zaterdagmiddag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-01 21:28

Weet ik eindelijk wat de verassing is 2 weken geleden had ik een briefje op m'n kast net als Janneke want mijn stalgenootjes hebben wat uitgespookt om ons te bedanken vanwege de MKZ meer zeggen ze echt niet.
Zaterdag middag krijgen we dan eindelijk onze verassing zal mij benieuwen maarja dit laat toch alweer zien op wat voor'n geweldige stal ik sta?

Volgende week start ik voor het eerst M1 en ik ben zo doodzenuwachtig kan er niets aan doen heb een beetje het gevoel dat ik me niet zo aan moet stellen maar ik ben ook zo'n streskikker.
Ik had dus tegen 1 iemand gezegd dat ik het best wel een beetje eng vind... nu gaan ze met een hele grote groep suporten tof he?
2 gaan er strippen voor de jury (indien mannelijk) Ik heb het echt getroffen hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 21:29

hahaha wie gaan er strippen dan??
gaaf, ik ben ook heel benieuwd hoor wat je verrassing is. maar je hebt het ook wel verdiend, jij en janneke hebben frans echt heel goed geholpen.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-01 21:31

grijnz karin en freer en als het een vrouw is gaat gerrit strippen *LOL*
maar ik weet niet of je hem kent hij heeft een tijdje Graaf bijgereden en nu net zelf een paard gekocht die binnekort ook naar ons toe komt

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 21:33

was hij maandagavond met freer bij frans?
gaaf, had ook wel kunnen bedenken dat het karin zou zijn *LOL* die is wel zo maf.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 21:34

stoer hmm pas maar opd at als gerrit gaat strippen dat jij ook niet afgeleid wordt, niet dat t uitmaakt want de jury let toch niet op.
maarreh je weet dus helemaal van niets. hmmm nog 2 nachtjes slapen he

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-01 21:38

ja das hemja *LOL* ga jij ook mee? Anouk wou graag lezen hihi das het veiligst Janneke raakt namelijk regelmatig onder de proef de klutskwijt en slaat dan 2 regels over enzo *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 21:39

hihi leuk toch zo'n verassing!je staat idd op een geweldige stal,maar dat wist ik al lang Knipoog

en kim:JE HEBT TALENT,ik benijdt jou zelfs om je talent met rijden.die M1,dat wordt een makkie.
jij rijdt de sterren van de hemel en lot laat voor de zoveelste keer zien hoe mooi en bijzonder hij is.
vertrouw in je hart op mijn woorden,en op lot zijn onvoorwaardelijke liefde voor jou.......en dan komt alles goed........ Lovers

soms is het beter om te zwijgen

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 21:39

tss dat kun je al helemaal niet hebben als gerrit dan gaat strippen. dan is janneke helemaal de kluts kwijt *LOL* *LOL*
maar ik moet even kijken of ik meega. lijkt me wel heel gezellig Lachen

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 21:49

Heel veel succes Kim! Ik ken het gevoel!
Alleen weet ik gewoon dat jij en Lot super gaan en er helemaal klaar voor zijn. Volgens je instructeur ook toch?
En als je al meteen 180 punten haalt, lijkt me toch een beetje raar, dus wees gewoon blij als jullie je best doen, zoals altijd, en geniet van al die bewonderende blikken. Tenslotte zijn jullie een prachtig koppel om naar te kijken. Verbaasd me dus helemaal niet dat er zoveel komen supporten!!!
En Kim... je hebt het echt wel verdiend.
Geniet ze!
Dorine.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 21:58

Kom op he Kim!!! Ik ken dat...ik heb geloof ik iedere k**smoes aangegrepen om toch maar niet te gaan.
Nu ben ik blij dat ik het wel heb gedaan en gemerkt dat we niet bepaald afgaan in het M. Als een keer de kop eraf is durf je wel weer, ik wist gewoon dat als ik nu niet zou gaan, ik nooit meer zou gaan Bloos
Terwijl...waar gaaaaaaat het over...een PROEFJE jongens! Verstandelijk weet je dat je je aanstelt, maar ooooooooow, wat kun je je druk maken om zoiets.
Ik heb nu zelfs enorm veel zin in Almelo..hihi..zul je zien dat we er daar niks van bakken, start ik voorlopig niet meer, grijnz! *LOL*
Zet 'm op, bedenk dat je tevreden kunt zijn als ie braaf is, na die MKZ periode. En laat je supporters lekker peptalken! Die prijzen je bij voorbaat al de hemel in, dus dat is wel weer even goed voor je ego op het moment supreme Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 22:08

Hee Kim, je hetb altijd nog hoge punten gehaald, dus dat zal in de M1 ook wel lukken.
Maar ja, in dit soort gevallen weet ik dat je kunt praten tot je een ons weegt, maar je moet het toch zelf doen.
Succes meid! Je kunt het! Tsjakka!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 09:02

Kom op Kim, zet 'm op. laat zien dat je nog meer waard ben als stalknecht in de MKZ periode *LOL* !!
Heel veel succes!

:evaw:

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 10:37

Kom op Kim, het gaat je vast wel lukken, want Lot heeft jouw toch nooit in de steek gelaten op wedstrijd?? Dan doet ie dat nu ook niet!! Samen redden jullie het wel, laat die jury maar eens wat zien!!!

Succes!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 15:35

Jaaaaaaaaa...en ik mag ook meee..
het is superdesuper en heel tof en leuk en poepig en schattig...

maar ik zeg het lekker niet.. Tong uitsteken

I love to love!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 15:35

pestkop tijd om jou op de kop in de waterbak van het weiland te hangen he????? *LOL* }>

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 15:37

wilona wil je t mij PB'en dna kan ik kim ook lekker pesten en ik zla t er niet vertellen
]ben ook in pest bui.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 15:39

he wilona, pb het mij ook maar even dan. ga ik kim lekker ook nog even pesten gnagna.
anouk woou het niet vertellen Boos!

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 15:41

Oke!! ik ga ze nu wel ff sturen... *LOL* *LOL* *LOL* Tong uitsteken

I love to love!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 15:53

Nou kom op meid je kan het heus wel die M1. Als ik die foto's zie in je profile ziet het er allemaal erg netjes uit. <br>
[img]../upload/363/spandoek.jpg[/img]

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 16:12

Hahahaaa leuk allemaal. Ik ben ook benieuwd wat de verassing is!
Als het nog kan, wil ik ook wel mee naar Kootwijk om je te supporten hoor! Ik wil wel eens zien als Karin echt gaat strippen!
En vertrouw maar op Lot, jullie komen er echt wel doorheen. Het is toch elke keer goed gegaan?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hollie, josien_m_, Leedebee, Lielle, Macs, Marije112, Pellelilly, Poety, rien10, sterregoud, tienus63, xRaisin, xxPaige en 121 bezoekers