GOA....SUPER!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

GOA....SUPER!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-02 16:34

Hallo,

Ik ben naar GOA geweest en ik vond het heel LEUK het was ook erg MOOI!! Haha! Kwijl Kwijl
Er waren wel harde stoelen maar dat was de laatste catagorie dus ook het goedkoopst en dat was alleen de achterste rij stoelen. Waar ik zat waren het helemaal geen harde stoelen en mijn moeder en mijn zus vonden het allbei ook heel erg leuk en ik vind het echt raar dat (een paar topics ervoor)dat sommige mensen GOA helemaal niet leuk vonden.

Lisan

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 16:57

uhmm..ik wil niet banketstaaf doen, maar is dit een vraag??

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 10:06

volgens mij gewoon een melding! Haha! als je de kans hebt moet je er zeker gaan kijken! sommigen vonden het saai en dom en ..weet ik veel, maar wij zijn er zondag ook geweest (evenals 2 jaar geleden) en waren erg onder de indruk van het vertrouwen tussen de mensen en hun paarden! de mensen die het maar dom en saai vonden moesten zelf maar eens een aantal dingen na proberen te doen Clown ...dat gaat echt niet lukken!!

Mutzzzzz
Berichten: 261
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 09:58

Ik ben ook een gave avond lekker gaan genieten bij GOA. Ik vond het prachtig wat een show met mens en dier, of beter een show tussen mens en dier voor moois brengt.Ik heb echt van begin tot eind genoten. En die opmerkingen dat de dressuurbasis niet goed is, ach ik heb genoten en met mij veel meer mensen (en dieren).