Voor de eerste keer weer gereden deze week.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Voor de eerste keer weer gereden deze week.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 11:06

Ik heb deze week weer voor de eerste keer gereden, zeker al een jaar niet meer gedaan. Ik doe stage lopen bij Piet Raijmakers en ze gaan wel eens een keer in het bos rijden. Nu ben ik een deze week een keer mee geweest was heel erg gaaf. De dag erna had ik natuurlijk wel weer heel erge spierpijn maar dat geeft niet ik heb de smaak weer te pakken toen zijn we dus nog een keer buiten gaan ook weer in het bos en nu snap ik eigenlijk nog steeds niet waarom ik ermee gestopt ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 11:23

Jij zit toch in Deurne?
Hoef je daar niet te rijden dan?
Ik zal vast blond zijn maar ik snap dus niet dat je een jaar lang niet gereden hebt Lachen

Maar iig fijn dat het lekker ging Lachen

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 19:30

Ja ik zit in Deurne, en ik moet daar ook rijden ja in de eerste en in de tweede is het verplicht en ik zit nu in de vierde en dan kun je daar voor kiezen en dat heb ik niet gedaan dus daarom heb ik niet meer gereden.

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 19:31

Ja ik zit in Deurne, en ik moet daar ook rijden ja in de eerste en in de tweede is het verplicht en ik zit nu in de vierde en dan kun je daar voor kiezen en dat heb ik niet gedaan dus daarom heb ik niet meer gereden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 19:32

Aha op die manier.
Ik heb nooit geweten dat je daar in kon kiezen.
Dacht dat dat altijd verplicht was Lachen
Weer wat geleerd

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 21:07

Ik doe paardenhouderij en daar is rijden niet het hoofdvak, maar ja met de jaren leer je.