Le Brick

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Le Brick

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 18:35

In het nieuwe krantje van de paardendrogist staat een soort heel stak geperst mini hooibaaltje met het formaat van een brood.
Een paard zou er even lang mee doen als 1á2 plakken hooi.
Omdat m´n paarden nogal gauw dik worden en het ook de nodige opslagruimte scheelt ben ik benieuwd of iemand hier al ervaring mee heeft.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-09-02 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 18:54

Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt mij een dure oplossing.

Een gemiddelde hooibaal kost 2,50 euro en daar haal je tussen de 8 en 10 plakken uit. Dat is dus (uitgaande van 8 plakken per baal) 0.31 euro per plak. Deze broodjes kosten( bij een afname van 600 stuks) 1,36 per stuk en zijn gelijk aan 1 a 2 plakken per stuk.
Ook denk ik, als je 1 plak hooi neer legt en je legt er zo'n brood naast dan scheelt dat niet heel veel in ruimte.

Het is wel praktisch, geen rotzooi van los hooi enzo maar het lijkt mij een kostbare grap.
Sigaar

pmarena

Berichten: 48100
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 19:47

Ik heb er voor de grap eens 1 meebesteld , bij de enige bestelling die ik tot nu toe bij de Paardedrogist gedaan heb Haha!

Rena vond het geperste blokje lekker , zag er ook voedzaam uit.
Was wel heel snel op , een paar minuten-kwestie , en dan is de mijne nog een rustige eter.....

Ik vind het dus qua tijd die ze er mee bezig zijn geen goede vervanging voor hooi , ze knagen dit zo weg terwijl ze met hooi veel meer aan het plukken en kauwen zijn.

Althans dit is mijn geringe ervaring met Rena & Le Brick Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 19:52

vera schreef:
Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt mij een dure oplossing.

Een gemiddelde hooibaal kost 2,50 euro en daar haal je tussen de 8 en 10 plakken uit. Dat is dus (uitgaande van 8 plakken per baal) 0.31 euro per plak. Deze broodjes kosten( bij een afname van 600 stuks) 1,36 per stuk en zijn gelijk aan 1 a 2 plakken per stuk.
Ook denk ik, als je 1 plak hooi neer legt en je legt er zo'n brood naast dan scheelt dat niet heel veel in ruimte.

Het is wel praktisch, geen rotzooi van los hooi enzo maar het lijkt mij een kostbare grap.
Sigaar


Bloos zo had ik het nog niet uitgerekend, idd erg duur.