familie van Ameretto :-)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

familie van Ameretto :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 21:46

Naar aanleiding van dit topic [VvdD] Ik ga morgen naar de fokker van Ret...! zijn hier de foto's die mijn ouders drie jaar geleden maakten bij hun bezoekje aan de fokker van Ameretto. Beetje brak ingescand, 't is helaas niet anders.

Deze draversmerrie, Dieuwke (1986, v. Manza Buitenzorg), is de moeder van Ameretto en van de paardjes op de andere foto's. Op de foto heeft ze een nogal kort staartje, dat was eraf geknaagd door haar jongste nakomeling. Haha!

Ook drie witte voetjes Knipoog
Afbeelding

Jonge paarden in een loopstal, oftewel Retjes halfbroertjes en/of -zusjes, allemaal NRPS. Ik weet wel namen maar ik weet zo niet wie wie is. De vaders van deze paardjes zijn iig Figaro x en Respect, en misschien loopt die van Nucari er ook nog wel bij.

Die met dat blesje vind ik het leukst, zo kan Ret ook kijken:
Afbeelding

En dat meisje in beeld is natuurlijk Lautje. Lachen
Afbeelding

Morgen hoor ik wel welke naam bij welk paard hoort, en ik ga natuurlijk ook nog het een en ander aan plaatjes schieten. Binnenkort dus een vervolg op dit topic. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 23:15

Ze hebben allemaal honger zie ik *LOL*
Schooit Ret nu ook zo? Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 09:15

Hee, wat leuk!! Ik baal nog steeds dat ik niks weet over Navy´s afkomst. Ben toch wel benieuwd naar eventuele nakomelingen en babyfoto´s Haha!
Ik heb me er ook te weinig in verdiept tot nu toe, zal binnenkort de vorige eigenaren eens bellen, kijken of die nu wel wat los willen laten..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 11:15

Leuk hé de familie van je paard zien.
Ik vond het ook zo leuk om familie van Laiser te zien, de fokker van Laiser is afgelopen zomer nog bij Laiser op bezoek geweest.

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 11:27

echt leik, om dat te weten, ik hegb van de fokker van duco ook allemaar baby-foto's gekregen, tot hij 2 was echt lleuk ja.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers