wie weet er nog een paar LEUKE spelletjes!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

wie weet er nog een paar LEUKE spelletjes!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 11:20

ik ga zo naar mijn paard en daar heb ik met een vriendin spelletjes georganiseert!
Ik wilde hele apparte spelletjes bedenken maar kon nou niet zo snel wat leuks bedenken!
Ja wel tikkertje of een aardappelrace ofzo maar niet iets apparts!
Wie weet er dus nog iets apparts wat alle paarden een beetje kunnen!
Of iets engs ofzo,iets met een doek?????bv eeen deken over een hindernis leggen!
Nou alvast bedankt!!

http://www.csunallegra.come2me.nl


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 11:25

als je nog een pony hebt(misschien van vriendin ofzo?):
maak aan die pony longeerlijn aan vast en je gaat zelf op je eigen pony, dan ga je zo rijden met die pony erachter zeg maar.
is heel leuk, hebben Yentl en ik gister ook gedaan, maar je kunt beter 1 halstertouwen aan elkaar knopen.
dan heb je niet zoveel kans dat 1 vd paarden in de longeerlijn stapt.

of je paard nog ergens aan mak maken, bv aan een paraplu ofzo, maar dat is niet echt een spel.

of ga een soort van voltige doen.
bv op je paard staan en dan draven.

verder zou ik zo snel even niets weten, maar die eerste is heel leuk om te doen Lachen

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 11:43

owja dank je !!!! lijkt me heeel errug leuk,maar we gaan spelletjes doen met zijn 5ven ofzo dus dan is dat errug onhandig snapje??!!
Dus ik bedoel eigenlijk een spelltetje wat je met een groote groep kunt dooen.maar dat wat jij zei lijkt me ook errug leuk!!

http://www.csunallegra.come2me.nl


Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 11:50

Ik vind het altijd 'n beetje 'n eng idee om 'zomaar' op je paard te gaan staan, straks sta je precies op 'n verkeerde plek, waardoor hij er last van kan krijgen Verward Ach, ik ben natuurlijk weer overbezorgd Haha!

Ga eens cutting proberen, 1 van jullie is de koe en de ander moet erachter aan. Vet grappig hoor, vooral als de paarden 't door hebben Haha!
Wij deden ook wel eens tikkertje met de paarden, was ook erg grappig Lachen Zorg wel dat je 'n lenig paard hebt, anders ben je nooit op tijd weg voor de tikker Knipoog

It never eats, it never sleeps, it never stops...

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 11:57

hahahhhahahaha,ja weet je hoe dat ook leuk is??
IK heb een fjord he dus die is niet zo lenig en als je dan met bix door de bak gaat rennen dan komt tie met zijn oren half in zijn nek achter je aan rennen.
Maar ik doe al heel vaak voltigeren en dat vind hij heeel leuk!!!
JE moet op zijn kruis gaan staan dan belast je zijn rug niet ,en paarden kunnen wel wat hebben hor denk ik!! vooral en fjord ahahhaha

http://www.csunallegra.come2me.nl

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 12:04

Ik bedoel gewoon dat je niet per ongeluk op 'n gevoelige plek gaat staan. Bijv. als je je been opzij zet, omdat je je evenwicht verliest Lachen Straks sta je dan net op 'n gevoelige plek op z'n ruggengraat ofzo, maar dat zal wel weer aan mij liggen zoals ik al zei Lachen

xdenisex schreef:
IK heb een fjord he dus die is niet zo lenig


Oei, hier ga je commentaar op krijgen Tong uitsteken Haha! Knipoog

It never eats, it never sleeps, it never stops...

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 12:07

hahahahhahhahahahahah ja mijn fjord he!!!!! zo bedoel ik dat!aaaach neej hor die van mij is best lenig,behalve als je m met andere paarden vergelijkt,hahahha

http://www.csunallegra.come2me.nl

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 13:39

Tikkertje is idd erg leuk, stoelendans is ook leuk. Dat kan je doen met hindernispalen, dan zet je die neer en als de muziek stopt moet je stilstaan en zo'n paal vasthouden. Je kan het ook met banden doen, dan moet je als de muziek stopt van je paard af in zo'n band springen.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 13:42

Racee!!!!!!!!!!!! Dat is het allerlekste spelletje. Wel buiten he? Kan ook in de bak bakrant aan tikken en weer terug!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 14:32

sorry boogie, met een handpaard moet je trainen, zeker als de paarden elkaar niet kennen, en zeker niet met een longeerlijn!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 15:24

Je kan per bij een pony,en dan gewoon heel de tijd spelletjes zoals een appel uit een boom plukken ofzo,en dan in een mand leggen Lachen .
Met een bekertje heen,terug,de andere erop,heen en terug.En dan zoveel mogelijk water erin! Haha!
Wij hebben een privébosje,daar kan je toks verstoppen,om tersnelste terug met een tok Lachen (owja,cap bij jullie Lachen ).

sprinter
Berichten: 37
Geregistreerd: 24-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 20:59

Ken je het boek "Spelletjes met Pony's" ? Daar staan allemaal spelletjes in, mijn favoriet is rugby! Pling

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 21:32

Wij hebben een keer stoelendans gedaan. Toen waren we met zen 6en en hadden we 5 stoelen in de bak gezet en pionen in een vierkant er omheen waar je dan omheen moet rijden. was echt lachu joh!
We deden ook een rondje op je hardst galoperen.
Of zaklopen met je paard in je hand.
Aardappelrace.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, RoRo44, Wopkebrok en 35 bezoekers