Hoe bedoel je blonde fout van de gemeente!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Hoe bedoel je blonde fout van de gemeente!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 09:30

In april hebben mijn vriend en ik een autoöngeluk gehad zoals veel van jullie weten. Daarbij is dus ook een lantaarnpaal beschadigt geraakt, ik krijg nu al vanaf juli rekeningen van de gemeente omdat ik met MIJN auto dat ongeluk heb veroorzaakt. Ten eerste was ik toen 17 en had geen rijbewijs en al helemaal geen auto, en ten 2e is het overduidelijk dat mijn vriend gereden heeft. Dromen

Ik dacht dus: laat ik even bellen naar de gemeente zodat zij ook op de hoogte zijn. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, degene die ik moest hebben was er niet, dan weer in bespreking, dan moest ik een week later maar weer terugbellen. Ik heb het er nu dus maar bij laten zitten en heb nu de 3e aanmaning gehad, ik laat het nu gewoon voor de rechter komen als ze het zo willen vind ik het prima. Ik win het toch wel }> , ik heb er genoeg aan gedaan om ze in te lichten over hun fout en het verhaal wel 10 keer uitgelegd.

Ik kan er gewoon niet over uit wat voor een domme fout dit is!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 09:34

Ja zo dom kunnen ze soms zijn ja! echt ongeloofelijk! Net zoals ik gisteren maar is ging bellen naar t uitzendburo,waarom ik nog geen brief gehad had??want die kreeg ik normaal een paar dagen later al...
Was die muts me vergeten in de computer te zetten!!:? ik zit nu ondertussen al 3 wk bijna met een gebroken arm!sommige mensen!hahha

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 09:48

Heb je namen opgeschreven Flair van de mensen die je WEL hebt kunnen bereiken? Dan kun je tenminste aantonen dat je je best hebt gedaan om hem te bereiken. Heb je een telefoonnr. achtergelaten zodat die dombo JOU kan bereiken?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 09:53

Pff nee hoor, die namen weet ik allemaal niet meer. Ik heb aangeboden om mijn telefoonnr. te geven zodat diegene mij terug kon bellen maar toen werd me gezegd dat ik beter zelf later terug kon bellen.

Maar aan de andere kant had ik niet eens hoeven bellen, het is hun domme fout. Plus dat ze de rekeningen naar het verkeerde adres zonden, nl die van mijn moeder terwijl ik bij mijn vriend woon. Voor hetzelfde geld heb ik geen contact meer met mijn moeder en werden de rekeningen nooit geopend.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 09:55

De sukkels. Ze zullen wel geld nodig hebben en dan proberen ze maar wat. Ik denk echter niet dat ze jou iets kunnen maken.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 10:01

Ik weet het wel zeker, al mijn gegevens hebben ze bij de gemeente. Zal er na zoveel rekeningen verstuurd te hebben die niet betaald zijn nou geen lichtje zijn gaan branden?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 10:03

Lichtjes die er niet zijn, kunnen ook niet gaan branden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 10:11

Wat een eigenaardige gang van zaken zeg Lachen, ik ben benieuwd hoe dat afloopt. Het kan best nog grappig uitpakken en dan heb je een leuk item voor een programma als 'Ook dat nog', word je er nog beroemd mee ook Haha!.