voor de dames onder ons....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

voor de dames onder ons....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-02 16:53

ik heb mn ongesteld heid al 3x overgeslagen .. Verward
neej ben niej zwanger ( kheb niej eens een vriendje ) Clown
en ben ook nog gewoon maagd dus dat gaat niej

hebben jullie daar ook wel eens last van ????? Verward B)

Nobody is perfect , my name is nobody Haha! *LOL* * hehe *


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 16:57

Kan als je strees heb onder groote spanning staat of als je net ongestelt ben is het onregelmatig! Maak je niet druk! Kom wel weer goed hoor Lachen Ik zou er zelf ontzettend blij mee wezen van mij mag het we een jaar wegblijven Lachen

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 16:58

Nee, nooit gehad. Maar ben je al lang ongesteld? In de eerste maanden/jaren kan het heel erg onregelmatig zijn bij sommigen. Het is pas na een aantal jaar echt regelmatig, en soms dan nog niet eens.

Het leven is een gebakje!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 17:03

Ook nog nooit gehad. Ik zie dat je 14 jaar bent en volgensmij is dat best mogelijk dat het nog onregelmatig is.
Eventuweel even de huisarts bellen?
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 25-09-02 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 17:32

Inderdaad, je bent nog maar 14, en meestal is het dan nog best onregelmatig. Als je de puberteit uit bent, dan zou zoiets niet meer voor mogen komen.
Niet iets om je zorgen over te maken hoor!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 17:48

ik ben nu 16 en ben al iets van 3 jaar ofzo ongesteld, maar ben het nog steeds niet regelmatig, dus maak je maar geen zorgen

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 18:02

Het kan ook overslaan als je flink aan het lijnen bent (anorexia patienten hebben vaak (tijdelijk) helemaal geen menstruatie.

Verder kan het niet echt kwaad.

:evaw:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 18:10

geen zorgen over maken, gebeurt echt wel vaker. Ik heb t ook wel eens gehad toen ik nog ontzettend vrijgezel was (en 14 ofzo). Maar ik was toen ook behoorlijk aan de lichte kant dus daar kan het ook aan gelegen hebben.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 18:23

Ooit gehoord van de maagd Maria? Tong uitsteken

Maareh, maak je maar geen zorgen, ik ben tussen mijn 14e en mijn 17e maar een keer of 10 ongesteld geweest. Kan dus wel even duren voor daar regelmaat in komt.

זכור

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 18:37

Ben maar niet bang hoor! Bij mij duurt het ook zo'n 6-8 weken en toen ik 14 was was ik het nog nooit! En de eerste keren was het 2 keer in het eerste jaar!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 21:52

al 2 jaar niet Lachen (nee sjimmy ik heb geen anorexia Lachen )
Moet van me moeder naar de dokter, maar ik vind t eigenlijk wel relaxt zo Lachen

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 12:25

auk schreef:
ik ben nu 16 en ben al iets van 3 jaar ofzo ongesteld, maar ben het nog steeds niet regelmatig, dus maak je maar geen zorgen


ikke ook en ik heb geen anorexia Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 13:39

Hoef je je echt niet druk om te maken; er kunnen heel veel redenen zijn waarom je niet ongesteld wordt. Inderdaad door spanningen, ander eetgedrag, ander klimaat (vakantie) etc.
Vaak hebben meisjes aan het begin van hun menstruatiecarriere ( *LOL* ) nog geen echte eisprong, maar is het lichaam aan het 'oefenen' zeg maar.

Als je liever regelmatig ongesteld wilt zijn (dus geen verrassingen) dan kun je je dokter om een lichte pil vragen. Is niet vreemd, ook niet eng, hij vertelt het niemand.

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 15:29

keey thnsxx Haha!

Nobody is perfect , my name is nobody Haha! *LOL* * hehe *

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 19:39

vlieg schreef:
al 2 jaar niet Lachen (nee sjimmy ik heb geen anorexia Lachen )
Moet van me moeder naar de dokter, maar ik vind t eigenlijk wel relaxt zo Lachen


Dan zou ik toch maar even langs de dokter gaan, je weet nooit of er wat mis is...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-02 15:47

dit topic is niet meer van toepassing .
als jullie begrijpen wat ik bedoel Haha! Haha!

Nobody is perfect , my name is nobody Haha! *LOL* * hehe *

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 15:59

lis"]
Maareh, maak je maar geen zorgen, ik ben tussen mijn 14e en mijn 17e maar een keer of 10 ongesteld geweest.
[/quote]
lucky you! Haha!

On topic: Je hoeft je geen zorgen te maken, hoor, wat hier al staat in het begin (en het begin kan zelfs de eerste paar jaren zijn) is dit 'normaal' of tenminste niet abnormaal!

[quote="vlieg schreef:
al 2 jaar niet Lachen (nee sjimmy ik heb geen anorexia Lachen )
Moet van me moeder naar de dokter, maar ik vind t eigenlijk wel relaxt zo Lachen

Da's wel wat teveel van het goede, 2 jaar! Hoe vaak ben je daarvoor ongesteld geweest? 1 keertje? of was je het toen al veel vaker geweest?
Ik zou de raad van je moeder opvolgen, al snap ik dat je er eigenlijk wel blij mee bent. Misschien maakt hij zich er ook geen zorgen om, maar dan doen jij en je moeder het tenminste ook niet meer. Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 19:17

Stopt het dan als je afvalt??? Van mij mag het tot mijn 20 wegblijven, echt balen man mijn vriedin heeft gelukt die is 17 en is nog steeds niet ongestelt.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 19:29

Ik had eerst ook weleens dat er maar een weekje tusenzat en dan weer drie maanden, maar nu gebruik ik de pil en heb daar dus ook geen last meer van.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 19:34

Heb ik dus ook last van. Vet irri...
Ik ben al 4 jaar ongesteld maar nu sinds een half jaar errug onregelmatig.
Ik maak me er nu niet meer zo druk om.
Ik ben nu ook alweer 2,5 maand niet meer ongesteld geweest..

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 19:52

ik ben al drie jaar onregelmatig ongesteld. Ik vind het best lastig, maar ik zorg gewoon altijd dat ik iets bij heb (bij ons in de klas weten ze ook allemaal bij wie ze moeten zijn als ze vergeten zijn iets mee te nemen). Ik heb gehoord dat je door alcohol ook onregelmatig kan worden, kweet niet of dat waar is.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 20:32

Ok, dan prop ook ik even mijn onzekerheidje erbij..
Ik ben nu ruim 4 jaar ongesteld, na anderhalf jaar ook regelmatig. Vrij heftig ook, zeker 8 dagen en de eerste 6 ook echt om de 2 uur naar de WC en ´s nachts wekker zetten. Nu, een kleine 3 maanden, ben ik het opeens erg licht, voor mijn doen dan. De eerste 2 dagen wel om de 2 uur, maar ´s nachts niks, en na die 2 dagen bouwt het al af, en na 5 dagen is het gewoon helemaal over. Heb op zich niks te klagen, vindt het wel fijn Haha! Maar hoe zou dit komen?

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 21:22

wazzup schreef:
dit topic is niet meer van toepassing .
als jullie begrijpen wat ik bedoel Haha! Haha!

haha, toevallig! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, carola, ComscoreBot, Dana02, DenieesB, Dominique_96, Elastiek, estell__, Everest, Glenda, Laurahh, LisanneMans, LouLi, Polarize, sariba, Thats_Me, Tientjeblij, vikawiek, warvel en 68 bezoekers