Morgen springwedstrijd!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Morgen springwedstrijd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-02 19:52

Ben wel een klein beetje zenuwachtig. Schijnheilig Voor het eerst met Camilla ergens anders rijden! Ben benieuwd hoe ze reageert. Op de laatste keuring in Beesd was ze flink attent en showerig!!
Met Camilla doe ik mee aan de laagste rubriek dat is 50/60 cm. Ook start ik met Cherrie (van cherrie op bokt Clown ) in de 70/80.. Je mag gewoon inschrijven dus wie weet de 1 meter? Hihi nee zal wel niet.
Ben iig benieuwd!
Camilla ziet er super uit. Zon mooie knotjes heb ik nog nooit gemaakt. Schijnheilig Zadel mooi gepoetst.. Alles netjes!
Spannend hoor.. Eindelijk toch een wedstrijd! hgeb ik zo lang gemist!!!
Hoop dat het goed gaat. Pling



Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 20:37

doe je best he nath Lachen
zal vast wel goed gaan ik wil wel een uitgebreid verslag over hoe het gegaan is *LOL* in ieder geval SUCCES Lachen
en onthoud he cmc rulezzzz heheh Party!!
kuss bren

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 22:39

Leuk joh nath! Heele rg veel succes Party!!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 23:59

Leuk hoor! Maarre, je mag met een 3 jarige toch nog helemaal niet aan springwedstrijden meedoen? Verward Of zit dat anders bij ponies? Ik heb altijd geleerd dat het op die leeftijd niet bevordelijk is voor de knieen (had iets met de groeiplaten die op die leeftijd nog niet gesloten zijn te maken). Maar aan de andere kant, je springt natuurlijk ook niet zo hoog en ik neem aan dat je wel weet wat je doet. Nou veel succes dan maar!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 00:57

Pril ze start een onderlinge wedstrijd en ze springt maar 50 . NOrmaal springen d ponies al 70. Ze mag officieel nog niet straten daar heb je gelijk in, maar dit is onderling en dan kan het.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 13:37

D ponys B is 80 en ik heb nu met Camilla 60-70 gesprongen. 50 was echt erg laag, als ik lager gegaan was had ze niet gesprongen ben ik bang. Ze is absoluut niet bang voor de balken dus springt gewoon niet bij een lage en stoot de balk eraf. Met Cherrie heb ik me in de 70-80 ingeschreven.

Met Camilla ging het super. Ze was best wel ontspannen maar toch erg kijkerig met losspringen. Maar de sprongen nam ze super! Was van te voren bang dat ik verkeerd zou rijden in t parcours maar t ging allemaal vanzelf, gelukkig.
Helaas had ik bij de eerste hindernis 2 weigeringen en bij de 3e geloof ik ook 1, dus uitgebelt. Maar omdat het onderling was mag je dus doorgaan. En vanaf toen heb ik een su[per foutloos parcours gereden! Was ontzettend trots ik had echt zo iets van GAAAAAAAAAAAAN en dacht nergens meer aan! Het ging allemaal vanzelf. Bij elke hindernis schreeuwde ik ook uit mezelf "KOM" en foutloos! We zijn gewoon een goede combi. Knipoog

Toen ik uit de ring kwam moest k meteen op Cherrie stappen. En ik had het zoooo warm! Maargoed we gingen door. Haha! Snel nog een slokje drinken en springen.
Dat ging echter ontzettend slecht. Ze liep tegen iedereen aan en ik had niets te vertellen. Een aantal ponies heeft ze ook een trap verkocht en ja dan kijkt iedereen mij kwaad aan, want ik zit op die pony.
Maargoed die kinderen daar waren ook niet echt slim. je snapt toch wel dat je ruimte nodig hebt na een hindernis? Maar nee hoor ze gingen gewoon met zn 5e langs elkaar uitstappen! Als ik ergens gefrustreerd van wordt.. Grr. Maargoed stug doorgegaan met de nodige tranen want het was echt niets en ik werd zelfs een beetje bang want er werden woorden naar me toe gesmeten "poedersuiker, kijk uit dom wijf enz enz" Margoed ik ben door gegaan en toen moest ik de ring in, eigenlijk wilde ik niet maar ik dacht ach, stel je niet aan en ik ging ervoor!!!!
Helaas, hindernis 1, een oxer.. meer dan 3 weigeringen, dus uitgebelt.. Heb t nog een paar keer geprobeert maar nee ze wilde echt niet. Er kwamen mensen om me te helpen maar nee Cherrie sprong niet. 1 overgeslagen en toch nog hier en daar een hindernisje mee gepikt. Helaas kon ik haar niet t hele parcours doorsturen. Als ik haar over 1 hindernis gekregen had en ik de volgende wilde pakken ging ze net zo hard op de rem.
Dus gestopt omdat de volgende toch wel graag wilde. Knipoog
Ik had het warm, en dacht dat ik doodging zeg.. Overal bezweet alles kletsnat!
Volgende keer beter maarweer. Lachen

Oester werd trouwens 1e! Super springpony heeft ze ook. Haha! Daarom gaan wij vanavond met iedereen die mee was uiteten, op HAAR kosten. Tong uitsteken Haha!

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 14:20

Ach Nath, je moet het maar zo bekijken...elke leer je er weer wat bij. Met Cherrie was het slimmer geweest als je in de laagste rubriek had ingeschreven, omdat ze nou eenmaal niet de gemakkelijkste is. Maar als ze eenmaal springt dan gaat het ook kei goed. En met Camilla ging het gewoonweg super!!! Die pony heeft nog nooit een parcours gezien, is voor het eerst mee op wedstrijd en ze laat je niet in de steek!! Fijn dier dus!!! Dat gaat allemaal helemaal goed komen!!!!
Net als vanavond...lekker uit eten!!!! Heb er zin in!!!!!!!!!!!!!! Extreme duivel

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 21:49

gefeliciteerd! dat het zo goed ging dan maar, jammer van Cherrie maar ja kan gebeuren

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 17:24

Nathalie schreef:
Maargoed die kinderen daar waren ook niet echt slim. je snapt toch wel dat je ruimte nodig hebt na een hindernis? Maar nee hoor ze gingen gewoon met zn 5e langs elkaar uitstappen! Als ik ergens gefrustreerd van wordt.. Grr.

Oester werd trouwens 1e! Super springpony heeft ze ook. Haha! Daarom gaan wij vanavond met iedereen die mee was uiteten, op HAAR kosten. Tong uitsteken Haha!


idd die kindjes vind ik echt zo erg!! ..
maargoed was het eten lekker? Vingers aflikken Ik vond het keeei gezellig *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 19:15

Ja het eten was superrrr lekker!! Hehe Tong uitsteken
En t was idd gezellie Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers