Voor wie heb jij bewondering op Bokt?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Voor wie heb jij bewondering op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 04:07

Ik ben dus al een aardig tijdje op Bokt en heb dus inmiddels al veel mensen ontmoet. Ik heb ook aardig veel geleerd. Toch heb ik zo mijn mensen waar ik tegenop kijk. Zo heb ik Carola die ik in het begin toch echt niet mocht! Het leek also ze altijd kritiek had op mijn berichtjes maar bij nader inzien had ze toch altijd gelijk in wat ze zei. Of zo ook Laura, die nogal volgens mij inzien crue kan overkomen Knipoog Na een tijdje wende ik daaraan en vervolgens leerde ik weer een hele hoop van haar. Ja, deze twee zijn toch echt diegene waar ik tegenop kijk! Haha!
Hebben jullie nu ook mensen hier op Bokt waarvan je zegt, " Ja, dit is nu iemand waar ik toch helemaal tegenop kijk!"
Laatst bijgewerkt door DiamondCheckers op 26-09-02 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 04:33

Ik kijk tegen niemand op, niet zolang ik ze niet in het echt ontmoet heb. Wel heb ik m`n mening over verschilldende bokkers aangepast (positief en negatief Haha! ). Het is natuurlijk moeilijk om een oordeel over iemand te vellen terwijl je die persoon alleen maar via i-net kent, maar onbewust doe je dat toch een beetje. Zo heb ik bv. bij rijtechnisch dat ik bij bepaalde bokkers hun goedbedoelde raad met een korreltje zand neem. Die komen dan bv. op mij over als leken die doen alsof ze alles weten maar geen idee hebben waar ze over praten. Kan het natuurlijk fout hebben want mischien zijn die personen gewoon niet goed in het verwoorden van hun raad Haha!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 06:32

Nou ik kijk dus ook tegen verschillende mensen op maar ik zal maar geen namen noemen want ik wil het wel gezellig houden hier

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 06:43

Niemand. Ik ken ze niet en kijk dus nergens tegenop. In het dagelijks leven doe ik het ook niet. Ik ben gewoon 'blijf-maar-met-beide-benen-op-de-grond-type' Als je iets wilt bereiken, dan moet je er maar voor werken. Je hoeft niet tegen een ander op te kijken, waar een wil is is een weg. Sommigen hebben meer geluk en meer kansen, anderen minder, maar dat maakt mij niet uit.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 06:49

wat is tegen iemand opkijken?
Er zijn mensen waar ik bewondering voor heb, en er zijn mensen die ik dankbaar ben.....

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: Tegen wie kijk jij op op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 07:32

DiamondCheckers schreef:
, " Ja, dit is nu iemand waar ik toch helemaal tegenop kijk!"


Verward nee sorry................
iedereen is ook maar een mens hoor, wat je ook goed of fout doet!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 07:32

Ik kijk tegen niemand op en ik zou ook niet willen dat mensen tegen mij opkeken. Voel ik me erg ongemakkelijk bij. Ik kan dan (in iemands ogen) misschien iets wat een ander minder goed kan, maar zelf heb ik ook weer bewondering voor dingen die anderen kunnen, of hebben bereikt. Ieder mens is uniek, en van 'op een voetstuk plaatsen' wordt niemand wijzer. Maar dat is mijn bescheiden mening. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 08:17

iedereen is gelijk natuurlijk, maar als je kijkt, naar wie hier veel "vak"kennis heeft, en meestal toch wel heel vaak gelijk heeft enzo...
dan denk ik dat Margreet toch wel hoog aan het lijstje staat!

