Nu al een snertdag...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Nu al een snertdag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-02 13:19

Ik heb een baaldag. Ik zit alleen op kantoor en ben vrij frusty aan het raken.

Een vroegere klant van ons heeft nu ontdekt dat hij onze produkten ook wel kan namaken en verkopen. Produkten die wij bedacht ontwikkeld en op de markt gebracht hebben, die ik toendestijds ook nog bij de fiscus heb laten afstempelen en waarvan veel geregistreerd is. Aanpakken dus, dit is diefstal. Ik de juridische bellen bij de accountant, geeft die me weinig kans op verhaal, want geen octrooi destijds aangevraagd (ja, weet je wat dat kost?!)

Verder een prijslijst van een concurrent onder ogen gekregen, die schiet dus onder onze prijzen door. Niet omdat wij zo duur zijn, maar omdat hij een persoonlijke vete heeft met een man bij ons op de produktie, die hij dus graag werkloos wil zien, maar die voor ons wel een hele goede is. Dus duikt hij in prijs, en staat hij tegen kostprijs de markt te verzieken. tuurlijk, zoiets houdt niemand lang vol en dus hij ook niet, maar vandaag vind ik het vervelend.

straks komt de bankdirecteur nog langs, omdat ik van filiaal ga wijzigen en hij wil graag weten waarom. Zal ik hem ook haarfijn gaan uitleggen. wat dat aangaat is mijn stemming vooral "leuk voor hem".. }>

Nou, en mijn haar zit slecht.
Weeehhhhh, wat een rotdag. Ik wil naar huis! Lips are sealed

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-02 14:09

Omdat ik toch al een snertdag heb, haal ik nu lekker mijn eigen topic gewoon naar boven...lekker puh.
Bankdirecteur is net geweest, en ik heb me gedragen. Mijn reden is helder, en voor hem niets aan te doen. Zo zag hij dat gelukkig nu ook, en ik ga mijn zin krijgen.
Ik voel me alweer wat beter.
Heb ook mijn haar weer eens gekomt. Het zit dan wel slecht, maar in ieder geval dan verzorgd slecht...
Ga nu zien of ik een baalmiddag voor mezelf kan regelen...
Het is tijd voor nieuwe schoenen

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:29

Ja ga jij jezelf maar even lekker verwennen Dees, heb je ook wel even nodig zo te zien. En schiet dan ook gelijk even bij de kapper binnen Haha!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:30

gewoon naar de sgopping center gaan en je daar dan uitleven zal je goed doen Haha!

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 16:07

En het weer zit ook nog eens tegen... Bleh! ik snap precies wat je bedoelt. Sterkte vandaag... (en geef nou niet teveel geld uit, daar krijg je weer spijt van!)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 17:16

Volgens mij heb je echt nieuwe schoenen nodig Haha!
Is het nog gelukt met je vrije middag? Ik hoop dat je avond in ieder geval beter geslaagd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 19:16

Behalve schoenen zou ik ook nog een dikke reep chocola kopen of en grote zak M&M, helpt gegarandeerd tegen elke baaldag.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 19:22

ja doe maar lekker alles wat je normaal gesproken niet
zou doen Schijnheilig
Leef je maar uit Haha!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 19:53

Gewoon doen wat je leuk vind.. Overigens is donderdag in Finland ALTIJD snertdag Vork In de kantine staat er dan altijd erwtensoep op het menu Knipoog

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 20:19

he Dees lekker een baaldag .
Doe maar lekker alles van God verboden heeft.
Knap je meestal van op (of een zak drop)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 21:50

Wat maakt die man dan na?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132037
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 21:59

Dees, dit klinkt echt als een ontzettende shopdag !
Hopelijk heb je nog wat kunnen regelen, een middagje stadten wil weleens wonderen doen.
Jezelf eens lekker verwennen met nieuwe schoenen, en misschien vind je er nog wel iets leuks (of lekkers Vork ) bij Haha!
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen !