Eindelijk goed nieuws van de dierenarts

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Eindelijk goed nieuws van de dierenarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-02 23:10

Eindelijk goed nieuws van de dierenarts...
Vandaag kwam de dierenarts voor controle bij Laiser ivm een schouderblessure. Hij heeft vier weken mediactie gehad.
Hij is nu een week van de medicatie af en het blijft goed gaan met hem
Maar ik maakte me nog wel zorgen om zijn achterbeen wat ineens de laatste week van de medicatie flink onregelmatig werd. Maar dat is sinds een paar dagen ook weer een stuk beter!
Alleen dacht ik gisteren toch weer iets te zien, dus baalde ik eigenlijk wel.

Maar vandaag kwam dus de dierenarts. We hadden afgesproken tussen vier en zes uur. Dus nadat ik de leerlingen naar huis had gestuurd , ben ik meteen naar stal gescheurd in mijn groene scheurmonster (die is gelukkig niet bang van die witte voetenvretertjes en haaien die onder het wegdek verstopt zitten Knipoog ).
Eenmaal op stal heb ik Laiser een flinke poetsbeurt gegeven en ben ik zijn manen weer eens gaan kortwieken. Toen ik daarmee klaar was kwam de dierenarts en ben ik Laiser dus gaan zadelen. De dierenarts wilde hem immers onder het zadel zien.
Ik moest eerst gewoon wat stappen en daarna op beide handen draven. En ik was heel beniewd wat de dierenarts zou zeggen. Zijn schouder was wel goed naar mij idee, maar over zijn achterbeen twijfelde ik nog.
Maar de dierenarts had goed nieuws. Zijn schouder was inderdaad heel goed, daar was niets meer aan te zien. En achter zag de dierenarts ook niets bijzinders. Ik hoef me geen zorgen te maken. Cool
Ik moet nu gewoon alles weer opgaan bouwen en hem goed in training houden en dan lekker gaan trainen voor de wedstrijd in begin november zodat we dan goed kunnen starten.
Er is nu echt een ontzettende last van mijn schouders aan het vallen. Na 5 maanden is zijn blessure dan toch eindelijk hersteld Cool .
Ik ben echt ontzettend blij . Morgen ben ik vrij en mijn weekend kan dus niet meer stuk!!!
Laatst bijgewerkt door Mickey op 26-09-02 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 23:14

Wow meis, super voor je! Ik ga echt duimen dat je hem nu weer zonder narigheid op kunt gaan pakken in je training.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 23:17

He wat een geweldig nieuws zeg! Super! Ja als je al zolang aan het tobben bent zie je het vaak zelf niet meer, een frisse blik is altijd goed. Zal voor je duimen!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 23:28

Joepie, dat is echt goed nieuws!!! Cool

En nou maar hopen dat de hele kwakkelzooi nu echt voorbij is, en dat jullie er weer volop tegenaan kunnen!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 08:15

Ik hoop ook dat het nu allemaal voorbij is voor jullie beiden en dat jullie weer lekker samen kunnen gaan rijden. Geef je reus maar een flinke knuffel van me Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 08:49

Dat is goed nieuws... zo langzaam kun je de zorgen van je af laten glijden en weer gaan genieten van onbezorgde tijden... Haha!
(sinterklaas komt binnenkort weer, even mijn rijm oefenen Knipoog )
Geef Lais maar een krauwtje op zijn favoriet kriebelplekje van mij Lachen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 09:38

Vijf maanden is lang.... ik hoop dat je nu voorlopig van de ellende af bent en lekker met Laiser aan de gang kunt gaan!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 09:48

hartstikke goed!!
gefeliciteerd
en een heel fijn weekend!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 12:37


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 22:42

Super nieuws !
Geweldig dat alle ellende nu eindelijk achter de rug lijkt te zijn !!!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 09:04

Super!! Nu weer lekker gaan opbouwen met Laiser, wat moet jij blij zijn!