Waar naam op shabrak laten borduren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Waar naam op shabrak laten borduren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 23:16

Ik wil graag 'n naam op 'n shabrak laten borduren, maar bij Divoza zeggen ze dat het shabrak te dik is Huilen Weten jullie misschien 'n zaak waar ze misschien wel door dikkere shabrakken heen kunnen borduren of evt. strijkplaatjes kunnen maken? Het is van fluweel.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 23:38

Borduurwinkel, of een ander soort freubelwinkel proberen? Of met een leernaald laten proberen? Nou ja proberen is ook wat teveel van het goede misschien. Je wilt natuurlijk wel garantie dat iets lukt.

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 23:40

Heb eens een advertentie gezien van een bedrijfje in Westzaan: 075-6165247, Gabibi Borduuratelier, Veldweg 177 1551PM WESTZAAN

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 23:41

Pellie schreef:
Borduurwinkel, of een ander soort freubelwinkel proberen? Of met een leernaald laten proberen? Nou ja proberen is ook wat teveel van het goede misschien. Je wilt natuurlijk wel garantie dat iets lukt.


Het is idd 'n beetje te duur om zelf te experimenteren (zo'n E35,-) Haha!
Ik ga dan wel eens in de Gouden Gids zoeken of hier in de buurt 'n borduurwinkel is Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 23:46

Ja zo'n vermoeden had ik al. Maar zelfs winkels/bedrijven kunnen het niet garanderen denk ik. Maar er zijn vast wel moderne borduur/naamachine winkels met een goeie computer gestuurde machine. Heb je al een ontwerp of moet je dat ook nog uit laten werken?

annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 23:49

divoza.nl

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 23:53

Ze zegt net dat Divoza het niet kan omdat het te dik is. Haha!

Als je op www.goudengids.nl zoekt onder 'Borduurwerken' vind je een lijst van alle bedrijven waar je textiel kunt laten borduren. Helemaal bovenaan staat d'Hersigny in Mijdrecht. Ik heb daar ooit een partij petten laten borduren (jaren geleden) en daar was ik heel tevreden over. Ze kunnen vrijwel alles borduren, waarschijnlijk ook wel dikke fluwelen dekjes. Gewoon eens bellen!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 01:24

ik denk dat ze met de dikte van de sjabrak niet bedoelen dat hun machine het niet kan, maar dat het niet mooi wordt, rimpelig enzo.

Mijn tip = bel divoza of ga er langs met sjabrak waarom je sjabrak te dik is (mischien dat je dan op andere gedachten komt, stel je vindt iemand en zegt: jawel hoor kan ik wel, en je sjabrak is verprutst...)
Wat ikzelf zou doen (indien een naam gewenst is) klittenbandje erop naaien(onderhands, dus niet dwars door het sjabrak en niet te klein klittebandje) en dan zo'n badge laten borduren met naam erop.
je sjabrak is altijd weer te gebruiken, je kunt wisselen van badges, enz.