ons waterbed wordt NU geplaatst!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

ons waterbed wordt NU geplaatst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 06:29

Hoera, na 4 weken wachten is hij er eindelijk: Ons waterbedje!! *LOL*

De waterbeddenmeneer is NU bezig met het plaatsen ervan.
Hij was er al om kwart voor 7 Verward , beetje heel erg vroeg, ik was net de slaap aan mijn ogen aan het wrijven.
De ombouw staat nu en dadelijk gaan de matrassen erin. De monteur is snel, zeg! Haha! Haha!

Hij zou hem vullen met warm water, zodat we vanavond al lekker in ons nieuwe bedje kunnnen papen!!!

Toos paardloos


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 07:36

Ha... ben benieuwd wat je er van vindt Lachen ! Wij hebben sinds 3 weken een waterbed (en ja... het opzetten en vullen gaat idd hardstikke snel Knipoog !)
Wij hadden het bed op 28 C ingesteld, maar dat heb ik inmiddels al op 30 C staan, mijn man vind 28 C tot-nu-toe nog prima.
Is jullie bed erg gestabiliseerd? Ik weet niet hoe het bij jullie allemaal heet, maar hier begint het met free flow (niet gestabiliseerd), dan F 2, F 3, F 5 en tot slot F 8 (dat ligt dan bijna als een normale matras).
Mijn vriendin werkt in een waterbedden-studio en via haar konden we (relatief Schijnheilig ) goedkoop aan het waterbed komen Lachen ! Ons bed is 2.20 x 2.40 groot en wij hebben een F 2.

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 07:47

Ik ben ook heel benieuwd. Het installatiemannetje is al weer weg, om half 9 was hij al klaar. Bloos Die heeft zijn geld zo 's morgens vroeg snel verdiend, zeg
Onze matrassen zijn allebei F8, omdat ik veel op mijn buik lig. Vanmiddag ga ik even proefliggen. Dromen Dromen
Het enige is nu dat we nog geen gordijnen op de slaapkamer hebben, dus vanavond ga ik met doeken aan de gang.

Toos paardloos

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 09:41

Dus, dan is het vanaf nu af aan wel mooi gebeurd met de naaldhakken aan in bed!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 10:40

Ja, nu alleen nog maar met slofjes aan...
Dit ligt echt erg lekker. En mooi dat 'ie is, ik ben de hele tijd nu in de slaapkamer aan het prutsen, stofzuigen, plantjes neerzetten en ga zo maar door!!

Toos paardloos


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 11:13

Lekkerrr. Die van ons komt volgende week. Een F3 geloof ik en lekker breed ook Dromen

Niets zo charmant als een paard in her land.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 11:17

Natascha schreef:
Lekkerrr. Die van ons komt volgende week. Een F3 geloof ik en lekker breed ook Dromen


ons bed is 180x220m. en dat tegenover een bedje wat we eerst hadden (3 jaar lang) van 140x220... Dit wordt echt genieten!!!

Toos paardloos

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:15

De F 3 vond ik persoonlijk ook erg lekker liggen, maar het bed wat we dus echt voor een fantastische prijs konden krijgen, was een F 2. Mijn vriendin zei toen ook al, dat als je tussen 2 bedden ging kiezen, je altijd de minst gestabiliseerde moest nemen. Ik moet zeggen: ik lig heerlijk op mijn F 2tje Haha! ! Imker, ik ken dat hoor, ik ga soms ook even een half uurtje op m´n bed, lekker met een boekje liggen Knipoog .
(Mijn vriendin slaapt zelf sinds afgelopen week op een F 5 Lachen , was wel lachen, gesprek tussen ons in de supermarkt:
Zij: En lukt het allemaal op je F 2??
Ik: fantiasties ! En jij, tevreden met je F 5?
Zij: kan niet beter Lachen !
Ik: Alles al uitgeprobeerd op je F 5 Haha! ??
Zij: Lukt allemaal uitstekent, ben jij in dat opzicht ook gelukkig met je F 2??
Ik: Heb niets te klagen Pling !!

Je zag die mensen kijken Verward Ehhh... F 2??? F 5??? Humor Haha! !)