Maar opkijken? nee...
denk dat je eerst iemand echt zult moeten kennen...
Maar toch, iedereen is en blijft gelijk!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 08:20

Ik ben bang dat de meesten wel tegen mij moeten opkijken, al zullen er wel meer 2 meter bokters zijn. Tong uitsteken

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 08:21

nee hoor, er zijn wel namen waarvan ik dingen gewoon niet lees en ook niet op in ga
en ik weet onderhand wel van wie ik wel en van wie ik niet op aan kan.
maar ik kijk absoluut niet tegen iemand op, maar heb zoals stef zegt voor sommige wel bewondering

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 09:24

Het gaat er mij op een internetforum niet zozeer om of iemand inhoudelijk gelijk heeft, maar meer de manier waarop diegene het weet te brengen, op een betweterige en arrogante manier of op een behulpzame manier. Je kunt nog wel honderdduizend keer inhoudelijk gelijk hebben, maar als dat iedere keer wordt gebracht als 'zie je nou wel, ik zei het toch', dan verdien je bij mij echt geen respect.

Echt respect voor mensen ontwikkel ik pas IRL. De een weet het nou eenmaal beter onder woorden te brengen dan de ander, en vooral via internet kan dat een heel vertekend beeld geven (zowel positief als negatief).

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 09:27

Ik kijk tegen de mensen op die echt super veel van paarden enzo weten, dan denk ik echt van zo wat weet jij veel!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 09:55

Ik kijk ook tegen niemand op, maar respect is een ander verhaal.
Op een forum kan iedereen wel van alles blaten ja, maar de theorie is slechts een onderdeel. IRL is met de billen bloot

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:03

Tegen Rommie, ook al komt hij maar tot mijn enkel Haha! Lovers

Nee hoor, ff serieus.. Ik denk niet dat er iemand is waar ik hier tegenop kan kijken.. Ik ken nog helemaal niemand persoonlijk. Ik kan wel een bericht positief of negatief ervaren, dat is het eigenlijk wel.. Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:10

Ik kijk tegen niemand op, ik heb wel bewondering voor bepaalde mensen. Alleen dat hou ik lekker voor mezelf!

28-09-2007
Nothing compares too you...

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:11

Ik ken van dit forum nog geen mensen persoonlijk (tenminste niet via dit forum), van een aantal andere forums heb ik wel mensen leren kennen. En er zijn een aantal waar ik heel veel waardering voor heb gekregen, die ik ontzettend graag mag. Mijn ervaring is dat je mensen op een forum nauwlijks leert kennen, dat gaat al een stuk beter via icq/msn. Maar irl is het vaak toch weer anders. Je zou het niet zeggen maar ik ben irl heel stil en verlegen t.o.v. vreemde mensen, ben echt een kat uit de boom kijk type.

Tegen iemand opkijken doe ik op forums wel eens, kan echt verwonderd kijken soms naar leuke wendingen of scherpe opmerkingen, sommige mensen hebben die gave.

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:17

Oei... ik voel me gevleid DC! Bloos Maar je moet helemaal niet tegen mij opkijken, want ik maak ook fouten! Ik heb ook moeten leren door fouten, en ik maak nog steeds fouten.... (soms zelfs hele domme...)

Tja... verder, ik kijk ook eigenlijk niet tegen iemand op. Er zijn wel mensen waar ik bewondering voor heb, en waar ik dingen sneller van zal aannemen als van anderen. Ook zijn er mensen die ik totaal niet mag hier op bokt. Maar ik denk dat dat heel normaal is. Dat heeft iedereen op bokt, maar ook in het normale leven.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:53

Opmerkingen van sommige mensen gaan het ene oor in en het andere weer uit, die neem ik niet serieus.
Van anderen hangt het helemaal van het onderwerp af of ik er iets mee doe, het verschil tussen kennis en bluf.
Onderbouwing van iets is ook heel belangrijk, ook al ben ik het er misschien niet mee eens, als iemand goed kan verwoorden en onderbouwen neem je diens opmerking toch serieus en ga je het gesprek aan wat vaak heel prettig kan verlopen.
Hoe iemand antwoord geeft op een vraag ofzo doet me nooit zo veel, ik wil een antwoord en ik krijg dat. Of ik er wat mee doe is punt 2. Wil ik geen kritiek of hoe je het ook wil noemen, dan moet ik ook die vraag niet stellen.
En zo kan ik nog wel wat meer gradaties in 'waardering' aanbrengen.
Maar echt opkijken? Nee, dat doe ik niet.
Respect en/of waardering hebben voor, ja, dat heb ik wel voor sommige mensen. Om hun kennis, om hun 'gezelligheid', om hun..., tja, wat eigenlijk, gewoon een 'klik'.

