Bezoekje aan begaafde vrouw bevestigt goede nieuws

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Bezoekje aan begaafde vrouw bevestigt goede nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 12:35

Gisteren was de dierenarts voor controle geweest bij Laiser (zie [VvdD] Eindelijk goed nieuws van de dierenarts ) en vandaag had ik een afspraak bij een homeopate die ook paranormale gaven heeft. Zij heeft al vaker dingen van laiser gevoeld en alles was ook zoals zij het vertelde.

Zij vertelde dat de blessure in zijn schouders helemaal was hersteld en in zijn achterbeen was ook alles goed, daar had wel een lichte blessure gezeten, maar die is goed hersteld. (Mooi nu heb ik dus van een dierenarts en van haar de bevestiging dat het goed is met Laiser!)

Ook vertelde ze dat Laiser zoveel verbeterd was in zijn geheel, niet alleen lichamelijk maar ook in zijn koppie. Hij is niet meer zo'n klein jochie, maar begint nu een echte "man" te worden. Hij is een stuk volwassener geworden en een stuk zelfverzekerder, hij is trotser geworden en straalt dat ook uit. Ze vroeg nu zelfs of ik hem nu wel of niet had laten castreren, want hij was echt een man aan het worden. En niet meer dat schuchtere mannetje die niet wist dat hij van het mannelijke geslacht was.
Hij geniet van zijn leventje en de aandacht die hij van mij krijgt. (Hij is Lovers Lovers Lovers met zijn baasje Kusje )

Tijdens buitenrijden ziet hij heel veel. Maar veel dingen verrassen hem ook nog en dan staat hij stil. Dat moet ik dan toelaten, op die manier neemt hij de omgeving in zich op en kan hij weer verder zodra hij weet wat het is. Toen ik vertelde dat hij nu steeds vaker op onderzoek uit wil gaan en daar desnoods de straat voor over moet (mits er een ander paard bij is natuurlijk, want alleen is het wel wat eng) Moest ze lachen, ja dat is zijn naïeviteit, hij heeft dan niet eens in de gaten dat hij op moet letten op eventuele andere dingen zoals verkeer.

De vrouw straalde helemaal toen ze over Laiser vertelde. Toen ik weg ging zei ze nog eens hoe blij ze was met mijn paard. Het is zo'n heerlijk gelukkig paard.
En dat is het ook Laiser is een geweldig paard en ik ben blij dat we nu eindelijk weer eens lekker aan de slag kunnen. (Natuurlijk wel langzaam aan, maar het kan weer *LOL* )


Nog een grappig verhaaltje:
Michel gelooft nooit zo heel veel van dit soort gaven, maar hij stond nu toch versteld. Joke, zo heet de vrouw, vroeg of hij nu op zakenreis in Duitsland was. Ik vertelde dat hij op het moment in Parijs zat. Nou zei ze dan moet hij binnenkort naar Duitsland.
Nu had ik net Michel aan de telefoon, hij komt eerder naar huis, zijn werk in Parijs is al klaar. En vertelde ik hem dat Joke zei, dat hij inderdaad binnenkort naar Duitsland moest. Hij was wel eventjes verbaasd dat zij mij dat kon vertellen, zonder dat ik het al van hem had gehoord. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Mickey op 27-09-02 12:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:36

Gaaf zeg dat iemand dat kan voelen.
Ik zou dat ook weleens met Omar willen weten.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:40

Ik vind dat om heel eerlijk te zijn een beetje nonsens, geloof daar absoluut niet in.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:43

Ik heb er ook twijfelachtige gevoelens bij Jurga, maar daarom zou ik het nog weleens willen meemaken. Ik kan me er zelf namelijk absoluut niets bij voorstellen. Maar als je nou de berichtjes van Dorine leest. Heb jij dan niet zoiets van 'zou het dan toch kunnen'?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 12:46

Jurga schreef:
Ik vind dat om heel eerlijk te zijn een beetje nonsens, geloof daar absoluut niet in.

Klopt zo dacht ik er eerder ook wel over, maar lees het verhaaltje over Michel er nog maar eens bij.
Er blijft toch voor mij nog een hoop tussen hetgeen wij weten en wat er nog meer is alleen niet tastbaar.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:49

Ik geloof wel dat mensen soms dingen kunnen aanvoelen van mensen die ze kennen, maar zomaar iets uit de lucht gegrepen, nee hoor, daar ben ik veel te nuchter voor.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:51

Ik geloof er ook in hoor. Soms vind ik het wel 'eng' dat er meer is. Eerst geloofde ik er ook totaal niet in (ben heel nuchter), maar ik het met eigen ogen dingen gezien... Tja, dan moet je er wel in geloven!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:19

Ik geloof er zeer zeker in. Er is meer tussen hemel en aarde dan wij met ons verstand kunnen behappen. Net als Dorine heb ik zelf ook af en toe een soort voorgevoel bij bepaalde dingen. Soms leuke dingen, soms dingen waar je even van schrikt. Ik geloof zelfs dat iedereen die gave heeft, de een wat meer dan de ander. Het ligt er ook aan of je bereid bent deze gave verder te ontwikkelen.

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:46

Ik geloof hier ook wel in. Ik had zelf van de week dat ik toen ik naar mijn werk reed 's morgens, zat te denken aan hoe Sheril eruit zag toen ze in de sloot was gekomen in mei. Ik kon onderweg bijna langs haar stal, de Rijn en een paar bomen zitten er tussen. Wordt ik later die ochten gebeld door de stalhouder, dat ze in de sloot gezeten heeft. Het is heel waarschijnlijk dat ze er rond die tijd dat ik langs kwam ook al in zat. Als ik nog een keer zoiets heb draai ik dus gewoon om!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 13:38

Ik geloof echt he-le-maal niet in paranormale gaven. dat verhaaltje wat ze jou verteld kan ze mijn inziens over elk paard wel vertellen. 'Tuurlijk, elk paard ziet veel tijdens een buitenrit en als je stil gaat staan neemt hij het in zich op, dat doen alle paarden. Als ze zo paranormaal begaafd was had ze ook kunnen 'voelen' dat Laiser gecastreerd is en had ze het niet hoeven vragen. Ze kan makkelijk zeggen dat een paard gelukkig is bij jou (niet dat het niet zo is) maar ze zegt het tegenovergestelde als zij de stal inkomt en hij staat met zijn oren naar achteren. Niks paranormaals aan.
Ik vind het een beetje kinderpraat eerlijk gezegd. Ze kijkt gewoon naar zijn gedrag, meer niet. Misschien ben ik te nuchter voor dit soort dingen maar naar mijn idee zit het gewoon tussen de oren!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 17:40

Jessica schreef:
Ik vind het een beetje kinderpraat eerlijk gezegd. Ze kijkt gewoon naar zijn gedrag, meer niet. Misschien ben ik te nuchter voor dit soort dingen maar naar mijn idee zit het gewoon tussen de oren!

Kijken naar gedrag van een paard lijkt me een beetje moeilijk als je alleen maar een foto in je handen hebt. Schijnheilig

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 19:12

Ik ben er van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde. Ik stond altijd sceptisch tegenover dat soort dingen, maar ik heb hele aparte ervaringen gehad dat ik er gewoon niet omheen kan.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 23:32

Oh..ok...Dan van een foto, maakt niet uit, maar dan nog ben ik er 'heilig' van overtuigd dat het allemaal onzin is.