candy boy lastig?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

candy boy lastig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-02 00:32

ik heb zelf een calvados X candy boy
hij is dus vaak heel erg dwars en men zegt dat dat door het candy bloed komt is dit nou echt zo?
hij had me laatst getrapt en toen kreeg ik de reacties van ow ja echt weer iets voor zo'n candy boy

zijn candy boys nou echt zo lastig???? Verward

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 11:22

Nee hoor, ik ken igg geen lastige Candy boy 's. I dancer van Joyce Heutink is ook braaf, wel heet maar werkwillig en braaf.

Ik heb een Gribaldi x Balzflug x Candy boy gehad, nou er was geen braver paard!

Ik heb deze stelling nog nooit gehoord, denk eerder dat het van Calvados afkomt.

Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:41

Ik heb een paard gehad met Candyboy (zo schrijf je het) als opa, en het was een geweldig paard, binnen anderhalf jaar mocht hij z starten, en was toen nog geen 6 jaar! Een geweldig paard, wilde altijd werken! Hij heeft Z2 dressuur gelopen, L gesprongen en L SGW gelopen.

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:45

Ik ken(de) ook een behoorlijk lastige Candy boy. Was wel een goed paard trouwens verder...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:49

Ik ken een merrie van Candy Boy. Een schat van een beest, niets lastigs aan, 't is eigenlijk gewoon een grote pony ondanks haar 1.62... Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 00:07

Ik ken alleen maar hele lieve en brave paarden met Candy Boy afstamming, zowel met Candy Boy als vader of in de moederlijn.
(mijn paard is een havidoff x candy boy x akteur x le faquin xx en is geweldig lief... met een eigen karakter zoals vaker voorkomt bij Amor)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 00:09

Op een stal waar ik stond, stonden 3 Candy Boy's. De eerste was werkelijk een ramp in alles, weigerde pertinent mee te werken en liet zich niet vermurwen. De tweede was een merrie waar je niet te veel van moest vragen, ze kon wel ontploffen, dit paard had met name moeite met ontspanning. De derde was best nog te doen, maar hij liet zich nauwelijks rijden, je moest af en toe echt kilometers geduld hebben om van hem iets gedaan te krijgen, hij wist zich goed te sparen.