phoe.
een boom geeft niet mee en een balk wel!

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Jumpingmiepie
Berichten: 299
Geregistreerd: 22-12-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 10:42

wat leuk fotos

ik het wel jammer zo wieng tijd heb nog om paardterijden

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 10:42

Bij zulke snelheden is het maar goed dat zo'n boom niet meegeeft, want als je paard die dan tussen zijn benen krijgt, wil je niet weten wat er gebeurt....

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 10:45

Jeetje wat eng zeg, zo'n cross!!!!! Gelukkig dat het goed afgelopen is!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 10:46

lijkt me toch wel heel gevaarlijk zeg! *bibber niets voor mij* De foto's zijn trouwens wel mooi op tijd genomen zeg, echtgoede foto's!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 10:55

wow, hele mooie foto's.
als ik die bovenste foto zie heb ik echt zin om te gaan crossen.

bij die andere zie je dat het toch niet zonder risico is.


SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 18:55

Zelf zegt ze er niks van gemerkt te hebben dat ze bijna viel, maar voor ons zag het er nogal eng uit, dat begrijp je wel (ik ga toch al bijna dood als zij moet crossen ) ...het was trouwens een van de laatste hindernissen, dus het zou eeuwig zonde zijn als ze was gevallen!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 19:08

Super mooie foto's zeg! Gelukkig is er niks ernstig gebeurd

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 19:11

Woow wat stoer zegt zo kattepul! Gelukkig bleef ze zitten zeg! Wat lijkt me dat spannend om te zien! Echt cool zo'n cross!

Liselot

Berichten: 32188
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 19:13

die boom staat in boekelo, ze dachten dat ie dood was, maar nu komen er weer nieuwe scheuten uit, ziet er grappig uit.
leuke foto's!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 22:04

Wow, coole hindernis! Cool

Gelukkig ging alles goed met je zusje! Ik ben ook altijd heel gespannen als mijn zusje crosst (ze zal maar over de kop gaan met paard en al), maar tegelijkertijd vind ik het ook super omdat zij en het paard het zo super vinden.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 20:40

Er zitten echt grappige foto's van je zus in de database *LOL* bv deze:
Afbeelding Afbeelding
Ze kijkt zo supergeconcentreerd Haha! (lijkt me wel lastig kijken met zo'n helm op pff)
Echt een rare boom is dat op de eerste foto's Scheve mond Mooi dat de pony zich zo goed corrigeerd.

Don't hate me cause you ain't me!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 22:13

Ojeeeee, nou krijg ik ruzie met mijn zus...ze zei al: als je het maar niet waagt om die foto's erop te zetten!! Het stomme was namelijk, dat ik als groom alles helemaal tip top in orde had, maar dat er op het laatste moment besloten werd dat er hoesjes om de caps moesten...

Dat heb ik dus niet zelf gedaan, maar 1 van de moeders die ook mee was....resultaat: al op de eerste hindernis klapte dat klepje voor haar ogen Boos! Boos! Op een EK!!!!!
Ik had het mezelf niet vergeven als er iets fout was gegaan! Frusty

Gelukkig kwam alles goed, maar die foto's.....sorry kaat, maar moet er toch wel heeeeel erg hard om lachen Haha! Haha!
Dat ze zo die zware cross kon rijden

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:51

Van Wolfer zijn er ook zo veel foto's gemaakt!! Zitten echt hele mooie tussen! Ben helemaal trots op die pony.

ff ontopic, mooie foto's!

frances_boo

Berichten: 288
Geregistreerd: 06-07-02
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 08:43

jeetje ik schrok me dood zeg

And When We Meet Again.. Then I Take You In My Arms, and Embrace..

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 12:18

marieketencate schreef:
Ojeeeee, nou krijg ik ruzie met mijn zus...ze zei al: als je het maar niet waagt om die foto's erop te zetten!! Het stomme was namelijk, dat ik als groom alles helemaal tip top in orde had, maar dat er op het laatste moment besloten werd dat er hoesjes om de caps moesten...

Dat heb ik dus niet zelf gedaan, maar 1 van de moeders die ook mee was....resultaat: al op de eerste hindernis klapte dat klepje voor haar ogen Op een EK!!!!!
Ik had het mezelf niet vergeven als er iets fout was gegaan!