Nulla tenaci invia est via

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:58

Ik kijk ook tegen niemand op hier, er zijn wel mensen wier advies ik van meer waarde acht, gewoon omdat ik het idee heb dat ze weten waar ze het over hebben. Maar voor advies over echte problemen (paarden of anderszins) reken ik toch op het 'echte leven'.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 11:06

ik vind het zonder meer knap als iemand iets goed kan verwoorden. kort, zakelijk, krachtig, goede beargumentatie, eerlijkheid en logica.

dit staat even los van kennis van paarden.

verder ben ik het eens met rom. je kan wel leuk neerzetten wat je allemaal kan, maar in het echt moet het allemaal nog blijken.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 26-09-02 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Amor Vincit Omnia

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 11:08

Bloos Ik ga nog eens buiten mn schoenen lopen Knipoog
Maar inderdaad, ik heb de wijsheid niet in pacht en ben ook maar een simpel zieltje hoor Knipoog Ik probeer als ik iemand advies geef, mijn eigen ervaringen er in te verwerken. Je kan leuk wat informatie opdreunen wat je gelezen kan hebben, maar ik zie best wel wat mensen die imo heel goed vanalles kunnen vertellen maar in praktijk lijkt het nergens naar Haha!

Het leuke van bokt vind ik dat je jouw ervaringen kan delen met anderen, en dat iedereen daar wat van op kan steken! Ik heb aardig wat gehad aan advies van bv Jippie en Lov bijvoorbeeld. Ik vind het wel leuk dat ik reacties van mensen krijg dat ze hun paarden zo aan mij over zouden laten, zonder dat ze me ontmoet hebben. Dan hoop ik dat de indruk die ik maak op dit forum ook zo is irl Lachen

Waar ik niet tegen kan is hoog van de toren af blazen. Ik ben het best wel eens niet helemaal eens met mensen, en soms breng ik dat niet subtiel, maar probeer nooit te vervallen in simpel gescheld enzo.. ik heb wel bewondering voor mensen die dat ook zo kunnen doen en die je nooit op de kast krijgt (want af en toe kan ik me ook niet beheersen hoor Knipoog ) DC, volgende keer als ik in Amerika ben kom ik langs hoor Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 13:36

ik kijk ook tegen niemand op maar er zijn wel een paar mensen waar ik van denk van: hoe krijg je dat nu weer in je hooft? eerst denk ik dat ze gewoon puur blonde zijn zoals iemand die ik ken *ahum* en dan lees ik het nog een keer en dan zie ik wat er wordt bedoelt Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 13:48

Ik heb dus mijn topic gewijzigd. Ik denk dat het meer zo was bedoeld dat ik bewondering heb voor Carola en Laura. Was gisteren al 24 uur wakker en was een beetje in de war denk ik! Maar goed, ik heb het dus aangepast en zodoende kunnen we weer verder met het topic.

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:38

Ik heb vooral bewondering voor BartVB...
Al dat gezeur over paarden door diverse jonge en belegen digibeetjes...die als hun fotootje het weer niet doet meteen die arme jongen weer pb-en....
En dat houdt Bart dus al een dikke anderhalfjaar vol. Petje af.

Oja, en ik heb bewondering voor een ieder die in staat is om een foto te uploaden...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:39

Ik heb bewondering voor alle mensen die desiree heten! waarom? nou, gewoon!

De hond is de betere mens


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, AmberG, Axxy, BLEXBot, Britta31, Dana02, dormy, FransienE, Jolantje246, lazy, lindo, linoleum, meintje, Soepkipje, Steenbok12, tengeltje11, Zebrastreep, zonneglans en 62 bezoekers