Bijrijdster gezocht omg. Druten, Tiel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Bijrijdster gezocht omg. Druten, Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 00:24

Hallo,
Bij ons op stal staat een goede 5jr Krack C merrie.
Het is een hartstikke brave merrie maar er moet mee gewerkt worden, Het is zonde als er niks mee gedaan wordt. er loopt nu een veulen bij van Gribaldi en het vrouwtje wat haar regelmatig zou komen rijden komt niet zo regelmatig. Ja graag of heel niet!! Dus zijn wij op zoek naar een leuke bijrijd(st)er met enige ervaring met jonge paarden.
Het is een paard waar je wel de baas op moet zijn maar als ze eenmaal gaat heb je een kanjer onder je kont. Ze is ster, zit een basis is maar is verder nog niet veel mee gedaan.
Dus ben jij opzoek naar een 'eigen paardje' en wil je er voor gaan, laat dan maar iets van je horen...

PS: merrie zou misschien te koop komen te staan maar omdat ze goede veulen fokt en nu dragend is van Jazz blijft ze en wordt dus ook niet zomaar verkocht..

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 09:04

Klinkt harstikke goed zeg.. Helaas woon ik niet meer in de buurt van Tiel. Heb een tijdje in Lienden gewoond. Dat ken je vast wel...
Hopelijk krijg je een leuke bijrijder!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 19:36

Ja lienden is 10minuten rijden... Jammer!!

muis01
Berichten: 1
Geregistreerd: 30-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:08

ik en mijn vriendin zoeken een verzorgpony en wij wonen in tiel (!!!) maar mijn vriendin is 1.85 en ik weet niet of zij op een c pony kan rijden. en we hebben ook andere mensen gevraagd dus ik weet niet zeker of we deze pony kunnen nemen. vooral door de lengte van mijn vriendin

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Re: Bijrijdster gezocht omg. Druten, Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:21

Heel oud topic, hier een slotje.