tips gevraagd+belachelijke val :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

tips gevraagd+belachelijke val :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 16:35

Volgende week gaan wij waarschijnlijk met een paar manegepony's op concours.3 van de 4 hebben wedstrijdervaring,echt superspringpony's. Ik zit op de vierd Clown .Zij is ook de jongste,4 jaar,vroeger steigerde ze om de seconde,nu kan ze makkelijk bij beginners meelopen maar in springen is ze nog lang geen crack.We hadden al een dubbelsprong ofzo met haar genomen,met veel moeite nam ze óok de tweede.Een tijdje terug(de vorige keer dat ik met haar sprong) weigerde ze vanaf dat het een beetje hoger werd,gisteren heeft er nog eens iemand mee gesprongen(half gevorderde) en die heeft ook eens een dubbeltje genomen,dat ging toch al vrij goed.Vandaag hadden wij nog eens springles,om te zien of wij klaar zijn voor de wedstrijd van volgende week(wij hebben echt nog niet veel geoefend maar kom Lachen ).Ze was wel braaf, de dubbel liep ze wel eens 'weg' bij de tweede,maar we sprongen ook vrij hoog,dus ze was wel braaf voor haar doen Haha! .
De sprongen gingen maar hoger en hoger(nog maar 90 cm hoogstens denk ik,ben echt slecht in hoogtes schatten).
Toen kwam er buiten een rechtje en een dubbelsprong nog een rechte bij. Een parcoursje dus al Lachen .Dat had ze dus nog nóoit gesprongen. Alleen een kruisje,rechtje en dubbelsprong.
En ja hoor,dat sprong ze weeral Lachen (wel af en toe verkeerde galop dus voltje enzo).
Toen een oxer,dat had ze ook nog nooit gesprongen,was wel een grappig gezicht denk ik Lachen .

Dan nog eens parcourtje,dan zet ze af,maar maakt toch nog een pas en springt dan,ik was al naar voren gaan zitten en daar lag ik op haar hals na de sprong Lachen .Ze zette nog een paar pasjes en deed haar hoofd al naar beneden,zo van: 'ga eraf'.Dan 'trok ze haar hoofd in' en daar lag ik Haha!
Iedereen maar lachen,want toen ik op haar hals lag,lag ik er nogal raar bij, en dan zo dat hoofdje Haha! .Ook omdat ik echt helemaal over haar hoofd gevallen ben,dus niet opzij.
Iemand anders al zo'n val gemaakt?Wat is jullie grappigste val?

Volgende week dus mijn eerste springwedstrijd.
Iemand tips?Ik ben echt al helemaal zenuwachtig Lachen .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Contemplate, laura22, Mark0919 en 42 bezoekers