Update paarden na de paranormaal man:)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Update paarden na de paranormaal man:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-02 16:44

In Juni vertelde ik dat we bij iemand waren geweest die naast het kraken van paarden ook paranormale gave had en zo kon zien wat er mis was met het paard nog voor ie kon voelen wat er mis zat.

Inmiddels zijn we bijna 4 maanden verder.
Lodewijk gaat nog steeds goed en ook Graaf waar we 2 jaar me hebben zitten dokteren gaat het nog steeds super.
Hij is nog steeds niet meer kreupel geweest en het gaat zelfs zo goed dat Marije hem ook mee neemt naar Paard&Koets.
Zo gek he maar we zijn heeel blij.
Helaas kon hij niets meer doen voor ons veulentje dus das afwachten tot die weggaat.
De 'gewone' paardenveearts had al gezegd dat het niets meer zou worden en hij ging daar in mee.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 17:58

Echt jammer van het veulentje vind ik het, want ik vind het veulentje er erg mooi uitzien.

Wel toppie dat het nu zo goed gaat met Lodewijk en Graaf! Hopen dat het voor eeuwig zo goed blijft gaan Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 18:16

vind t echt zo snielig voor Arjan... maarja hij heeft er pijn aan en misschien is het zo wel het beste. Laten we t hopen.
Wel super dat t nog steeds zo goed gaat met graaf en lottie, hopelijk blijft dat zo!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 18:48

Word toch wel steeds nieuwsgieriger naar die man, ik hoor veel positieve verhalen over hem.
Kim zou je me zijn tel.nr. kunnen PBen.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 20:03

Jammer dat ie niks voor het veulentje kan doen!
Maar wel toppie dat het met Lodewijk en Graaf. Wel gaaf dat zo`n man zoveel kan hè?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 21:43

Wel gaaf van Lot en Graaf
Maar wat heeft arjan dan? (die met 't hoevekrabbertje op zijn hoofd toch?)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 22:13

Sneue Arjan. Maar het is wel beter zo, anders wordt het toch ook niets met dat kleine ding.

Maar ik ben ook onder de indruk van die man. Heb ik hem alleen nog maar aan de telefoon gehad, voor nog geen 5 minuten!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 22:18

Leuk he?Dieren kunnen niet doen alsof!Het is toch een teken dat een paranormaal genezer (als hij of zij goed is)kan helpen.Het is jammer dat er zo weinig gebruik van word gemaakt bij dieren.Vooral paarden schijnen er erg gevoelig voor te zijn.Ben ik erg lastig als ik je vraag om mij ook zijn telefoonnummer te pb en

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 10:21

Bijzondere ervaring lijkt me zoiets. Gelukkig dat hij ook wat voor Graaf heeft kunnen doen, want dat werd toch ook sneu... Maar wat is er aan de hand met Arjan??? Heb ik wat gemist?

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 10:59

Volgende week donderdag komt hij bij mijn paarden. Ik ben benieuwd wat hij zegt. Wel fijn dat het zo goed gaat met de paarden. Jammer van Arjan.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 12:24

Arjan heeft een losse knieschijf.
De banden die de knie op de plek houden zijn te lang.
Met een operatie is er wat aan te doen maar meer als grasmaaier kun je niet van hem verwachten.
Als het nou een merrie was geweest had je 'm kunnen houden voor de fok maar het is een hengstveulen.
Ik weet dat veel mensen het zielig en hard vinden maar wij fokken geen grasmaaiers, of goede fokmerrie's /dekhengsten of leuke paarden om te verkopen.
Stel dat hij 25 jaar oud wordt al die tijd eet hij gewoon door op de plek waar ook een goede merrie had kunnen lopen.
Het is een leuk paardje maar helaas.
Deze man vond trouwens niet dat het ergste in de knie zat maar dat het vanuit de heup kwamelka 2/3 maanden kraken om 'm pijnvrij te houden de rest van z'n leven Scheve mond

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:28

Zo da's niet niks nee. Maar ook ik vind het erg leuk om te horen dat er zoveel mensen hier de alternatieve geneeswijze niet de rug toekeren!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 14:02

Jeetje zeg, zonde van dat veulen, zag er toch niet verkeerd uit op de foto's die ik van hem gezien heb. Maar ja, je hebt nou eenmaal niet alles in de hand. Triest hoor, zo jong.... sterkte ermee!