Ik wens jou en Natascha natuurlijk ook! Veel plezier met je waterbed en heerlijk uitgerust weer opstaan Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-02 10:43

Hihi, aan uittesten zijn we gister niet toegekomen.... Bloos Haha!
We waren echt helemaal kapot en meteen een poging tot slapen gedaan.
Poging is slechts gedeeltelijk gelukt, omdat het veeeels te warm in bed was... Pffft, op 27 graden en ik kookte bijna mijn bedje uit!! Slapen
Ik moet toch even vragen of jullie ook "aanpassingsproblemen" hadden in het begin, was het wennen om op een waterbed te slapen?
De eerste 5 minuten was ik hartstikke duizelig, maar daarna ging het wel. De verwarming heb ik vanmorgen op 25 gezet, hopelijk scheelt dat weer vanavond.

Ik heb nog steeds vreselijke slaap... Gaaaap Gaaaap

Toos paardloos

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 13:27

imker schreef:

Ik moet toch even vragen of jullie ook "aanpassingsproblemen" hadden in het begin, was het wennen om op een waterbed te slapen?


Ja, in het begin was het behoorlijk wennen om de juiste temperatuur ingesteld te krijgen en de juiste hoeveelheid water. We kwamen erachter dat een liter water het verschil kan uitmaken tussen (te) zacht liggen en net goed. Ik ben zelf een echte koukleum en mijn vriend is wat warmbloediger aangelegd. Gelukkig hebben we 2 verschillende matrassen en kan hij zelf de temperatuur regelen. Staat dus een paar graden lager dan die van mij.
Veel slaap-comfort toegewenst!

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 19:17

Wat Sylvia schrijft, klopt idd! Ik heb mijn bed nu lekker "opgestookt" tot 30 C (ik slaap wel altijd met het raam open!), mijn man vind 28 C nog steeds prima (zo was ons bed ingesteld, de eerste dag). Ook vond ik dat er in mijn bed iets te weing water zat, heb er van de week 2 liter bijgedaan. In het begin is het even wennen, maar dan.... Dromen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 23:01

En... al gewend na een "weekje waterbed" Lachen ??? Zijn jullie er blij mee, of verlang je weer naar je "oude" bedje???

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 08:41

Waterbed....tja, wat heb ik lang moeten wennen. Ik bleef maar roepen dat ik spijt had etc. Maar feit was dat ik minder rugpijn had, wat toch ook wel lekker was. Tot we op vakantie gingen en we van die ongelooflijk slechte bedden hadden. Vanaf het moment dat we weer thuis waren was ik zwaar verliefd op m'n waterbedje!!!! Nu vind ik het heerlijk!!!! Maar ik heb echt wel iets van een half jaar moeten wennen. Ook richard en ik hebben 2 aparte matrassen, ik ben ook zo iemand die hem zo'n graad of 2 hoger heeft staan. Nu op 29, in de winter gaat hij echt wel naar 30 graden. Pas op dat je hem niet te koud gaat zetten, want dan word je als een plank wakker Haha!
En inderdaad, de hoeveelheid water is ook ff proberen. Erbij, er weer uit. maar nu heb ik het gevonden en ik slaap als een ruwe zeebonk.... Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 09:01

Mijn ouders hebben ook 10 jaar een waterbed gehad. Is hun prima bevallen alleen als je ouder word dan krijg je meer moeite om uit een waterbed te komen en me vader kreeg er rugklachten van. Mijn vader die moet ook altijd heel vaak naar de W.C 's nachts en telkens als die uit dat bed ging stappen werd me moeder wakker ervan want dat heb je gewoon met een waterbed. Maar na 10 jaar was het waterbed van me ouders aan z'n eind dus hebben ze een nieuwe bed gekocht, geen waterbed. Maar ze zieden wel dat ze nooit meer een waterbed zouden nemen maarja iedereen is anders he.

Veel plezier met je nieuwe bed!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Amazonbot, Anoukjuuuhh, ComscoreBot, Danielleeee_, Dennenboom, Drico, Elegance_, F_Orumster, fierefluiter, fro, Gittta, GoogleAdsense, haffjechip, IASCrawler, nicole_floor, Relaxed, VivianHesen, wemkelover, Zebrastreep, Zick_Zack en 65 bezoekers