Een jongen als achilleshiel??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Een jongen als achilleshiel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 15:08

Hai all,

Ik zit met een klein probleempje: een vriend van mij ( heel leuk!! ) heb ik al sinds december niet meer gesproken.

Ik ben onwijs verliefd op hem geweest en hij heeft mij ook leuk gevonden. We hebben geen relatie gehad, omdat we nogal een eind uit elkaar woonden.

Wat gebeurd er nou: hij stuurt me vannacht ineens een berichtje dat hij aan me moest denken! Bloos

Ik heb zo'n vreselijk zwak voor deze jongen.. Lovers Hij is zoooo vreselijk mooi en charmant.. Dat ik eigenlijk niets liever zou doen dan naar hem toegaan.. Maar hij heeft ook de nare kwaal dat hij weet dat hij mooi is en af en toe vreselijk arrogant kan zijn.. Dat vind ik dus een mindere kant van hem.

Ik weet niet wat ik moet doen als hij wil afspreken, want daar zal het vast op uitdraaien..

Wat zouden jullie doen Verward

Alvast bedankt.. Ik ben in de war in ieder geval.. Frusty

Groetjes,

Chantal

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:12

Gewoon afspreken en kijken hoe het loopt.

Ik snap je titel alleen niet, blont? Bloos

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 15:14

Achilleshiel is een zwakte..

Achilles ( een griekse god ) was heel sterk, maar had een zwakte, zijn hielen. Toen de vijand dat eenmaal doorhad ging hij snel ten onder..

Snappie em nu??

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:15

Ah op die manier!!
Begrijp wat je bedoelt hoor.
Daarom gewoon afspreken anders blijf je altijd met dat gevoel zitten van 'stel nou dat ik wel heen was gegaan'.
Succes!

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 15:17

Gut, dit is zo moeilijk! Bah.. Ik wil niets liever, maar ik weet dat ik weer verliefd ga worden.. Hij blijft gewoon mijn zwakte..

Nou ja, we zien wel!!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:43

ik zou ook heen gaan. Je vind elkaar leuk en aan iedereen zitten leuke en minder leuke kanten.
Straks krijg je spijt dat je niet bent gegaan

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 17:27

ben je verliefd op hem zelf, of op wat je in je gedachten maakt van hem?

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 17:31

Dit is wel moeilijk, maar ik denk dat je op je gevoel moet afgaan.
ik denk dat als je er niet op ingaat dat je daar nog lang over na zal denken, en spijt hebben dat je het niet hebt gedaan. Wat kan jou het schelen. gewoon doen.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 19:08

Gaan ervoor! Maar blijf zo veel mogelijk objectief en kritisch naar hem toe. En als het goed gaat... dan moet je wel je onderschrift wat aanpassen hoor.

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 22:56

Haha.. Carola, je hebt gelijk.. Haha!

SP, eerlijk gezegd weet ik dat dus niet.. Ik weet dat hij ook erg lief kan zijn.. Toen ik hem leerde kennen gaf hij me een heel fijn gevoel. Ik dacht ook echt dat hij HET was voor me.. Maarja.. Helaas mocht het niet zo zijn.. Maar ik snap het niet. Hij smsde me dat hij van me hield ( toen ) maar hij wilde niets met me beginnen Verward Ik snap niets van mannen..

Hallo, kan iemand het aan me uitleggen?? Haha..

Maar goed.. Als hij wil afspreken dan ga ik wel. Ik hoop alleen dat ik hem dan weer snel uit mijn hoofd kan zetten, dit is ook niets zo..

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 23:14

Tallie1979 schreef:
SP, eerlijk gezegd weet ik dat dus niet..
wel goed van je als je dat onder ogen wilt zien! Lachen en als je er nuchter over bent, dan is er maar 1 manier om er achter te komen.

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 23:20

Ik weet het SP.. Maar ik begrijp niets van de mannen in deze wereld..

Zou hij sereurs geweest zijn toen hij dat smsje stuurde met 'ik hou van je' erin? Of is dat een truc?

Ik ga het hem gewoon vragen van de week! Zo.. Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 23:24

Nou gewoon afspreken hoor, wel heb ik gehad dat ik een jongen door het sms veel leuker maakte dan hij was, en als ik hem dan zag dacht ik nee laat maar. Niet echt mijn type.
Maar op msn met sms zeggen ze wel vaker dingen die ze niet menen.

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-02 00:18

avantilover schreef:
Nou gewoon afspreken hoor, wel heb ik gehad dat ik een jongen door het sms veel leuker maakte dan hij was, en als ik hem dan zag dacht ik nee laat maar. Niet echt mijn type.
Maar op msn met sms zeggen ze wel vaker dingen die ze niet menen.


Euh, maar ik ken hem niet van internet hoor.. Ik ken hem al ruim twee jaar.. Haha!

Maar goed, hij zal donderdag wel dronken geweest zijn.. Misselijk

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 10:25

nee ik had die jongen wel al gezien maar door te smsen vond ik heb veel leuker dan hij was (hij stuurde truowens wel leuke sms jes hoor) *LOL* Nou echt stom als hij dat in een dronken bui heeft geschreven. Wreet je ondertussen al of het het heeft gemeent?

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 11:20

SuperPepeijn schreef:
ben je verliefd op hem zelf, of op wat je in je gedachten maakt van hem?


Goeie opmerking!!! Ik heb namelijk precies hetzelfde...heb altijd nog een zwak voor mijn skileraar van vorig jaar...weken laat ie niks van zich horen en dan ineens stuurt ie weer een sms'je van: he hoe is het met je, kom je nog een keer langs, zullen we wat afspreken...

Alleen door wat met hem af te spreken kom je erachter of hij écht nog heel leuk is of dat je verliefd bent op een soort "ideaalbeeld"
(ik heb tot nu toe nog geen actie ondernomen, maar het blijft wel aan je knagen )

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 09:44

Ik heb nog steeds geen idee.. Het punt is dat ik af en toe ineens overspoeld word met smsjes en mailtjes en het volgende moment helemaal niets meer hoor.. Ikke niet begrijp Verward

Maar, laat hem maar in zijn sop gaarkoken, haha.. Hij zoekt maar contact met mij, ik ga niet meer bellen.. ( deed ik in het verleden wel, sukkel die ik ben )

Haha, ik heb trouwens een geheime aanbidder.. Heb zaterdag een virtuele kaart gehad.. Nou maar hopen dat hij niet van Bas is..