Dat is idd knap stom zeg! Ik zou direct door de grond heen zakken
Als je zus het heel erg vind haal ze er meteen weer af hoor Haha! wil geen familieruzies veroorzaken Tong uitsteken

Don't hate me cause you ain't me!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 15:51

gave foto's! vooral die laatste 2 zijn mooi. Die boom is idd wel wat vreemd..


katjatencateJarig

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 16:33

missy_m schreef:
Als je zus het heel erg vind haal ze er meteen weer af hoor Haha! wil geen familieruzies veroorzaken Tong uitsteken


Nou je hoeft ze dr niet af te halen, maar geef toe,die foto's laten me niet echt van mijn charmantste kant zien..... Tong uitsteken maar goed, ik moest wel zo leip kijken anders had ik helemaal geen idee meer van de hindernissen waar ik over heen moest Haha! , door mijn hoofd zo raar naar achter te doen had ik nog enig idee waar ik heen ging..... Haha! Dat ik zo nog een foutloze EK cross heb kunnen rijden...pffff

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 17:27

katjatencate schreef:
Dat ik zo nog een foutloze EK cross heb kunnen rijden...pffff

Dat is echt een applausje waard hoor! en idd ze zijn echt charmant maar wel erg leuk om te zien Knipoog Dressuurfoto's waren echt super trouwens Kusje

Don't hate me cause you ain't me!

Petervdm
Berichten: 1
Geregistreerd: 03-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 18:15

Gek zoals de ruiter hier een grove fout veroorzaakt maar zegt niks gemerkt te hebben. Doordat ze vooroverklapt veroorzaakt ze bijna de val van de combinatie. "Aan de kop houden" is meestal het devies. Bovendien is er ook niet recht aangereden, waardoor de pony genoodzaakt is om de achterhand eruit te gooien en dus uit balans is.

Maar dat wordt verdoezeld door te roepen dat Hier moet er even flink meegedacht worden door de pony ' Jammer!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:01

Het kan ook wel schelen op welk moment de foto genomen is. Ik heb een foto van een afsprong, waarop het ook net lijkt of we gaan koprollen, terwijl het in werkelijkheid alleen een wat vervelend galoppasje was...
Het gaat trouwens zo snel dat je dit soort dingen zelf ook niet altijd goed merkt! Op een video moet ik soms zelfs al drie keer kijken waarom een ruiter/combinatie nu valt Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:15

Ik zie trouwens op de foto'svan Marie-Jose bijna hetzelfde probleem op deze hindernis Verward Toeval of gewoon een lastige hindernis?

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 19:16

Petervdm schreef:
Gek zoals de ruiter hier een grove fout veroorzaakt maar zegt niks gemerkt te hebben. Doordat ze vooroverklapt veroorzaakt ze bijna de val van de combinatie. "Aan de kop houden" is meestal het devies. Bovendien is er ook niet recht aangereden, waardoor de pony genoodzaakt is om de achterhand eruit te gooien en dus uit balans is.

Maar dat wordt verdoezeld door te roepen dat Hier moet er even flink meegedacht worden door de pony ' Jammer!



De ruiter maakte hier een fout, zoals meestal het geval is, maar echter geen grove. De hindernis zat aan het einde van een zeer zware cross en de ruiter stuurt het paard boven de hindernis al teveel de bocht om. Of er recht aangereden is, is vanaf deze foto's onmogelijk te beoordelen..naar mijn mening kun je zo'n hindernis maar op 1 manier aanrijden en dat is recht (anders blijf je hangen).
Er wordt zeker niks verdoezeld, er wordt toch helemaal niet beweerd dat het geen ruiterfout is??? En inderdaad, omdat de ruiter een fout maakt, moet de pony dus even flink meedenken om zo goed over de hindernis te komen....gelukkig maakt iedereen weleens fouten, maar heeft deze amazone zo'n geweldig goede pony dat hij dat een keer kan oplossen! Bovendien gaat dit allemaal zo snel, dat je zelf niet in de gaten hebt dat je er zo ver naast hangt...foto's zijn vlak na elkaar gemaakt!

Commentaar is natuurlijk altijd makkelijk te geven, maar wijs mij de perfecte ruiter aan die nooit fouten maakt... doet mij herrineren aan Bathmen 2001???


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers